سوغات اسپانیا

در این پست قصد داریم تا شما را با سوغات اسپانیا و سایر اقلام زینتی که می توانید از این کشور با خود بیاورید صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با سوغات اسپانیا مطالب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_446" align="aligncenter" width="780"]سوغات اسپانیا سوغات اسپانیا[/caption]

اسپانیا

کشور اسپانیا در شبه‌‌جزیره‌ ایبری و در بخش جنوب‌غربی قاره اروپا واقع شده است و مساحت آن به عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپایی 506 هزار کیلومتر می باشد.این کشور با دارا بودن جاذبه‌های فراوان گردشگری، بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. زبان رسمی مردم ، اسپانیایی است و درصد بیشتری از مردم پیرو دین مسیحیت کاتولیک می باشند. قطعا می‌توان کشور اسپانیا را به عنوان یکی از بهترین و ارزشمندترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا، در نظر گرفت.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="780"]اسپانیا اسپانیا[/caption]

 

باد بزن های اسپانیا (آبانیکو)

ازجمله سوغات مهم اسپانیا بادبزن های آبانیکو است که در این کشور از شهرت زیادی برخوردار است.بسیاری از رقص های محلی مردم اسپانیا با استفاده از بادبزن های آبانیکو انجام می گیرد.بادبزن آبانیکو اسپانیا سوغات بسیار عالی می باشد، به خصوص برای مادر و یا همسرتان. بادبزن آبانیکو طرح ها و رنگ های منحصر به فردی دارد که همین مسئله سبب شده تا بادبزن های آبانیکو جزوء سوغات بسیار پرطرفدار از کشور اسپانیا باشد که شما می توانید آن را به همراه خود بیاورید.

[caption id="attachment_447" align="aligncenter" width="780"]باد بزن های اسپانیا (آبانیکو) باد بزن های اسپانیا (آبانیکو)[/caption]

روغن زیتون

روغن زیتون به عنوان یکی از معروفترین و البته یکی از پر طرفدارترین سوغات اسپانیا شناخته می شود. بسیار از روغن زیتونهای اسپانیا در شهر آندالوسیا اسپانیا درست می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. البته شما ممکن است در هنگام آوردن آن دچار مشکل شوید، زیرا بسیاری از این روغن زیتونها بطری های بسیار بزرگی دارند، و ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام آوردن این روغن زیتون ها با خود حتما یک ساک بزرگ به همراه داشته باشید تا بتوانید آن ها در شرایط مناسبی نگه دارید.

[caption id="attachment_448" align="aligncenter" width="780"]روغن زیتون روغن زیتون[/caption]

لباس های فلامنکو

یکی دیگر از سوغات اسپانیا که بسیار در میان بانوان پرطرفدار است لباس های طرح فلامنکو است، که در میان کودکان و افراد کوچکتر محبوبیت بسیار زیادی دارد و می تواند سوغات بسیار عالی برای این قبیل افراد باشد. این لباس ها ار رنگ ها و طرح های بسیار مناسبی دارند که سبب شده تا این افراد بتوانند مناسب با سلیقه خود این لباسها را انتخاب کنند. البته در بسیاری از مواقع شما ممکن است برای زیباتر به نظر رسیدن خود یک کلاه هم برای خود انتخاب نمایید.

زعفران

یکی دیگر از سوغات اسپانیا زعفران های آن است که در دنیا بسیار مشهور می باشد. بسیاری از زعفران های اسپانیا در شهر کاستیلا لامنچا کشت می شود. زعفران اسپانیا می تواند به غذای شما عطر و طعم بسیار ویژه ای بدهد و آن را خوش طعم تر کند. بسیاری از زعفران های اسپانیا را می توانید از ادویه فروشی های معروف اسپانیا تهیه کنید.
البته قیمت زعفران های اسپانیا بسیار بالا است و شما باید برای خرید آن هزینه بسیار هنگفتی را پرداخت کنید.

[caption id="attachment_449" align="aligncenter" width="780"]زعفران زعفران[/caption]

پوستر مسابقات گاو بازی

پوستر مسابقات گاو بازی یکی از خاطره انگیزترین سوغات اسپانیا است که به فراوانی در این کشور وجود دارد.مسابقات گاو بازی از دیر باز تاکنون در فرهنگ این کشور نقش بسیار مهمی داشته و دارد. البته بسیاری از افراد ممکن است این مسابقات را وسیله ای برای شکنجه گاو های وحشی طلقی کنند، اما مردم اسپانیا آن را سرگرم کننده می دانند.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور اسپانیا سفر می کنند می خواهند برای یک بار هم که شده شاهد دیدن این مسابقات مهیج باشند. اما ما به کسانی که تحمل دیدن این قبیل مسابقات را ندارند پوستر مسابقات گاوبازی را پیشنهاد می کنیم که می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین سوغات اسپانیا باشد. پوستر مسابقات گاو بازی اسپانیا تقریبا در بسیاری از خیابان های اسپانیا به فراوانی یافت می شود.

[caption id="attachment_454" align="aligncenter" width="780"]پوستر مسابقات گاو بازی پوستر مسابقات گاو بازی[/caption]

 

کلوچه های محلی

کلوچه های محلی به عنوان یکی از بهترین و البته خوشمزه ترین سوغات اسپانیا شناخته می شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام سفرتان به این کشور آنها را خریداری کنید. برای خرید این کلوچه های محلی خوشمزه می توانید به کوچه پس کوچه های شهر های اسپانیا سر بزنید و یا تعدادی از آنها را امتحان کنید.

ظروف سفالی

ظروف سفالی و سرامیکی می تواند به عنوان سوغات اسپانیا گزینه مناسبی باشد، به خصوص برای دکوراسیون منزلتان. بسیاری از این ظروف دست ساز بوده و فروشندگان این ظروف آنها را می سازند.این ظروف انواع مختلفی دارد که شامل انواع فنجان ها، لیوان های دهن کج و انواع مختلفی از جام ها می شود. ظروف اسپانیا می تواند گزینه بسیار خوبی برای فردی که دوستش دارید باشد.پیشنهاد می شود که در هنگام بازگشتتان این سوغات اسپانیا را خریداری کنید.

[caption id="attachment_451" align="aligncenter" width="780"]ظروف سفالی ظروف سفالی[/caption]

کیف های چرمی

اجناس تهیه شده از چرم به خصوص کیف های اسپانیا از چرم نرم و معروف اسپانیایی ساخته شده است که یکی از بهترین سوغات اسپانیا به حساب می آید. بیشتر فروشگاه ها در اسپانیا کیف ها و وسایل چرمی را می فروشند، حتما به تعدادی از آنها سر بزنید و از محصولات چرمیشان دیدن کنید.
اگر قصد خرید سوغات اسپانیا از جنس چرم را دارید و قصد دارید تا فرد مورد علاقه خود را خوشحال کنید، پیشنهاد ما کیف دستی های چرمی و یا کوله پشتی از جنس چرم است که می تواند هدیه بسیار ارزشمندی برای او باشد.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="780"]کیف های چرمی کیف های چرمی[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱