ویزای اسپانیا

۲۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بلیط تنریف

بلیط تنریف

تنریف یکی از جزایر زیبا در کشور اسپانیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از مسافران کشورهای مختلف به آن سفر می کنند و دارای جاذبه های طبیعی بسیاری می باشد. برای مسافرت به این جزیره می توانید بلیط تنریف را به صورت یک مقصد مجزا خریداری کنید. همانطور که می دانید جزایر قناری شامل 7 جزیره می شود که یکی از آنها که بزرگ ترین جزیره محسوب می شود جزیره تنریف می باشد.

تنریف چگونه جزیره ای است؟

تنریف یکی از بزرگ ترین جزیره های اسپانیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. این جزیره در اقیانوس اطلس واقع شده است و بسیاری از کسانی که تورهای اروپا را رزرو می کنند به دنبال رزرو بلیط تنریف نیز هستند. یکی از عجایب این جزیره این است که در شمال و جنوب دارای آب و هوای متفاوت می باشد. پس می توان گفت این جزیره یکی از عجایب نیز محسوب می شود. در یک محیط کوچک می توانید 2 نوع آب و هوا را تجربه کنید.

در شمال این جزیره معمولا باران بیشتری می بارد و آب و هوایی گرم و معتدل دارد. اگر شما به ورزش های آبی علاقه دارید بهتر است که در فصل تابستان به این جزیره سفر کنید. آب و هوای این جزیره در واقع یک آب و هوای استوایی است و در فصل زمستان هم زیاد سرد نمی شود اما نسبت به فصل تابستان کمی خنک تر می شود. همانطور که می بینید این جزیره یک جزیره توریستی فوق العاده زیبای اروپایی می باشد که برای مسافرت به آن نیاز به  گرفتن بلیط پرواز تنریف است.

[caption id="attachment_430" align="aligncenter" width="780"]تنریف چگونه جزیره ای است؟ تنریف چگونه جزیره ای است؟[/caption]

فستیوال های تنریف

یکی از زیبایی های جزیره تنریف فستیوال ها و جشنواره های آن می باشد . اکثر بلیط های تنریف که فروخته می شود برای شرکت در این جشنواره ها و فستیوال ها است. فستیوال هایی که برگزار می شود اکثرا از جشنوارهای مد و لباس اسپانیا می باشد که برای بازدیدکنندگان این جزیره برگزار می شود. تور تنریف یکی از شادترین تورهای اروپایی محسوب می شود. همچنین برگزاری کنسرت های محلی اسپانیا و حتی بعضی از کنسرت های جهانی هم در تنریف یکی دیگر از سرگرمی های هنری این جزیره محسوب می شود. شاید تعداد زیادی از بلیط های تنریف به دلیل شرکت در کنسرت های موسیقی این جزیره فروخته می شود.

[caption id="attachment_431" align="aligncenter" width="780"]فستیوال های تنریف فستیوال های تنریف[/caption]

رزرو بلیط تنریف

بلیط تنریف را می توانید از آژانس های هواپیمایی در سراسر کشور تهیه کنید. بلیط تنریف انواع مختلفی دارد که شما بر اساس نیاز خود مانند تاریخ پرواز، نوع پرواز، کلاس هواپیمایی می توانید بلیط تنریف با قیمت مورد نظر خود را خریداری کنید. از جمله آژانس های هواپیمایی که می توانید از آنها بلیط تنریف را خریداری کنید می توان به ایران ایر، تابان، ماهان، کیش ایر اشاره کرد.

[caption id="attachment_432" align="aligncenter" width="780"]رزرو بلیط تنریف رزرو بلیط تنریف[/caption]

قیمت بلیط تنریف

همانطور که می دانید بلیط تنریف به دلیل اینکه برای یکی از جزیره ها در کشور اسپانیا خریداری می شود و نیاز است که مسافت زیادی را بپیمایید از سایر بلیط ها گران تر می باشد. همانطور که می دانید ما هر روز شاهد افزایش قیمت بلیط های تورهای خارجی و داخلی هستیم . به همین دلیل معمولا به دلیل افزایش قیمت، قیمت بلیط های خارجی به طبع سریع تر بالا می رود و بلیط تنریف هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر به دنبال خرید بلیط تنریف ارزان هستید ما به شما بلیط های چارتری یا بلیط های لحظه آخری تورها را پیشنهاد می کنیم . معمولا این بلیط های تنریف به دلیل کنسلی مشتری ها و یا خریداری نشدن با قیمت بسیار پایین تری نسبت به قیمت اصلی به فروش می رسد.

[caption id="attachment_433" align="aligncenter" width="780"]قیمت بلیط تنریف قیمت بلیط تنریف[/caption]

کلاس های هواپیما برای بلیط تنریف

هنگامی که شما بلیط تنریف را خریداری می کنید هر پرواز شامل 3 کلاس می شود :

1.اکونومی: این پروازها به پروازهای اقتصادی شهرت دارند و معمولا بلیط تنریف آنها با قیمت های پایین تری به فروش می رسد. معمولا این هواپیماها تعداد زیادی صندلی دارند اما خدمات کمتری را به مسافرین ارائه می دهند. در واقع این پروازها چندان راحت نیستند اما با قیمت پایین آنها به صرفه هستند و می توانند شما را به مقصد برسانند.

2.بیزینس کلاس: نوع دیگری از پروازهای تنریف می باشد که امکانات آنها نسبت به نمونه اکونومی بهتر است و در واقع دارای امکانات متوسط می باشد. صندلی های این هواپیماها مبله هستند و به صورت 2 ردیفی چیده شده اند. در این هواپیماها یک سیستم صوتی و تصویری کوچک وجود دارد که همه افراد به صورت عمومی می توانند از آن استفاده می کنند.

3.فرست کلاس: همانطور که از نام این پروازها مشخص است این نوع پرواز بهترین نمونه پرواز می باشد. کل صندلی های این هواپیما 20 عدد می باشد به همین دلیل فضای بسیار زیادی وجود دارد . تمامی امکانات این هواپیماها مجلل هستند و در واقع کسانی که می توانند هزینه این پروازها را بدهند بلیط تنریف خود را فرست کلاس می گیرند. سیستم صوتی و تصویری در این هواپیماها جداگانه و اختصاصی می باشد. لب تاپ و اینترنت هم در محیط این هواپیما وجود دارد.

[caption id="attachment_434" align="aligncenter" width="780"]کلاس های هواپیما برای بلیط تنریف کلاس های هواپیما برای بلیط تنریف[/caption]

کنسل کردن بلیط تنریف

اگر شما بلیط تنریف را رزرو کنید و سپس بخواهید که آن را کنسل کنید تنها بخشی از هزینه ای که کرده اید به شما بازگردانده می شود که بسته به زمان پرواز و زمان کنسلی این هزینه متفاوت می باشد . برای کنسلی بلیط تنریف باید پول خود را از محلی که بلیط را از آن خریداری کرده اید پس بگیرید. همچنین در صورت مفقودی بلیط باید سریعا به مرکزی که بلیط را از آن خریداری کرده اید اطلاع دهید.

مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط تنریف

1- اصل مدرک گذرنامه با اعتبار حداقل 8 ماه که توسط صاحب گذرنامه امضا شده باشد. همچنین باید گذرنامه باطله قبلی را به همراه داشته باشید .

 2- دو قطعه عکس 3*4  که تصویر در آن تمام رخ و زمینه سفید باشد.

3- اصل شناسنامه و بیمه مسافرتی طبق درخواست زمان ویزای اسپانیا

4- برای فرزندان پسر بالاتر از 18 سال گواهی اشتغال به تحصیل یا معافیت سربازی

5- ضمانت برگشت برای افرادی که ضمانت کار دارند به مبلغ 40.000.000 تومان برای هر فرد که گاهی برای بعضی از شغل ها نیاز است که ضمانت بیشتری گذاشته شود.

6- قیمت اعلام شده بلیط برای هر نفر

7- همچنین به دلیل اینکه به یکی از کشورهای اتحادیه اروپا سفر می کنید لازم است که ویزای شینگن یا به صورت جزیی ویزای اسپانیا را به همراه داشته باشید.

[caption id="attachment_435" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط تنریف مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط تنریف[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

سوغات اسپانیا

سوغات اسپانیا

در این پست قصد داریم تا شما را با سوغات اسپانیا و سایر اقلام زینتی که می توانید از این کشور با خود بیاورید صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با سوغات اسپانیا مطالب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_446" align="aligncenter" width="780"]سوغات اسپانیا سوغات اسپانیا[/caption]

اسپانیا

کشور اسپانیا در شبه‌‌جزیره‌ ایبری و در بخش جنوب‌غربی قاره اروپا واقع شده است و مساحت آن به عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپایی 506 هزار کیلومتر می باشد.این کشور با دارا بودن جاذبه‌های فراوان گردشگری، بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. زبان رسمی مردم ، اسپانیایی است و درصد بیشتری از مردم پیرو دین مسیحیت کاتولیک می باشند. قطعا می‌توان کشور اسپانیا را به عنوان یکی از بهترین و ارزشمندترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا، در نظر گرفت.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="780"]اسپانیا اسپانیا[/caption]

 

باد بزن های اسپانیا (آبانیکو)

ازجمله سوغات مهم اسپانیا بادبزن های آبانیکو است که در این کشور از شهرت زیادی برخوردار است.بسیاری از رقص های محلی مردم اسپانیا با استفاده از بادبزن های آبانیکو انجام می گیرد.بادبزن آبانیکو اسپانیا سوغات بسیار عالی می باشد، به خصوص برای مادر و یا همسرتان. بادبزن آبانیکو طرح ها و رنگ های منحصر به فردی دارد که همین مسئله سبب شده تا بادبزن های آبانیکو جزوء سوغات بسیار پرطرفدار از کشور اسپانیا باشد که شما می توانید آن را به همراه خود بیاورید.

[caption id="attachment_447" align="aligncenter" width="780"]باد بزن های اسپانیا (آبانیکو) باد بزن های اسپانیا (آبانیکو)[/caption]

روغن زیتون

روغن زیتون به عنوان یکی از معروفترین و البته یکی از پر طرفدارترین سوغات اسپانیا شناخته می شود. بسیار از روغن زیتونهای اسپانیا در شهر آندالوسیا اسپانیا درست می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. البته شما ممکن است در هنگام آوردن آن دچار مشکل شوید، زیرا بسیاری از این روغن زیتونها بطری های بسیار بزرگی دارند، و ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام آوردن این روغن زیتون ها با خود حتما یک ساک بزرگ به همراه داشته باشید تا بتوانید آن ها در شرایط مناسبی نگه دارید.

[caption id="attachment_448" align="aligncenter" width="780"]روغن زیتون روغن زیتون[/caption]

لباس های فلامنکو

یکی دیگر از سوغات اسپانیا که بسیار در میان بانوان پرطرفدار است لباس های طرح فلامنکو است، که در میان کودکان و افراد کوچکتر محبوبیت بسیار زیادی دارد و می تواند سوغات بسیار عالی برای این قبیل افراد باشد. این لباس ها ار رنگ ها و طرح های بسیار مناسبی دارند که سبب شده تا این افراد بتوانند مناسب با سلیقه خود این لباسها را انتخاب کنند. البته در بسیاری از مواقع شما ممکن است برای زیباتر به نظر رسیدن خود یک کلاه هم برای خود انتخاب نمایید.

زعفران

یکی دیگر از سوغات اسپانیا زعفران های آن است که در دنیا بسیار مشهور می باشد. بسیاری از زعفران های اسپانیا در شهر کاستیلا لامنچا کشت می شود. زعفران اسپانیا می تواند به غذای شما عطر و طعم بسیار ویژه ای بدهد و آن را خوش طعم تر کند. بسیاری از زعفران های اسپانیا را می توانید از ادویه فروشی های معروف اسپانیا تهیه کنید.
البته قیمت زعفران های اسپانیا بسیار بالا است و شما باید برای خرید آن هزینه بسیار هنگفتی را پرداخت کنید.

[caption id="attachment_449" align="aligncenter" width="780"]زعفران زعفران[/caption]

پوستر مسابقات گاو بازی

پوستر مسابقات گاو بازی یکی از خاطره انگیزترین سوغات اسپانیا است که به فراوانی در این کشور وجود دارد.مسابقات گاو بازی از دیر باز تاکنون در فرهنگ این کشور نقش بسیار مهمی داشته و دارد. البته بسیاری از افراد ممکن است این مسابقات را وسیله ای برای شکنجه گاو های وحشی طلقی کنند، اما مردم اسپانیا آن را سرگرم کننده می دانند.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور اسپانیا سفر می کنند می خواهند برای یک بار هم که شده شاهد دیدن این مسابقات مهیج باشند. اما ما به کسانی که تحمل دیدن این قبیل مسابقات را ندارند پوستر مسابقات گاوبازی را پیشنهاد می کنیم که می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین سوغات اسپانیا باشد. پوستر مسابقات گاو بازی اسپانیا تقریبا در بسیاری از خیابان های اسپانیا به فراوانی یافت می شود.

[caption id="attachment_454" align="aligncenter" width="780"]پوستر مسابقات گاو بازی پوستر مسابقات گاو بازی[/caption]

 

کلوچه های محلی

کلوچه های محلی به عنوان یکی از بهترین و البته خوشمزه ترین سوغات اسپانیا شناخته می شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام سفرتان به این کشور آنها را خریداری کنید. برای خرید این کلوچه های محلی خوشمزه می توانید به کوچه پس کوچه های شهر های اسپانیا سر بزنید و یا تعدادی از آنها را امتحان کنید.

ظروف سفالی

ظروف سفالی و سرامیکی می تواند به عنوان سوغات اسپانیا گزینه مناسبی باشد، به خصوص برای دکوراسیون منزلتان. بسیاری از این ظروف دست ساز بوده و فروشندگان این ظروف آنها را می سازند.این ظروف انواع مختلفی دارد که شامل انواع فنجان ها، لیوان های دهن کج و انواع مختلفی از جام ها می شود. ظروف اسپانیا می تواند گزینه بسیار خوبی برای فردی که دوستش دارید باشد.پیشنهاد می شود که در هنگام بازگشتتان این سوغات اسپانیا را خریداری کنید.

[caption id="attachment_451" align="aligncenter" width="780"]ظروف سفالی ظروف سفالی[/caption]

کیف های چرمی

اجناس تهیه شده از چرم به خصوص کیف های اسپانیا از چرم نرم و معروف اسپانیایی ساخته شده است که یکی از بهترین سوغات اسپانیا به حساب می آید. بیشتر فروشگاه ها در اسپانیا کیف ها و وسایل چرمی را می فروشند، حتما به تعدادی از آنها سر بزنید و از محصولات چرمیشان دیدن کنید.
اگر قصد خرید سوغات اسپانیا از جنس چرم را دارید و قصد دارید تا فرد مورد علاقه خود را خوشحال کنید، پیشنهاد ما کیف دستی های چرمی و یا کوله پشتی از جنس چرم است که می تواند هدیه بسیار ارزشمندی برای او باشد.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="780"]کیف های چرمی کیف های چرمی[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

آب و هوای اسپانیا

آب و هوای اسپانیا

یکی از دلایلی که سبب می شود تا هر ساله مردم زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر کنند آب و هوای اسپانیا است. زیرا اسپانیا از چمله کشورهایی در قاره اروپا است که از آب و هوای بسیار مطلوب و مدیترانه ای بهره مند است. برای آشنایی بیشتر با شرایط آب و هوایی اسپانیا در نقاط مختلف این کشور مطلب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_459" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا آب و هوای اسپانیا[/caption]

کشور اسپانیا

اسپانیا از جمله کشورهای بسیار زیبا و جذاب است که در بخش جنوب غربی اروپا قرار گرفته است. تا حدودی می‌توان گفت کمتر گردشگری است که محو زیبایی ها و جاذبه های این کشور نشده باشد. اما در هر صورت ما در این نوشته قصد داریم نگاهی عمیق تر به کشور اسپانیا و آب و هوای اسپانیا داشته باشیم. کشور اسپانیا دارای آب و هوای بسیار مطلوب و گردشگاههای طبیعی کم نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری این کشور بسیار متنوع و جذاب هستند و همه ساله توریست های زیادی برای دیدن این کشور و زیبایی های آن به اسپانیا سفر می کنند.

[caption id="attachment_460" align="aligncenter" width="780"]کشور اسپانیا کشور اسپانیا[/caption]

جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا

اگر به کشور اسپانیا سفر می کنید مطمئنا می دانید که کشور اسپانیا از جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی برخوردار است که اغلبآنها در شهر مادرید یعنی پایتخت آن قرار دارد، که ما پیشنهاد می کنم در هنگام سفرتان به این کشور حتما یک بار از آنها بازدید کنید. در لیست زیر ما تعدادی از این مکان های دیدنی اسپانیا را برای شما گرد آوری کرده ایم.
شهر باستانی بسالو در کاتالونیا
شهر قرون وسطایی آینسه
روستای دیا واقع در جزیره مالورکا
روستای کودییرو واقع در سواحل شمالی اسپانیا
شهر باستانی اولیته واقع در استان ناوارا
شهرک کاسارس واقع در استان مالاگا
شهر دیواری باستانی مورلا واقع در استان کاستلیون مادرید.
اگر علاقه مند هستید که از این مکان های جذاب ودیدنی اسپانیا دیدن کنید همیشه قبلش با مشاوران متخصص ما در این رابطه مشورت کنید تا بتوانید در بهترین شرایط آب و هوایی اسپانیا از این مکان ها دیدن کنید. به عنوان سخن پایانی باید گفت که کشور اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپا به حساب می آید که به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب، جاذبه های گردشگری و دیدنی فراوان می تواند لحظاتبسیار خوش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

[caption id="attachment_461" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا[/caption]

آب و هوای اسپانیا در ماهها و فصل های مختلف سال

در ابتدا باید این را بدانید که هر فصل در کشور اسپانیا 3 ماه به طول می انجامد.در ادامه مطلب زیر ما به طور مختصر وضعیت آب و هوایی اسپانیا را در فصل های مختلف سال بررسی می کنیم.

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان معمولا خشک است. در شمال غربی این کشور آب و هوای اسپانیا در بیشتر اوقات روز آفتابی است، اما ممکن است در ساعات شب بسیار سوزناک و سرد شود.

آب و هوای اسپانیا در فصل بهار

[caption id="attachment_464" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا در فصل بهار آب و هوای اسپانیا در فصل بهار[/caption]

وضعیت آب و هوای اسپانیا در فصل بهار به گونه ای است که می توان آن را بهترین زمان برای بازدید از این کشور در نظر گرفت. مساعد بودن آب و هوای اسپانیا به خصوص در جنوب این کشور سبب می شود تا شما فکر آب تنی و رفتن به دریا به سرتان بزند، به خصوص با نزدیک شدن به فصل تابستان.

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان بسیار گرو خشک است و به دلیل نزدیکی به ساحل دریا ها از رطوبت زیادی برخوردار است. آب و هوای اسپانا در گرمترین ساعات روز به 36 درجه سانتیگراد می رسد، که سبب می شود تا شما به فکر رفتن به مناطق شمالی این کشور به خصوص جزایر قناری به سرتان بزند.

موقعیت جغرافیایی و تاثیر آن بر آب و هوای اسپانیا

در توصیف آب و هوای اسپانیا وضعیت جغرافیایی از اهمیت زیادی برخوردار است. کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که در جنوبی ترین ناحیه از قاره اروپا قرار گرفته است و از قدیمی ترین کشورهای اروپایی به حساب می آید. کشور اسپانیا با کشورهای زیادی همسایه است که تعدادی از آنها عبارتند از:
1-کشورهای همسایه نواحی شمال و شمال شرقی: فرانسه، آندورا.
2-و از سمت غرب نیز با کشور پرتغال و اقیانوس اطلس مرز مشترک دارد.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

مطمئنا بهترین زمان برای سفر به کشور اسپانیا در بهترین شرایط آب و هوایی فصل بهار و در ماه های مارچ و می و یا در طول ماه های پایانی سال یعنی ماه های سپتامبر تا نوامبر می باشد. در چنین زمان هایی شما شاهد جمعیت کمتر توریستان در مناطق دیدنی اسپانیا هستید. ضمن این که بسیاری از خدمات تفریحی و حمل و نقل نیز از قیمت های به مراتب پایین تری برخوردار هستند. البته مطلوب بودن آب و هوای اسانیا در چنین زمانهایی می تواند فرصتی مناسب برای بازدید از مناطق دیدنی اسپانیا باشد.

[caption id="attachment_463" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به اسپانیا بهترین زمان سفر به اسپانیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

هتل های والنسیا

هتل های والنسیا

هتل های والنسیا به سبب امکانات خوب و با کیفیتی که به مهمانان ارائه می دهند جزء معتبرترین هتل های اسپانیا هستند. اگر قصد سفر به والنسیا را دارید مسلما آشنایی با هتل های والنسیا اولین گام شما خواهد بود. در این مقاله با لوکس ترین هتل های والنسیا و امکانات و خدمات ارائه شده از سوی آنها آشنا می شویم.

والنسیا یکی از شهرهای جذاب و هیجان انگیز اسپانیا است که بعد از شهرهای مادرید و بارسلونا پیشرفته ترین و بزرگترین شهر در این کشور به شمار می رود. این شهر دارای قدمت تاریخی زیادی است و به همین سبب جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی را به خود اختصاص داده است. با توجه به موقعیت شهر والنسیا و امکانات آن افراد زیادی به این شهر سفر می کنند به همین دلیل هتل های متنوعی در سطح این شهر وجود دارد که آشنایی با آنها برای هر مسافری ضرورت دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین هتل های والنسیا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

هتل لاس آرناس بالنریو ریزورت

این هتل یکی از بهترین هتل های والنسیا است که اکثر مسافران آن را لوکس ترین و بی نظیرترین هتل این شهر می دانند. هتل لاس آرناس بالنریو ریزورت یک هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی و خدماتی بی نظیر است که هر کسی را با هر سلیقه ای تحت تاثیر قرار می دهد. نزدیکی این هتل به مرکز شهر و ساحل از جمله مهم ترین امتیازات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت است. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی شیک و مدرن هستند که فضای دلنوازی را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها از امکانات بسیار خوبی نظیر تهویه، اینترنت بی سیم، تلویزیون، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی برخوردار هستند.

در رستوران های این هتل می توانید غذاهای بین المللی و سنتی زیادی را در کنار نوشیدنی های متنوع میل کنید.

مهم ترین امکانات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت شامل بار، کتابخانه، پارکینگ، استخر، مرکز اسپا، خدمات خشکشویی، دوچرخه، اینترنت بی سیم و ... هستند. این هتل با توجه به امکاناتی که دارد به یکی از  معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های والنسیا تبدیل شده است.

[caption id="attachment_418" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل کارو والنسیا

یکی دیگر از هتل های والنسیا که پنج ستاره هم می باشد هتل کارو والنسیا است. این هتل در مرکز شهر والنسیا قرار دارد و در یک کاخ قدیمی ساخته شده است. اتاق های این هتل اسپانیا توسط معماران ماهر طراحی شده اند و بی شک با اقامت در آنها می توانید بهترین تجربه یک اقامت لوکس و رویایی را برای خود به ارمغان آورید. همه اتاق ها در این هتل شامل امکاناتی نظیر مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند. در کنار امکاناتی مانند استخر و سالن های ورزشی می توانید موجبات سرگرمی خود را فراهم کنید و از تمام زمان های خود برای اقامت در این هتل استفاده کنید. در این هتل رستوران های مدرنی وجود دارند که می توانید در آنها به صرف غذاهای لذیذ و مدرن بپردازید.

مهم ترین امکانات هتل کارو والنسیا شامل رستوران، خدمات خشکشویی، اتاق های عایق صدا، اینترنت بی سیم، بار، ماساژ، سیستم های گرمایشی، تراس و ... هستند.

[caption id="attachment_419" align="aligncenter" width="780"]هتل کارو والنسیا هتل کارو والنسیا[/caption]

هتل هسپس پالائو د لا مار

هتل هسپس پالائو د لا مار یکی دیگر از هتل های والنسیا با امکانات منحصر به فرد است که در بین هتل های پنج ستاره این شهر قرار گرفته است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های والنسیا بوده که هر کسی با یک بار اقامت در این هتل شیفته آن شده است. فضای آرام و دلنشینی که این هتل برای مهمانان فراهم می کند مهم ترین امتیاز آن در بین سایر هتل های والنسیا است. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند و برای هر نوع سلیقه ای مناسب می باشند. بعد از گشت و گزارهای روزانه می توانید زمانی را در بخش اسپای این هتل صرف به آرامش رسیدن و رفع خستگی های خود کنید. این هتل نیز امکانات بی نظیری مانند اینترنت بی سیم، رستوران های شیک و مجلل، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی، سالن های ورزشی و ... را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="780"]هتل هسپس پالائو د لا مار هتل هسپس پالائو د لا مار[/caption]

هتل وستین والنسیا

اکثر مهمانانی که در هتل وستین والنسیا اقامت داشته اند این هتل را به سبب دکوراسیون مجلل و شیک آن می شناسند. موقعیت بسیار خوب این هتل در شهر والنسیا و خدمات بی رقیبی که به مهمانان ارائه می دهد باعث شده به یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های والنسیا تبدیل شود. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به مراکز خرید متنوع شهر دسترسی داشته باشید. اتاق های هتل وستین والنسیا دارای امکاناتی مانند حمام، اینترنت بی سیم، دستگاه چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. در بار این هتل هم می توانید وقت بگذرانید و از نوشیدنی های سرو شده استفاده کنید.

[caption id="attachment_421" align="aligncenter" width="780"]هتل وستین والنسیا هتل وستین والنسیا[/caption]

هتل اس اچ والنسیا پالس

هتل اس اچ نیز یکی دیگر از هتل های والنسیا است که دارای محیطی گرم و صمیمی و اتاق هایی لوکس با امکاناتی کامل است. در زمان اقامت در این هتل می توانید از تمام امکانات رفاهی در نظر گرفته شده استفاده کنید و بهترین اقامت را در شهر والنسیا برای خود رقم بزنید. در طراحی دکوراسیون اتاق های این هتل از سبک هایی جدید و زیبا استفاده شده است. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل شامل تلویزیون، اینترنت بی سیم، حمام و نورپردازی های زیبا هستند. این هتل جزء هتل های شیک والنسیا است که دارای یک استخر بزرگ، مرکز ماساژ و اسپا می باشد.

[caption id="attachment_422" align="aligncenter" width="780"]هتل اس اچ والنسیا پالس هتل اس اچ والنسیا پالس[/caption]

هتل نپتونو

یکی دیگر از هتل های والنسیا که طرفداران زیادی هم دارد هتل نپتونو است. این هتل یکی از هتل های چهار ستاره شهر بوده که خدماتی در حد هتل های پنج ستاره به مهمانان ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و دارای اتاق هایی با دکوراسیون شیک و چیدمان منحصر به فرد است ضمنا در اتاق های این هتل تراس هایی قرار دارد که می توانید در اوقات فراغت خود به تماشای منظره های زیبا بپردازید. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل شامل اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و غیره هستند. هتل نپتونو امکانات تفریحی متنوعی شامل دوچرخه های رایگان و سالن های بدنسازی به مهمانان خود ارائه می دهند. این هتل نیز یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا است که می توانید در زمان اقامت خود در این شهر نهایت لذت را از امکانات این هتل ببرید.

[caption id="attachment_423" align="aligncenter" width="780"]هتل نپتونو هتل نپتونو[/caption]

هتل مدیوم والنسیا

اگر قصد سفر به شهر والنسیا و اقامت در یکی از هتل های والنسیا را دارید هتل مدیوم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این هتل نیز یکی از هتل های چهار ستاره این شهر است که امکانات با کیفیتی به مسافران ارائه می دهد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی زیبا همراه با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت و حمام هستند.

همانطور که دیدید هتل های والنسیا دارای تنوع زیادی هستند و می توانید متناسب با نیاز و علاقه خود بهترین و شیک ترین هتل های والنسیا را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید و نهایت لذت را از سفر خود به شهر والنسیا ببرید.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="780"]هتل مدیوم والنسیا هتل مدیوم والنسیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

هتل های تنریف

هتل های تنریف

اگر به دنبال اقامت در تنریف هستید باید بدانید که هتل های تنریف در جزایر قناری کشور اسپانیا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و شما می توانید با توجه به معیارهایی مانند کیفیت، قیمت، فاصله از مرکز شهر و مواردی از این قبیل آن ها را انتخاب کنید. از آن جا که فرصت سفر مجدد به جزایر قناری و اقامت در هتل های تنریف ممکن است دیگر به آسانی به دست نیاید توصیه می شود افراد با آشنایی کامل نسبت به رزرو اتاق در تنریف اقدام کنند. در ادامه سعی شده تا با توجه به معیارهای افراد مختلف برخی از هتل های تنریف معرفی و بررسی شوند. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل گران تاکانده ولنس و ریلکس کاستا آدهه (Grand Tacande Wellness & Relax Costa Adeje)

هتلی بسیار لوکس و جذاب است و به نظر می رسد تنها برای افرادی تدارک دیده شده که کیفیت عالی هتل برایشان از همه چیز مهم تر باشد. این هتل 5 ستاره توانسته میزان رضایت 9.1 از 10 را از مسافران هتل های تنریف کسب کند و می توان آن را در رده هتل های عالی به شمار آورد. خدمات بی نظیر کارکنان هتل، فضای دوستانه، اتاق های شیک و بسیار مجهز، رستوران زیبا و غذاهای دلپذیر، دسترسی آسان به مرکز شهر، استخر، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت همگی از ویژگی هایی هستند که این هتل را شایسته رضایت بالای مسافران کرده است. قیمت حدودی یک شب اقامت در این هتل بالای 3 میلیون تومان است. اما عجله نکنید! در ادامه به آن دسته از هتل های تنریف خواهیم رسید که در عین کیفیت مناسب، قیمت مناسب تری هم داشته باشند.

[caption id="attachment_407" align="aligncenter" width="780"]هتل گران تاکانده هتل گران تاکانده[/caption]

هتل ساندوس سان بلاس (Sandos San Blas Hotel)

هتل 5 ستاره ساندوس سان بلاس بیشتر از هر چیز به خاطر زمین گلف اختصاصی اش مشهور است. این هتل تا مرکز شهر فاصله نسبتاً زیادی دارد اما این فاصله یک دلیل خوشایند دارد. این که این هتل یکی از هتل های تنریف است که درست در مجاورت ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از این حیث هتلی رو به دریا به حساب می آید. دریاچه مصنوعی، 8 استخر جداگانه و ساحل اختصاصی این هتل هم از دیگر جذابیت های این هتل در میان هتل های تنریف به شمار می رود. این هتل در جنوب شهر تنریف قرار گرفته و نزدیکی اش به فرودگاه بین المللی تنریف می تواند یک مزیت به حساب بیاید. نیازی به گفتن نیست که اتاق ها، رستوران و دیگر امکانات این هتل همگی در سطح بسیار با کیفیتی قرار دارند.

[caption id="attachment_408" align="aligncenter" width="780"]هتل های تنریف هتل های تنریف[/caption]

هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa)

از دیگر هتل های تنریف، هتل تورکسا پلایا، هتلی مناسب و رضایت بخش برای خانواده هاست. فضای این هتل 4 ستاره بسیار صمیمی طراحی شده است و فضاهای بسیار خوبی برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است. استخرهای متعدد، رستوران منحصر به فرد، سالن بدنسازی بزرگسالان و اتاق های شیک توانسته اند این هتل را به هتلی محبوب در میان هتل های تنریف تبدیل کنند.

[caption id="attachment_409" align="aligncenter" width="780"]هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa) هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa)[/caption]

هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz)

هتلی 4 ستاره است که منظره رو به اقیانوس آن هر بیننده ای را به وجد می آورد. این هتل هم از جمله هتل های لوکس در میان هتل های تنریف به شمار می رود. کیفیت کم نظیر اتاق ها، غذای مناسب و قابل قبول، سرویس دهی عالی و سرگرمی های جذاب از ویژگی های این هتل زیباست. در بررسی های صورت گرفته این هتل توانسته با کسب نمره 9.3 در جایگاه عالی میان هتل های تنریف قرار گیرد. استخر و پارکینگ اختصاصی اختصاصی را هم باید به دیگر امکانات هتل هاردین دلاپاز افزود. به علاوه این هتل از هتل های واقع شده در شمال جزیره تنریف است و اقامت در آن خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن مسافران به جای خواهد گذاشت.

[caption id="attachment_410" align="aligncenter" width="780"]هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz) هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz)[/caption]

هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey)

هتلی 4 ستاره است که در فاصله 14 کیلومتری از مرکز شهر و در مجاورت دریا قرار گرفته است. این هتل مدرن و زیبا با داشتن باشگاه های سرگرمی و استخر کودکان یکی از گزینه های محبوب برای خانواده هاست. استخرهای شنا، نگهداری از نوزاد و غذاهای کم نظیری که در این هتل تهیه می شوند باعث شده اند تا این هتل به یکی از هتل های پر رفت و آمد در میان هتل های تنریف بدل شود. مرکز خرید، باشگاه بدنسازی و انواع سرگرمی های این هتل را نباید از قلم انداخت. بدون شک این هتل از امکانات مورد انتظار مسافران چیزی کم ندارد و همین ویژگی هاست که آن را به بین هتل های تنریف به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. در ادامه بیشتر به هتل هایی خواهیم پرداخت که قیمت ارزان تری دارند و در عین حال از هتل های میان رده خوب به شمار می روند.

[caption id="attachment_411" align="aligncenter" width="780"]هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey) هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey)[/caption]

هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz)

هتل اکسیدنتال با داشتن 3 ستاره در مرکز شهر و در مجاورت پارک گارسیا سانابریا و ده ها مرکز خرید متنوع واقع شده است. این هتل تنها حدود 7 کیلومتر با ساحل و 12 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. رستوران، کافه، استخر، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و اینترنت پرسرعت از امکانات قابل توجه این هتل هستند. قیمت یک شب اقامت در چنین هتلی کمی بیشتر از 1.000.000 تومان خواهد بود. بی شک این هتل یکی از بهترین هتل های متوسط در مین هتل های تنریف است و اقامت در آن گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند با صرف هزینه ای مناسب از امکاناتی خوب بهره مند شوند.

[caption id="attachment_412" align="aligncenter" width="780"]هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz) هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz)[/caption]

هتل نه تنریف (Nh Tenerife)

این هتل 3 ستاره هم تنها 15 دقیقه با فرودگاه شمالی و 45 دقیقه با فرودگاه جنوبی تنریف فاصله دارد. آسانسور، خشکشویی، رستوران، جکوزی، باشگاه بدنسازی و اینترنت موبایل از امکانات این هتل است. هتل از نظافت خوبی برخوردار است و فضایی گرم و صمیمی دارد. اقامتی چند روزه در آن می تواند خاطره انگیز و به یاد ماندنی باشد. این هتل هم از دسته هتل های میان رده در بین هتل های تنریف است که قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول دارد.

[caption id="attachment_413" align="aligncenter" width="780"]هتل نه تنریف (Nh Tenerife) هتل نه تنریف (Nh Tenerife)[/caption]

هتل آدونیس پلازا (Hotel Adonis Plaza)

این هتل 3 ستاره در 8 طبقه احداث شده است و دارای 40 اتاق تکی و 53 اتاق دوبل است. امکاناتی چون اینترنت، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، صرافی، اینترنت، منوی رژیمی، پارکینگ و خدمات فرودگاهی از ویژگی هایی است که این هتل را در میان هتل های تنریف به هتلی میان رده اما ممتاز تبدیل می کند. اتاق های این هتل بسیار پویا و با سلیقه طراحی شده اند و حس خوبی را به بیننده القا می کنند. در یک کلام می توان این هتل را راحت و دوست داشتنی توصیف کرد. این هتل هم با داشتن هزینه ای شبانه 2.000.000 تومان به بالا از مجموعه هتل های تنریف است که قیمتی متوسط و کیفیتی قابل توجه دارند.

جمع بندی

برای سفر به تنریف اسپانیا لازم است تا ابتدا از برخی امور اطمینان حاصل کنید. رزرو هتل در تنریف به عنوان یکی از مهم ترین آن ها نیازمند صرف وقت کافی است. بی شک انتخابی درست  از میان هتل های تنریف می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما و همراهانتان رقم بزند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

هتل های ایبیزا

هتل های ایبیزا

ایبیزا یکی از جزیره های توریستی دنیا و از جزیره های کشور اسپانیا است. معمولاً کسانی که به کشور اسپانیا سفر می کنند، یک شب را در هتل های ایبیزا می گذرانند. این جزیره حدود 40 ساحل زیبا دارد و به همین دلیل اکثر هتل های ایبیزا در کنار ساحل ساخته شده اند. همانطور که می دانید سواحل کشور اسپانیا از زیباترین سواحل دنیا به شمار می آیند.

ورزش های آبی در هتل های ایبیزا

از جمله ورزش هایی که مورد علاقه ی اکثر مسافرین اسپانیا می باشد، ورزش های آبی است. هتل های ایبیزا از آنجا که معمولاً در کنار ساحل ساخته شده اند، اکثراً دارای ساحل اختصاصی هستند و به میهمانان خود امکاناتی مانند پلاژ اختصاصی را ارائه می دهند که دارای امکانات شنا و سایر ورزش های آبی می باشد. جت اسکی، ویندسرفینگ، کایلک سواری و ماهیگیری از جمله این تفریحات در پلاژهای اختصاصی هتل های ایبیزا می باشد. از آنجا که آب سواحل ایبیزا کم عمق است کودکان هم می توانند با ایمنی کامل در آن شنا کنند.

[caption id="attachment_397" align="aligncenter" width="780"]ورزش های آبی در هتل های ایبیزا ورزش های آبی در هتل های ایبیزا[/caption]

هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ

یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایبیزا، هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ می‌باشد که تقریباً تمامی امکانات مدرن در این هتل وجود دارد. در این هتل انواع مراسم شبانه و مراسم موسیقی انجام می‌شود و به همین دلیل معمولاً مورد توجه اکثر مسافران ایبیزا قرار می‌گیرد و بیشتر افراد دوست دارند که این مراسم را از نزدیک ببینند. همچنین منظره ساحل و دریا دقیقاً روبه روی این هتل قرار دارد و می‌تواند صحنه ی بسیار چشم نوازی را به بیننده هدیه دهد. در مرکز زیبایی این هتل تمامی امکانات آرایشی و زیبایی 24 ساعته انجام می‌شود. از دیگر امکانات این هتل، ماساژ داغ، استخر و جکوزی با ظرفیت 6 نفر می باشد. این هتل از فرودگاه ایبیزا حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.

[caption id="attachment_399" align="aligncenter" width="780"]هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ[/caption]

 هتل هارد راک ایبیزا

هتل دیگری در ایبیزا که تمامی امکانات تفریحی برای مسافران را به صورت مدرن دارد، هتل هارد راک ایبیزا می‌باشد. این هتل دارای دو استخر رو باز و هم‌ چنین دارای یک استخر سربسته به همراه سونا و جکوزی است. مراکز تجاری ایبیزا به این هتل بسیار نزدیک هستند و تقریباً در نزدیک‌ترین نقطه به مراکز خرید واقع شده است. در اکثر هتل‌های ایبیزا از جمله این هتل سرویس اتاق کامل می‌باشد و می‌توانید سرویس هر وعده غذایی را درب اتاق تحویل بگیرید. مرکز زیبایی در این هتل هم به صورت 24 ساعته فعال می‌ باشد. مراکز ماساژ هتل‌های ایبیزا اکثر از روغن‌های اسپا برای ماساژ بدن استفاده می‌کنند یا دارای مرکز اسپا جداگانه می‌باشند. هتل هارد راک ایبیزا دارای مرکز تناسب اندام است که می‌توانید به راحتی در هر زمان از شبانه روز ورزش خود را انجام دهید.

[caption id="attachment_400" align="aligncenter" width="780"] هتل هارد راک ایبیزا هتل هارد راک ایبیزا[/caption]

هتل اود اوشن درایو ایبیزا

شاید بتوان گفت در میان هتل‌های ایبیزا، هتل اود اوشن درایو یکی از برترین هتل‌ها می‌باشد. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایبیزا با امکانات مخصوص مانند بار زیبا یا سالن رقص، برگزاری مراسم موسیقی شبانه و تفریحات دریایی می باشد که از لوکس‌ترین امکانات و نمایی بسیار زیبا به دلیل نزدیکی آن به ساحل، برخوردار است. بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، تمامی امکانات این هتل به صورت عالی گزارش شده است. اتاق‌ها، راحتی در هتل و نوع غذا همگی مورد تأیید مسافران بوده و همچنین امکاناتی مانند سرویس درب اتاق کامل می‌باشد و هر زمان که بخواهید می‌توانید وعده ی غذایی خود را درب اتاق تحویل بگیرد. سایر امکانات مانند استخرهای رو باز و سالن ورزشی و تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته، برای مسافران ارائه می شود.

[caption id="attachment_401" align="aligncenter" width="780"]هتل اود اوشن درایو ایبیزا هتل اود اوشن درایو ایبیزا[/caption]

هتل رویال پلازا ایبیزا

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایبیزا، هتل رویال پلازا می باشد که تمامی امکانات آن همان گونه که از نام آن مشخص است کاملاً شیک و بسیار زیبا هستند. این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مسافران در تک تک اتاق ها می باشد. همچنین یکی از معدود هتل های ایبیزا است که دارای سیستم لباس شویی بوده و به راحتی می توانید لباس های خود را در اتاق خود بشویید. این هتل در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع در زمستان و تابستان می باشد و یکی از نزدیک ترین هتل ها به ساحل  است و خود هتل دارای پلاژ اختصاصی برای مسافران می باشد.

ساحل این پلاژها کم عمق بوده و برای ورزش هایی مانند واتر پلو مناسب می باشد. یکی از مزیت های این هتل دارا بودن سالن ماساژ اسپا است. همچنین بار و سالن رقص این هتل کامل مجهز است. هتل رویال پلازا یکی از هتل های ایبیزا است که هم دارای استخر روباز برای شنا در فصل تابستان و هم دارای استخر سربسته و جکوزی های سرد و گرم برای سایر فصول می باشد.

[caption id="attachment_402" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پلازا ایبیزا هتل رویال پلازا ایبیزا[/caption]

 قیمت هتل های ایبیزا

همان‌طور که می دانید ایبیزا یکی از جزیره‌های کشور اسپانیا می‌باشد بنابراین از جزیره‌هاییست که برای مسافرت به آن نیاز به ویزای شینگن می‌باشد. اما قیمت هتل‌های ایبیزا نسبت به امکانات آن بسیار مناسب می‌باشد. شاید بتوان گفت اکثر کسانی که قصد سفر به یکی از جزیره‌های اروپایی را دارند احتمالاً یکی از انتخاب‌های آن ها ایبیزا باشد. این شهر با اینکه شهر کوچکی است اما اکثر تفریحات لازم برای یک مسافرت لوکس را دارا می‌باشد.

در کنار بسیاری از شهرهای توریستی دیگر اروپا مانند پاریس یا لندن، ایبیزا به عنوان یکی از جزیره‌های بسیار لوکس اسپانیا هتل‌های با قیمت مناسب‌تر دارد پس می‌تواند حتی برای ساکنین اروپا هم یکی از بهترین جزیره‌های توریستی محسوب شود. در کنار قیمت مناسب هتل‌های ایبیزا، بیشتر جاذبه‌های گردشگری این جزیره طبیعی هستند و در کنار جاذبه های گردشگری سایر مناطق که اکثراً مصنوعی و ساخت دست بشر هستند، می‌تواند یک تفریح طبیعی مناسب محسوب شود. قیمت هتل‌های ایبیزا حتی نسبت به قیمت هتل‌های داخلی کشور اسپانیا هم پایین‌تر می‌باشد. به همین دلیل اکثراً مسافرین اروپا و ساکنین سایر کشورهای اروپایی ترجیح می‌دهند تعطیلات تابستانی خود را در ایبیزا بگذرانند.

رزرو هتل های ایبیزا

بهتر است که قبل از سفر به اسپانیا، هتل خود را رزرو کنید. البته اگر در فصل سرما به این کشور سفر می کنید، احتمال خالی بودن اتاق هتل ها و حتی تخفیف بیشتر وجود دارد. همچنین هزینه ی هتل ها در اواسط هفته نسبت به روزهای پایانی هفته کمتر است. اگر خوش شانس باشید می توانید رزرو لحظه آخری انجام داده و 50% تخفیف بگیرید.

[caption id="attachment_398" align="aligncenter" width="780"]رزرو هتل های ایبیزا رزرو هتل های ایبیزا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

درباره مادرید

درباره مادرید

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی درباره مادرید بپردازیم اگر می خواهید در مورد این شهر اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه باشید. مادرید یکی از شهرهای اسپانیا است که از لحاظ گردشگری در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و سالانه گردشگران زیادی از جاذبه های این شهر بازدید می کنند.

شهر مادرید

درباره مادرید باید گفت که مادرید از جمله مهمترین شهرهای اروپایی است که به عنوان پایتخت کشور اسپانیا محسوب می شود. شهر مادرید مرکز استان مادرید نیز به حساب می آید. این شهر و استان در مرکز اسپانیا قرار دارد و موقعیت آن در فلات اسپانیا است. مادرید از جمله شهرهای بزرگ اتحادیه اروپا می باشد و پس از شهرهای لندن و برلین رتبه سوم را دارد. شهر مادرید در حدود 3.5 میلیون نفر جمعیت دارد و اگر جمعیت حومه آن نیز به آن اضافه شود در حدود شش میلیون نفر می شود. مادرید به عنوان اصلی ترین شهر جزیره ایبری نیز به حساب می آید که به دلیل واقع شدن آن در مرکز جغرافیایی و پیشینه تاریخی و کارکردهای اقتصادی و سیاسی اش است.

[caption id="attachment_374" align="aligncenter" width="780"]درباره مادرید درباره مادرید[/caption]

تاریخچه شهر مادرید

درباره مادرید باید بدانید که شهر مادرید نسبت به سایر شهرهای اسپانیا همچون بارسلون و و والنسیا دارای پیشینه کمتر است. قدمت آثاری که در این شهر یافته شده اند به قرن 9 میلادی باز می گردد. شهر مادرید به مدت طولانی نیز در دست مسلمانان بوده است که یکی از مهم ترین آثار مادرید یعنی ارگ المدینه در آن مقطع ساخته شده است. المدینه در سال های بعد به وسیله آلفونسو فتح شد. در قرن پانزدهم میلادی این شهر در بخشی به نان کاستیل واقع شده بود که در حال حاضر به آن تولدو گفته می شود. در آن مقطع حکومت آن پادشاهی بود در خلال جنگ هایی که انجام شد، مسلمانان از آنجا خارج شدند و مردمان آن منطقه شهر مادرید را بنا کردند.

[caption id="attachment_375" align="aligncenter" width="780"]تاریخچه شهر مادرید تاریخچه شهر مادرید[/caption]

وضعیت آب و هوایی شهر مادرید

آب و هوایی شهر مادرید را می توان در دسته بندی آب و هوای مدیترانه ای قرار داد. البته آب و هوای این شهر تحت تاثیر جریانات اقیانوسی نیز هست. در مادرید شاهد آب و هوای گرم در طول تابستان ها و آب و هوای خنک در طول زمستان ها هستیم. طبق برخی دیگر از طیقه بندی های آب و هوایی، آب و هوای این شهر را در گروه آب و هوای نیمه استوایی نیز قرار می دهند. مساله ای که درباره مادرید باید بدانید این است که در قسمت های شرقی و جنوبی مادرید شاهد آب و هوای نیمه خشک هم هستیم. در مقایسه با سایر شهرهای اسپانیا، شهر مادرید زمستان سردتری دارد و میانگین دما در زمستان به شش الی 8 درجه سانتیگراد می رسد. در شب ها دما ممکن است که به زیر صفر درجه هم برسد و در موارد بسیار اندکی هم ممکن است که برف ببارد. تابستان مادرید نیز گرم است و به طور معمول دمای هوا در حدود 31 الی 32 درجه سانتیگراد می باشد و در برخی موارد به 40 درجه سانتیگراد هم می رسد.

[caption id="attachment_376" align="aligncenter" width="780"]وضعیت آب و هوایی شهر مادرید وضعیت آب و هوایی شهر مادرید[/caption]

بهترین زمان سفر به شهر مادرید

از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر به شهر مادرید در فصل پاییز و در ماه های سپتامبر الی نوامبر می باشد، فصل بهار نیز از مارس تا مه وقت مناسبی برای سفر به مادرید است. در این بازه های زمانی آب و هوای مادرید بسیار مطبوع است و برای سفر به این شهر بسیار مناسب می باد. در صورتی که از لحاظ آب و هوایی مشکل ندارید می توانید در زمستان هم به مادرید سفر کنید که هزینه های مسافرت کمتر خواهد بود. در تابستان ها نسبت به 3 فصل دیگر تعداد مسافران در مادرید زیاد است ولی از آنجا که در این فصل هوا بسیار گرم است از نظر آب و هوایی چندان مساعد نیست و اکثر مردم این شهر هم در مسافرت هستند.

جاذبه های مهم گردشگری شهر مادرید

  • Plaza de Cibeles

یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر مادرید میدان سیبلیس است، این میدان زیبایی خاصی را دارد و در میانه این میدان تندیس چشمه سایبلیس واقع شده است که به عنوان نماد مادرید نیز محسوب می شود.

  • Museo Reina Sofia

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مادرید موزه ملی هنر رینا سوفیا است این موزه به عنوان تکمیل کنند موزه پرادو طراحی شده است و افتتاح آن در اواخر قرن بیستم میلادی به دست ملکه سوفیا بوده است. ساخت موزه در ابتدا برای بیمارستان بود و سپس به وسیله بنایی که توسط ژان نوول در 2005 طراحی شد، گسترش یافت. در این موزه آثار زیادی از هنرمندان معرف اسپانیایی از جمله مجموعه بزرگی از اثرهای پیکاسو و سالوادور دالی وجود دارد که از موزهای پربازدید محسوب می شود.

  • Palacio Real

قصر رئال از دیگر جاذبه های دیدنی شهر رئال است که بزرگی این قصر از ویژگی های آن به شمار می آید. این قصر سلطنتی بالغ بر 2500 اتاق مجلل دارد. خاندان های سلطنتی اسپانیا از این قصر به عنوان محل اقامت خود استفاده می کرده اند. در حال حاضر از این قصر برای برگزاری برخی از مراسم های رسمی استفاده می شود و تعدادی از اتاق های آن نیز برای بازدید عموم می باشد.

  • Gran Via

از جمله خیابان های معروف مادرید گران ویا است که از جاذبه های این شهر محسوب می شود و در مرکز شهر واقع شده است. در دو طرف این خیابان تعداد زیادی مغازه و رستوران وجود دارد و ویژگی اصلی این خیابان این است که در طول شبانه روز زندگی جریان دارد.

[caption id="attachment_377" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های مهم گردشگری شهر مادرید جاذبه های مهم گردشگری شهر مادرید[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۷:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

جمعیت اسپانیا

جمعیت اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از کشورهای مستقل اتحادیه اروپا بوده که در شبه جزیره ایبری واقع شده است. پرجمعیت ترین شهرهای کشور اسپانیا عبارت اند از شهر مادرید، بارسلونا، والنسیا، سویا، ساراگوسا، مالاگا، مورسیا، پالما مایورکا، لاس پالماس، بیلبائو و... .  در این مقاله قصد داریم جمعیت اسپانیا و جمعیت این شهر ها را مورد بررسی قرار دهیم.

اسپانیا

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند، کشور اسپانیا بوده که پرجمعیت ترین شهر آن شهر مادرید یعنی پایتخت این کشور به شمار می رود و حدود شش میلیون نفر جمعیت دارد . واحد پول این کشور یورو بوده و زبان مردم آن اسپانیایی می باشد؛ مهمترین کشورهای همسایه اسپانیا کشور فرانسه، آندورا و پرتغال بوده و مهمترین مرزهای آبی متصل به کشور اسپانیا، اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه می باشد. فصل پاییز و بهار یکی از مناسب ترین فصل های کشور اسپانیا از نظر آب و هوا می باشد. علاوه بر این موارد حقایق جالب دیگری در مورد جمعیت اسپانیا نیز وجود دارد. شاید جالب باشد بدانید بیش از ۴۰ درصد جمعیت اسپانیا سنی بالای ۶۰ سال داشته در حالی که این کشور با امید به زندگی ۸۲ ساله رتبه پانزدهم در جهان را دارد، همچنین جمعیت مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ این کشور، بیشتر از ساکنان جمعیت کل ایرلند و نیوزلند می باشند.

[caption id="attachment_382" align="aligncenter" width="780"]اسپانیا اسپانیا[/caption]

تعداد جمعیت اسپانیا

کشور اروپایی اسپانیا، مساحتی حدود 505992 کیلومتر مربع داشته که می توان گفت از نظر مساحت کمی از کشور ترکمنستان بزرگتر بوده و از لحاظ بزرگی دومین کشور بزرگ اروپای غربی به شمار می رود. این کشور همچنین پنجاه و دومین کشور بزرگ جهان است و در قاره اروپا رتبه ششم را از نظر بزرگی به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۶ جمعیت اسپانیا دقیقا به ۵۰ میلیون نفر رسید و این کشور جزو بیست و هشتمین کشور های پرجمعیت جهان می‌باشد؛ سه چهارم جمعیت اسپانیا در مناطق شهری زندگی می کنند و بقیه ی آنها در روستاها و دهستان ها سکنا گزیده اند. سالانه رشد جمعیت اسپانیا حدود 0۱۳/0 دهم درصد در سال است و تراکم جمعیت اسپانیا ۹۲ نفر در هر کیلومتر محاسبه شده که از بیشتر کشورهای اروپای غربی کمتر می باشد. نکته قابل توجه این است که پراکنش جمعیت اسپانیا کاملاً نابرابر بوده و به جز شهر مادرید و حومه آن بیشتر جمعیت اسپانیا در مناطق ساحلی زندگی می کنند. در سال ۱۹۰۰ یعنی حدود ۱۲۰ سال پیش جمعیت اسپانیا حدود ۱۸ نفر برآورد شده بود که تاکنون دو برابر شده است و تقریبا بیشتر رشد جمعیت اسپانیا مربوط به دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ می باشد.

[caption id="attachment_383" align="aligncenter" width="780"]تعداد جمعیت اسپانیا تعداد جمعیت اسپانیا[/caption]

جمعیت شهرهای اسپانیا

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است می توان گفت میانگین جمعیت هر دهستان اسپانیا حدود 5300 نفر می باشد. پرجمعیت ترین شهر این کشور یعنی شهر مادرید حدود 6 میلیون جمعیت دارد در حالی که دهستان هایی در این کشور وجود دارد که جمعیت شان به کمتر از ۱۰ نفر می رسد ۵۸ درصد ساکنان شهر مادرید اسپانیایی بوده و بقیه مهاجران لاتین، اروپا، آسیا، آفریقای غربی و شمال آفریقا هستند. اگر بخواهیم جمعیت حدودی شهرهای مهم اسپانیا را برآورد کنیم می توان گفت جمعیت بارسلونا حدود ۲ میلیون، والنسیا حدود یک میلیون، پوسویا حدود ۹۰۰ هزار، ساراگوسا حدود ۸۰۰ هزار  مالاگا حدود ۶۰۰ هزار، مورسیا حدود ۴۰۰ هزار، رودسر حدود ۴۰۰ هزار، پالاما حدود ۵۰۰ هزار و بیلبائو نیز تقریبا پانصد هزار نفر جمعیت دارد.

[caption id="attachment_384" align="aligncenter" width="780"]جمعیت شهرهای اسپانیا جمعیت شهرهای اسپانیا[/caption]

جمعیت مسلمان اسپانیا

در جدیدترین سر شماری کشور اسپانیا جمعیت مسلمانان این کشور از مرز یک میلیون و ششصد هزار مسلمان گذشته که تقریبا ۲۰۰ هزار نفر آنان ملیت اسپانیایی دارند. این کشور از نظر تعداد جمعیت مسلمان رتبه چهارمین کشور اروپایی را به خود اختصاص داده و پس از کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان قرار دارد. چهار مرکز اصلی زندگی مسلمانان در اسپانیا مادرید، ایالات کاتالونیا، استان اندلس، و مورسیا شناخته شده است، جالب است بدانید که بیشتر مسلمانان اسپانیا مراکشی تبار بوده با این حال تعداد قابل توجهی از مسلمانان پاکستانی و سنگالی در این کشور زندگی می کنند. بیشترین جمعیت اسپانیا را از نظر دین مسیحیان کاتولیک تشکیل داده است که می‌توان گفت تقریباً ۷۱% اسپانیایی ها مسیحی کاتولیک می باشند. نکته‌ای که در این باره وجود دارد این است که تحقیقات  و مطالعاتی که در سال ۲۰۱۲ در مرکز جامعه شناسی اسپانیا انجام گرفته است، نشان داده که تنها ۱۳ درصد از جمعیت اسپانیا روزهای یکشنبه به کلیسا می روند در حالی که  حدود ۷۰ درصد از این مردم خود را کاتولیک معرفی کرده اند. با توجه به موج های مهاجرتی به کشور اسپانیا جمعیت هندوها، بودایی ها، سیکا ها و مسلمانان افزایش یافته است.

[caption id="attachment_385" align="aligncenter" width="780"]جمعیت مسلمان اسپانیا جمعیت مسلمان اسپانیا[/caption]

جمعیت اسپانیا بر اساس نژاد های این کشور

به طور معمول بومیان منطقه ی ایبریا و همچنین فاتحان این شبه جزیره بیشترین جمعیت اسپانیا را تشکیل می‌دهند و در کنار این مردم نژاد هایی از جمله اقوام مدیترانه ای، یهودیان سوبی ها و .... در این کشور ساکن شده اند، که با توجه به این مورد تفاوت فرهنگی و زبانی زیادی در این کشور به وجود آمده است. می توان گفت ۱۶ درصد جمعیت اسپانیا را کاتالانهای جزایر شرقی شهر بارسلون تشکیل داده و ۷ درصد از مردم این کشور را گالیسین های مناطق شمال غربی تشکیل داده است.

۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

آب و هوای تنریف

آب و هوای تنریف

آب و هوای تنریف اسپانیا بسیار معتدل و مدیترانه ای می باشد و گردشگران بسیار زیادی به دلیل معتدل و مناسب بودن آب و هوای تنریف به این جزیره سفر می کنند. آب و هوای تنریف در هر چهار فصل آن متفاوت می باشد و شما بایستی با توجه به میزان دما و بارندگی، فصل مناسبی را برای سفر خود انتخاب نمایید.

جزیره تنریف

تنریف یکی از جزیره‌های بسیار بی نظیر کشور اسپانیا می‌باشد که از زیباترین و مشهورترین جزایر قاره اروپا به شمار می‌آید و با داشتن مناظر بسیار جذاب توانسته است گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. این جزیره بزرگ‌ترین جزیره در جزایر قناری می‌باشد که در اقیانوس اطلس واقع شده است. از جاذبه‌های مهم گردشگری این جزیره می‌توان به جنگل‌های کاج، کوه آتش فشان تیده، استخرهای گراچیکو و کارناوال‌های تنریف اشاره کرد. جزیره تنریف به عنوان پایتخت جزایر قناری شناخته شده و حدود 852945 نفر جمعیت دارد و اولین منطقه ی خود مختار در کشور اسپانیا می‌باشد که قوانین و مقررات به خصوصی را داشته و در هیچ جای کشور اسپانیا دیده نشده است.

آب و هوای تنریف بسیار معتدل و مدیترانه‌ای می‌باشد که در هر فصلی از سال آب و هوای تنریف متمایز می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به علایق خود یکی از این فصول را انتخاب کنید طوری که اگر سواحل تنریف و آفتاب آن برایتان در اولویت باشد بهتر است در فصل تابستان به این جزیره سفر کنید. در غیر این صورت فصل بهار و پاییز می‌تواند بهترین فصول برای سفر شما به این جزیره ی شگفت انگیز باشد.

[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="780"]جزیره تنریف جزیره تنریف[/caption]

آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار

آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار بسیار گرم و معتدل می باشد. البته در برخی مواقع باران های شدید نیز در این فصل مشاهده شده است. اگر شما فصل بهار را برای بازدید و سفر از این جزیره انتخاب کرده اید به شما توصیه می شود که لباس بارانی همراه با لباس های نازک با خود برداشته و چتر خود را فراموش نکنید. هم چنین در مورد کفش نیز باید چکمه و کفش پیاده روی راحتی نیز در چمدان سفرتان داشته باشید تا در صورت باریدن باران بتوانید از چکمه هایتان استفاده کنید. در این فصل شما نمی توانید در همه ی سواحل این جزیره، به جز ساحل بارسلونتا، آفتاب بگیرید. میزان بارش در این فصل در حدود 45 تا 50 میلی متر می باشد. فصل بهار یکی از مناسب ترین و پر طرفدارترین فصل برای سفر به این جزیره ی رؤیایی به شمار می آید.

[caption id="attachment_391" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار[/caption]

آب و هوای تنریف در فصل تابستان

آب و هوای تنریف در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی می‌باشد. دما در این فصل بسیار بالا بوده و گاهی به اوج خود می‌رسد و شما تابش شدید نور خورشید را حس خواهید کرد. در این فصل می‌توانید به راحتی در تمام سواحل این جزیره آفتاب بگیرید. اگر فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید لباس هایی را که با خود می‌برید باید از جنس عرق گیر و پنبه‌ای باشد و سعی داشته باشید تا از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کرده و از صندل‌های راحتی نیز به جای کفش استفاده کنید تا جریان هوا بین پاهای شما به گردش بیفتد و از شدت گرمای حس شده کاسته شود. برای اینکه دچار گرمازدگی نشوید به شما توصیه می‌شود که بین ساعات 1 تا 5 بعد از ظهر از هتل و اقامتگاه خودتان بیرون نروید. آفتاب فصل تابستان بسیار سوزان و داغ بوده و برای سلامتی نیز بسیار مضر می‌باشد.

[caption id="attachment_392" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای تنریف در فصل تابستان آب و هوای تنریف در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای تنریف در فصل پاییز

آب و هوای تنریف در فصل پاییز بارانی و معتدل می باشد. در این فصل از دمای آب و هوای تنریف زیاد کاسته نمی شود ولی میزان بارندگی و رعد برق های بسیار زیادی صورت می گیرید. فصل پاییز یکی از بهترین فصل ها برای سفر به این جزیره می باشد که البته باید لباس گرم و بارانی و چکمه یادتان نرود. در این فصل صبح ها و عصرها هوا خنک شده و نیاز به لباس گرم دارید. آب و هوای تنریف در فصل پاییز بسیار دل نشین و مدیترانه ای می باشد و غروب های بسیار زیبایی را دارد که اگر در این فصل به تنریف سفر کنید می توانید غروب زیبای خورشید را در سواحل تنریف مشاهده کنید و از این لحظات لذت ببرید.

[caption id="attachment_393" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای تنریف در فصل پاییز آب و هوای تنریف در فصل پاییز[/caption]

آب و هوای تنریف در فصل زمستان

آب و هوای تنریف در فصل زمستان نسبتاً سرد و بارانی می باشد. آب و هوای تنریف به دلیل هم جوار بودن با اقیانوس اطلس مدیترانه ای بوده بارش های بسیار زیادی در فصل زمستان می باشد. برخی از مسافران فصل زمستان را برای سفر خود به این جزیره انتخاب می کنند که بایستی لباس های گرم و پشمی، بارانی و دستکش همراه خود داشته باشند. در این فصل آفتاب گیری موضوع بسیار سختی بوده و به شما توصیه نمی شود چرا که آفتاب مستقیمی تابش نمی کند تا بتوانید از آن لذت ببرید. اگر سواحل تنریف و آفتاب گیری برای شما در اولویت نباشد می توانید این فصل را برای دیدن از جاذبه های بی نظیر دیگر تنریف انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

بهترین زمان سفر به اسپانیا

بهترین زمان سفر به اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهایی است که با داشتن شرایط آب و هوایی بسیار خوب و جاذبه های گردشگری بی شمار، به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب به شمار می رود. عوامل مختلفی می تواند بر تعیین بهترین زمان سفر به اسپانیا تاثیرگذار باشد که هر کدام از این عوامل برای گروه خاصی از مردم حائز اهمیت می باشد. اگر درباره زمان برنامه ریزی سفر خود و تعیین بهترین زمان سفر به اسپانیا شک دارید، ما در اینجا اطلاعات کاملی ارائه می دهیم تا با آگاهی بتوانید درباره بهترین زمان سفر به اسپانیا تصمیم بگیرید.

اسپانیا

اسپانیا کشوری است که با داشتن مساحتی نزدیک به 506 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به 47 میلیون نفر، یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپا به شمار می رود. این کشور با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار توجه بسیاری از افراد را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده است. اقلیت مردم این کشور مسیحی بوده و به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. برخی از شهرهای مهم این کشور عبارتند از مادرید، بارسلون، سویا، مالاگا، والنسیا و غیره که به عنوان بهترین مقصد گردشگری اسپانیا به شمار می روند.

[caption id="attachment_337" align="aligncenter" width="780"]اسپانیا اسپانیا[/caption]

عواملی که تعیین کننده بهترین زمان سفر به اسپانیا هستند

عوامل بسیار زیادی هستند که تعیین کننده بهترین زمان سفر به اسپانیا می باشند. این عوامل به اولویت های هر فرد بستگی دارند و هر فرد می تواند با توجه به آنها بهترین زمان سفر به اسپانیا را برای خود مشخص کند. برخی از این عوامل عبارتند از شرایط آب و هوایی، شرکت در جشنواره های مختلف در زمان های مختلف، هزینه های اقامتی، خرج و مخارج و غیره که همگی در کنار یکدیگر می توانند تاثیر بسزایی بر بهترین زمان سفر به اسپانیا شما بگذارند. در اینجا تمام این عوامل با دقت بررسی می شوند تا بتوانید بهترین زمان سفر به اسپانیا را برای خود و خانواده مشخص کنید.

[caption id="attachment_338" align="aligncenter" width="780"]عواملی که تعیین کننده بهترین زمان سفر به اسپانیا هستند عواملی که تعیین کننده بهترین زمان سفر به اسپانیا هستند[/caption]

نقش آب و هوا در تعیین زمان سفر به اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که هر بخش از این کشور در زمان های مختلف شاهد آب و هوایی گوناگون می باشد. از آنجایی که اسپانیا در شبه جزیره ایبری قرار گرفته است، بخش های جنوبی آن دارای آب و هوای نیمه خشک، بخش های شمالی شاهد آب و هوای اقیانوسی و بخش هایی دیگر شاهد آب و هوای مدیترانه ای می باشد. همچون اکثر کشورهای جهان، این کشور گاهی اوقات دارای تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سرد می باشد. تنوع در شرایط آب و هوایی این اجازه را به گردشگران و مسافران می دهد تا بر اساس شرایط و اولویت های خود بهترین زمان سفر به اسپانیا خود را انتخاب کنند.

[caption id="attachment_339" align="aligncenter" width="780"]نقش آب و هوا در تعیین زمان سفر به اسپانیا نقش آب و هوا در تعیین زمان سفر به اسپانیا[/caption]

بهار و تابستان در اسپانیا

بهار با داشتن دمای متعادل و مطلوب، گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سمت خود جذب می کند و بهترین فصل برای سفر به اسپانیا از نظر شرایط آب و هوایی به شمار می رود. در این زمان از سال روز به روز بر تعداد گردشگران شهر افزوده می شود و شاهد هیاهوی افرادی با ملیت های مختلف در سطح شهرها خواهید بود.

تابستان یکی از فصل هایی شناخته شده است که افراد زیادی آن را به عنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا شمرده اند. این زمان از سال بهترین زمان برای لذت بردن از حمام های آفتابی است. دما در تابستان گاهی اوقات بسیار بالا می رود و نباید توقع کاهش دمای بسیار داشته باشید. تابستان یکی از فصل های پیک در اسپانیا به حساب می رود؛ چرا که تعداد گردشگران در این زمان از سال در اوج خود قرار دارد. کسانی که علاقه زیادی به تفریحات آبی دارند، تابستان را بهترین زمان سفر به اسپانیا می دانند. برخی از شهرهای اسپانیا از قبیل الگسیراز و مالاگا در سواحل جنوبی قرار دارند، دمای هوا در آنجا پایین تر است و بسیار مورد پسند گردشگران قرار گرفته است. به طور کلی نیمه اول سال بهترین زمان سفر به اسپانیا است.

[caption id="attachment_340" align="aligncenter" width="780"]بهار و تابستان در اسپانیا بهار و تابستان در اسپانیا[/caption]

پاییز و زمستان در اسپانیا

با شروع پاییز دمای هوا رو به خنکی می رود و باران های متداول مهم ترین ویژگی این فصل از سال می باشد. در این زمان از سال روز به روز تعداد گردشگران کاهش پیدا می کند و امکان استفاده از تفریحات آبی به حداقل می رسد. با این وجود می توانید شاهد بازی رنگ ها در درختان و همچنین خلوتی نسبی در کشور باشید. اگر به شلوغی علاقه ندارید و می خواهید یک سفر به یادماندنی به دور از هیاهو برای خود و خانواده رقم زنید، پاییز می تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا برای شما باشد.

زمستان یکی از فصل هایی است که شمار کمی از مردم آن را به عنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا می دانند. در این فصل از سال شاهد سرمای هوا خواهید بود و نمی توانید از تفریحاتی نظیر حمام آفتابی لذت ببرید. خلوتی شهرها در این زمان از سال به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت از تمام جاذبه های شهر بازدید کنید. فراموش نکنید لباس گرم همراه خود داشته باشید.

[caption id="attachment_341" align="aligncenter" width="780"]پاییز و زمستان در اسپانیا پاییز و زمستان در اسپانیا[/caption]

بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر هزینه ها

هزینه یکی از عواملی است که همیشه تاثیر بسیار مهمی در تعیین بهترین زمان سفر به اسپانیا داشته است. بعضی از فصول سال هزینه ها بسیار بالا هستند و بسیار از افراد ترجیح می دهند زمانی را برای سفر انتخاب کنند که تا جای ممکن هزینه کمتری بپردازند. فصل بهار و تابستان هزینه هتل ها، مراکز اقامتی، بلیط ها، مکان های تفریحی و رستوران ها در اوج خود قرار دارند. نیمه اول سال به عنوان فصل پیک گردشگری به شمار می رود و از اینرو هزینه نیز در این ایام در بیشترین حد است. اگر می خواهید تا جای ممکن برای سفر خود کمتر هزینه کنید، نیمه دوم سال بهترین زمان سفر به اسپانیا برای شما می باشد. گاهی اوقات برگزاری برخی آیین های دینی و مراسم ها مانند هفته مقدس یا سمانا سانتا باعث افزایش نرخ ها می شود. بنابراین بهتر است پیش از هر کاری برای سفر خود برنامه ریزی کامل داشته باشید.

[caption id="attachment_342" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر هزینه ها بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر هزینه ها[/caption]

بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر شرکت در جشنواره های مختلف

مراسم ها و جشنواره های فرهنگی، هنری و مذهبی در سرتاسر اسپانیا برگزار می شوند که با توجه به ذوق و سلیقه افراد تعیین کننده بهترین زمان سفر به اسپانیا هستند. جشنواره هایی از قبیل فستیوال موسیقی، عید سنت جان، فستیوال گرگ، فستیوال میجر دی گراسیا و غیره در زمان های مختلف سال برگزار می شوند. برای مثال فستیوال گرگ که یک مراسم هنری بوده و در آن تئاتر، موسیقی، رقص و برنامه های خاص دیگر برگزار می شود در فصل تابستان برگزار می شود. فستیوال های دیگری از قبیل فستیوال موسیقی در فصل بهار برگزار می شود. برگزاری این جشنواره ها در زمان های مختلف یکی از علت های افزایش هزینه ها در یک بازه زمانی خاص می باشد.

[caption id="attachment_343" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر شرکت در جشنواره های مختلف بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر شرکت در جشنواره های مختلف[/caption]

نکاتی که باید درباره سفر به اسپانیا بدانیم

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، این شما هستید که بهترین زمان سفر به اسپانیا را مشخص می کنید. شما می توانید با انجام برنامه ریزی و مشخص کردن زمان سفر خود، از قبل تمام کارهای مربوط به سفر خود را انجام دهید. بهتر است بدانید مسافرت در دو هفته اول شهریور و و دو هفته آخر مرداد برای شما عزیزان پیشنهاد نمی شود. این زمان از سال خود مردم بومی نیز برای تفریح و گردش به کناره های ساحل و مناطق تفریحی دیگر می روند و این امکان وجود دارد با تعطیلی برخی مکان ها از جمله رستوران ها رو به رو شوید. این تعطیلی باعث بالا رفتن هزینه در باقی مانده مکان ها می شود. فراموش نکنید مردم اسپانیا دیر غذا می خورند، بنابراین رستوران ها دیرتر آماده خدمات دهی به مردم هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا