ویزای اسپانیا

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

درباره بارسلونا

درباره بارسلونا

درباره بارسلونا باید بدانید که شهر بارسلونا پر از دیدنی ها تاریخی و جاذبه های گردشگری و آثار هنری به جا مانده از معمار های بزرگ است. بارسلونا شهر رویاهاست. با ما سفر ی به زیر و بم خواهر خوانده اصفهان داشته باشید.

شهر بارسلونا شهر رویا ها

شهر بارسلونا یکی از شهر های اصلی و معروف اسپانیا است که نام آن با ورزش و فوتبال هم گره خورده است. بارسلونا دومین شهر پر جمعیت اسپانیا هم هست که در حدود یک میلیون و شش صد هزار نفر جمعیت دارد. شاید جالب باشد بدایند بزرگ ترین شهر ساحلی دریای مدیترانه هم بارسلونا است. سواحل زیبا و زرین، کوچه پس کوچه های سبک بری گوتیک، ساختمان های تاریخی با شکوه، زندگی شبانه، کلیسا های بر افراشته، محله های قدیمی، معماری رنگارنگ و منحصر به فرد شهری که با نظم خاصی به بارسلون سر و شکل داده است، همه از جاذبه های سفر به بارسلون هستند. جالب است بدانید شهر بارسلونا خواهر خوانده شهر زیبای اصفهان در ایران هم هست.

[caption id="attachment_1013" align="aligncenter" width="800"]شهر بارسلونا شهر رویا ها شهر بارسلونا شهر رویا ها[/caption]

آب و هوای بارسلونا

درباره بارسلونا باید گفت که شهر بارسلونا به دلیل این که بر کرانه ی دریای مدیترانه واقع شده است، دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای می باشد. بنابراین آب و هوای بارسلونا در بهار و پاییز و زمستان مرطوب و ملایم است اما تابستان های گرم و خشکی دارد. بهترین زمان برای سفر به بارسلونا در فصل بهار، از ۱۰ اردیبهشت تا ۹ تیر است البته باید بارش باران را هم در نظر داشته باشید، در فصل پاییز می توانید از ۱۰ شهریور تا ۱۰ دی به بارسلونا سفر کنید و در زمستان هم بهترین زمان ۱۱ دی تا ۱۰ اردیبهشت است و عمدتاً بارش برف وجود ندارد. اگر هم بخواهید سفری مقرون به صرفه به شهر بارسلونا داشته باشید، بهترین زمان، ژانویه، فوریه، مارچ، نوامبر و دسامبر است که هزینه های اقامتی و بلیت های پرواز قیمت کم تری پیدا می کنند.

[caption id="attachment_1014" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای بارسلونا آب و هوای بارسلونا[/caption]

معماری بارسلون، شهر رویا ها

درباره بارسلونا جالب است بدانید که معماری های شگفت انگیز هنرمند و معمار بزرگ، آنتونی گائودی را شاید با شهر بارسلونا به خوبی بشناسید که در جوانی شیفته اصول سوسیالیسم آرمان گرایانه شد و سعی کرد با تحولاتی که در طراحی های ساختمان ها و معماری پدید آورد، آزادی و برابری را نشان بدهد. یکی از معروف ترین شاهکار های آنتونی گائودی کلیسای ساگرادا فامیلیا است که تنها کلیسای جامع جهان است که هنوز ساخت آن به پایان نرسیده. این کلیسا با معماری منحصر به فرد و شگفت انگیزش به سمبل شهر بارسلونا تبدیل شده است و نماد پایداری آن است.

[caption id="attachment_1015" align="aligncenter" width="800"]معماری بارسلون، شهر رویا ها معماری بارسلون، شهر رویا ها[/caption]

تاریخچه شهر بارسلونا

شهر بارسلونا شهری با قدمت تاریخی چند هزار ساله است به همین دلیل درباره نحوه پدید آمدن آن داستان های متفاوتی وجود دارد. یکی از داستان ها می گوید که در حدود ۴۰۰ سال پیش از ساخت شهر رم، هرکول شهر بارسلون را بنا کرده است. داستان دیگری روایت می کند که پدر هانیبال، سیاستمدار کارتاژی یعنی همیلکار بارسا کارتاژی شهر بارسلونا را پایه گذاری کرد و نام آن را بارسینو گذاشت.

مردم بارسلونا

درباره بارسلونا باید گفت که زبان رسمی شهر بارسلونا اسپانیایی است و همه مردم به آن تکلم می کنند اما در کنار آن ممکن است بعضی از مردم بارسلونا، به زبان کاتالون هم مسلط باشند. مذهب رایج و اکثریت مردم شهر بارسلونا مسیحیت کاتولیک است و جالب است بدانید که بعد از مسیحیت، اسلام دومین دین رایج در این شهر است. مردم بارسلونا نسبتا خونگرم تر و آرام تر از مردم بقیه شهر های اسپانیا هستند و اهل خوش گذرانی و آسان گرفتن به زندگی هستند. زندگی شبانه در شهر بارسلونا به خوبی جریان دارد،‌ بنا بر این شام را عمدتاً دیر تر از شهر های دیگر سرو می کنند و شهر تا پاسی از شب بیدار است. مردم بارسلونا مردم خوش گذران و شادی هستند پس اگر دسته ای از سالمندان را دیدید که در یکی از میدان های شهر مشغول رقص و پایکوبی هستند تعجب نکنید. آن ها به زندگی آسان می گیرند و از آن لذت می برند.

جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا

شهر بارسلونا از جذابیت های زیادی برخوردار است، هم در زمینه فرهنگی، تاریخی و هم در جاذبه های طبیعی لبریز از فرصت های گردشگری است. این شهر از نظر معماری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و کلیسا هایش نشان دهنده ی معماری های باشکوه دوران مختلف اند. کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک زیبای گوئل، سواحل زرین و طلایی، موزه هنر ملی کاتالونیا، بری گوتیک، کاسا میلا، کلیسای قلب مقدس و... از دیدنی ها پر بازدید شهر بارسلونا هستند که هر ساله هزاران گردشگر را به این شهر خوش آب و هوا و دیدنی جذب می کنند.

[caption id="attachment_1017" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا[/caption]

محله لاس رامبلاس

اگر اهل پیاده روی و لذت بردن از خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهری باشید باید بگویم خیابان لاس رامبلاس جایی است که حتما باید سری به آن بزنید. این خیابان یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین مسیر های پیاده روی شهر بارسلونا است و از بندر ول هاربور تا میدان پلازا کشیده شده است. محوطه شلوغ و سرزنده محله رامبلاس، فروشگاه های مختلف، کافه ها و رستوران ها، گل فروشی ها، نوازنده های دوره گرد و هنرمندانی که در پیاده رو ها بساط کرده اند، همه دست به دست هم داده اند تا محیطی سرشار از خوش گذرانی و سرزندگی را برای بازدید کنندگان فراهم کنند. در این محله هتل هایی برای اقامت هم وجود دارد که به دلیل فاصله کم با این خیابان و دسترسی به جاذبه های گردشگری بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

[caption id="attachment_1018" align="aligncenter" width="800"]محله لاس رامبلاس محله لاس رامبلاس[/caption]

محله پسیج د گراسیا بارسلون

یکی از هیجان انگیز ترین خیابان های شهر بارسلونا که پیشنهاد می کنم به هیچ وجه دیدن آن را از دست ندهید، گردش در خیابان پسیج د گراسیا است که قدمت تاریخی دارد و بهشت خانم ها و آقایانی است که عاشق خرید کردن از برند های معروف و با کیفیت هستند. البته نباید این خیابان را تنها به فروشگاه ها و گالری های مارک شناخت، این خیابان جاذبه های دیگری هم دارد. در قدیم، خیابان پسیج د گراسیا، جاده ای بود که شهر بارسلون را به شهر گراسیا در نزدیکی آن متصل می کرد. بعد ها این محله دچار تغییر شد و در سال ۱۸۵۴ مورد تخریب و بازسازی قرار گرفت و زیبایی آن دو چندان شد. عمارت ها و ساختمان های زیبا با حیاط ها و باغچه های رنگارنگ، کافه ها و بار ها، ‌رستوران ها و سالن های تئاتر در این خیابان جذاب و با شکوه جای گرفتند و این محله، مکان جذابی برای سرگرمی، تفریح، وقت گذرانی و برای گرد هم آمدن طبقه سرمایه دار و بورژوا شد بهتر است در سفر به بارسلونا درباره بارسلونا و خیابان های آن بیشتر تحقیق کنید.

سواحل بارسلونا

درباره بارسلونا جالب است بدانید که شهر بارسلونا در کنار دریای مدیترانه واقع شده است و هفت ساحل معروف دارد که مجموعا حدود ۴.۵ کیلومتر خط ساحلی برآورد می شود. معروف ترین سواحل بارسلونا که برای گذراندن یک تعطیلات آرامش بخش و رویایی پیشنهاد می شوند عبارت اند از ساحل نوا ایکاریا، ساحل ماربلا، ساحل نووا ماربلا، لوانت و بوگاتل که در غرب بندر المپیک قرار گرفته اند؛ اما مشهور ترین سواحل شهر بارسلونا، سن سباستیا و بارسلوناتا هستند که دو تا از پر بازدید ترین و قدیمی ترین سواحل این منطقه اند.

[caption id="attachment_1019" align="aligncenter" width="800"]سواحل بارسلونا سواحل بارسلونا[/caption]

 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

بلیط بارسلونا

بلیط بارسلونا

یکی از مهمترین شهرهای کشور اسپانیا که پس از شهر مادرید پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز به شمار می رود، شهر بارسلونا بوده که سالانه افراد زیادی قصد سفر به این شهر زیبا را دارند. از این رو ما در این مقاله می خواهیم انواع بلیط بارسلونا را شرح داده و در مورد نحوه ی رزرو آن توضیحاتی بیان کنیم.

بلیط هواپیما بارسلونا

یکی از شهرهای کشور اسپانیا که از لحاظ تجارت، رسانه، هنر، سرگرمی، آموزش، گردشگری و امور مالی جزء شهرهای جهانی به حساب می آید شهر بارسلونا بوده که سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف قصد سفر به این شهر را دارند. آمار نشان می‌دهد که فرودگاه بین المللی بارسلونا در سال ۲۰۰۹ بیش از ۲۷ میلیون مسافر را جابجا کرده است با این وجود می توان گفت بلیط بارسلونا یکی از پرفروش ترین بلیط ها در اکثر کشورهای جهان بوده که در ایران نیز سالانه افراد زیادی اقدام به دریافت بلیط بارسلونا و سفر به این شهر زیبا می کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر به روشهای مختلف می توان اقدام به تهیه بلیط بارسلونا کرد که یکی از آسان ترین و جدیدترین روش های آن از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد.

[caption id="attachment_989" align="aligncenter" width="800"]بلیط بارسلونا بلیط بارسلونا[/caption]

بلیط چارتری بارسلونا

بلیط بارسلونا دارای انواع مختلفی بوده که در این بین بلیط چارتر یکی از انواع آن به شمار می رود. به طور کلی می توان گفت چارتر یعنی اجاره کردن هتل، هواپیما، قطار و غیره که در ایران بیشتر برای بلیط هواپیما به کار می رود. آژانس های مسافرتی وقتی که بلیط هواپیمای یک شهری مثلا بلیط بارسلونا که یکی از مسیر های پر رفت و آمد است را به صورت عمده می خرند در حقیقت این افراد چارتر کننده بوده که شما برای تهیه بلیط چارتر بارسلونا و یا دیگر شهرهای جهان باید به آژانس ها و شرکت های چارتر کننده مراجعه کنید و نمی‌توانید از ایرلاین درخواست بلیط چارتر کنید. در این زمان شرکت چارتر کننده به قیمت گذاری بلیط می‌پردازد که این امر موجب شده بلیط هواپیما بلیت‌های متغیر داشته باشد. توجه داشته باشید اگر با نزدیک شدن به زمان سفر بلیط های بارسلونا که چارتر کننده آن را رزرو کرده فروش نرود اقدام به ارائه آن با قیمت ارزان تر می کند از این رو می توانید در این مواقع بلیط بارسلونا را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

[caption id="attachment_990" align="aligncenter" width="800"]بلیط چارتری بارسلونا بلیط چارتری بارسلونا[/caption]

مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا

با توجه به توضیحی در مورد بلیط چارتر بارسلونا داده شد شاید برای شما هم در مورد معایب و مزایای این نوع بلیط سوال هایی پیش بیاید. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین مزایای این بلیط بارسلونا این است که اگر کمی صبر داشته باشید می توانید اقدام به خرید بلیط بارسلونا با قیمت ارزان کنید. اما در این بین معایبی نیز در مورد این نوع بلیط وجود داشت زیرا اگر بلیط چارتر را خریداری کنید اما ناگهان اتفاقی بیفتد و سفر شما به شهر بارسلونا کنسل شود نمیتوانید این بلیط را پس دهید و بلیط شما سوخته خواهد شد و از طرفی برای کودکان نیز هیچ تخفیفی وجود نداشته و هزینه بلیط آنها با بزرگسالان یکی می باشد.

[caption id="attachment_991" align="aligncenter" width="800"]مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا[/caption]

بلیط سیستمی بارسلونا

یکی دیگر از انواع بلیط بارسلونا که می توانید در هنگام سفر به این کشور آن را رزرو کنید، بلیط سیستمی می باشد. این بلیط همان پرواز منظم بوده که خطوط هوایی در برنامه شان وجود دارد. توجه داشته باشید که پروازهایی که با استفاده از بلیط سیستمی صورت می‌گیرد برنامه و ساعات مشخصی داشته و برای دوره های طولانی برگزار می شود که در این بین می‌توانید بلیط سیستمی بارسلونا را از آژانس های مسافرتی یا خطوط هوایی خریداری کنید. یکی از مهمترین مزایای بلیط سیستمی بارسلونا نسبت به نوع چارتر آن این است که این نوع بلیط ها مطابق با قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشور قابلیت بازگشت داشته و از طرفی هزینه ای که برای بلیط بزرگسالان، کودکان و نوزادان ارائه می شود متفاوت بوده و بلیط نوزادان ارزان ترین و بلیط بزرگسالان گرانترین بلیط می باشد.

[caption id="attachment_992" align="aligncenter" width="800"]بلیط سیستمی بارسلونا بلیط سیستمی بارسلونا[/caption]

بلیط لحظه آخری بارسلونا

اگر قصد تهیه ارزان ترین بلیط بارسلونا را دارید باید به دنبال خرید بلیط لحظه آخری باشد. این نوع بلیط که در حال حاضر در تبلیغات وب سایت ها و آژانس های مسافرتی زیاد دیده می شود قیمت وسوسه کننده ای داشته و معمولا تنها ۲۴ ساعت قبل از پرواز به فروش می رسد. حال اگر می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به سفر به شهر بارسلونا نمایید می توانید این بلیط را با قیمت مناسبی تهیه کنید. در واقع می توان گفت بلیط لحظه آخری همان بلیط چارتر بوده که چارتر کننده هنگامی که نمی تواند تمام بلیط های خود را به فروش برسانند برای جلوگیری از ضرر بیشتر، اقدام به ارائه بلیط لحظه آخری می کند. این بلیط نیز همانند بلیط چارتر به هیچ عنوان استرداد نداشته و در صورت لغو و یا تغییر زمان سفرتان، هزینه به شما برگردانده نمی شود.

[caption id="attachment_993" align="aligncenter" width="800"]بلیط لحظه آخری بارسلونا بلیط لحظه آخری بارسلونا[/caption]

پرواز مستقیم ایران به بارسلونا

با توجه به اینکه سالانه ایرانیان زیادی اقدام به تهیه بلیط بارسلونا و سفر به این شهر را می کنند در سال ۹۶ اقدام به راه اندازی پرواز مستقیم از ایران به بارسلونا شد که در حال حاضر ایرانیان عزیز می توانند از طریق پروازهای هواپیمایی ماهان از تهران به بارسلونا به صورت مستقیم پرواز کرده و با تهیه این بلیط بارسلونا سفری خوش برای خود ثبت کنند. پروازهای رفت با هواپیمایی ماهان که از تهران به مقصد بارسلونا انجام می گیرد، هفته ای دو تا سه روز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۶ و نیم بوده که مدت زمان پرواز تهران بارسلونا ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه می باشد. پروازهای برگشت نیز هفته دو تا سه روز است که در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۱ و نیم  با مدت زمان ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. توجه داشته باشید که در پروازهای غیر مستقیم مسافران باید ۱۲ الی ۱۵ ساعت در هواپیما بگذرانند از این رو تهیه ی این نوع بلیط بارسلونا بسیار مورد پسند گردشگران و مسافران واقع شده است.

[caption id="attachment_994" align="aligncenter" width="800"]پرواز مستقیم ایران به بارسلونا پرواز مستقیم ایران به بارسلونا[/caption]

نحوه رزرو بلیط بارسلونا

رزرو بلیط بارسلونا همانطور که در ابتدا نیز بیان شد در حال حاضر از طرق مختلفی امکانپذیر بوده که یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های آن به صورت اینترنتی با استفاده از فروشگاه های آنلاین می باشد‌. توجه داشته باشید که می توانید با وارد شدن به این سایت های اینترنتی تقویم بلیط بارسلونا را که بر روی سایت قرار گرفته جستجو کرده و بهترین زمان سفر و مناسب ترین قیمت بلیط بارسلونا را پیدا کنید. همچنین در این سایت انواع بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری نیز به فروش می رسد.

[caption id="attachment_995" align="aligncenter" width="800"]نحوه رزرو بلیط بارسلونا نحوه رزرو بلیط بارسلونا[/caption]

موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا

شاید برای شما هم پیش بیاید که وقتی در هواپیما در کنار مسافر دیگر جا می گیرید میفهمید که بلیط هواپیمایی که آن شخص رزرو کرده با بلیط شما قیمت متفاوتی دارد. توجه داشته باشید که همانطور که ذکر شد بلیط بارسلونا دارای انواع مختلفی است که این مورد یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت بلیط می باشد. از طرفی نوع هواپیمای انتخاب شده نیز می تواند در قیمت بلیط بارسلونا تاثیرگذار باشد. در این بین طبیعتا هرچه امکانات پرواز شما بیشتر باشد و شرایط رفاهی آنان بهتر برگزار شود قیمت بلیط بارسلونا نیز بیشتر شده و شما باید هزینه بیشتری بپردازید. نکته حایز اهمیت دیگری که در مورد قیمت بلیط بارسلونا وجود دارد این است که قیمت این بلیط در تاریخ های مختلف متفاوت بوده و طبیعتاً در زمان نزدیک به برگزاری روادید و جشن هایی که در بارسلونا برگزار می شود، طبیعتاً قیمت فروش بلیط بارسلونا نیز گران تر است که برای اطلاع کامل از قیمت بلیط هواپیمایی ها می توانید از طریق سایت های آنلاین اقدام کنید.

[caption id="attachment_996" align="aligncenter" width="800"]موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا[/caption]

معرفی فرودگاه بارسلونا

یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور اسپانیا در شهر بارسلونا وجود دارد این است که این فرودگاه بین‌المللی از مهم ترین فرودگاه های جهان نیز به شمار می رود. با رزرو بلیط بارسلونا هماپیما شما نیز در این فرودگاه که نام آن فرودگاه ال پرات است، خواهید نشست. فرودگاه ال پرات بارسلونا فرودگاه پروازهایی چون ایر شاتل، رایان ایر، هواپیمایی ایبریا، ایزی جت و ایر اروپا می باشد. توجه داشته باشید که این فرودگاه دارای دو ترمینال با نام های T1وT2 بوده که هر کدام وظایفی را برعهده دارند. این دو ترمینال ۴ کیلومتر فاصله داشته که با استفاده از اتوبوس های سبز رنگ می‌توان فاصله ی آن دو را پیمود. توجه داشته باشید که شما می توانید با انتخاب بلیط بارسلونا و بر حسب اطلاعات این بلیط یکی از این دو ترمینال را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

جاذبه های دیدنی مادرید

جاذبه های دیدنی مادرید

اسپانیا سالانه در آمد قابل توجهی از درآمد کشور را، از جادبه های دیدنی مادرید به دست می آورد. در سال 1561 شهر مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا انتخاب شد. مادرید یکی از زیبا ترین و مشهور ترین شهر های اسپانیا می باشد. در ادامه راجع به خاص ترین جاذبه های دیدنی مادرید صحبت خواهیم کرد.

معبد دبود یکی از زیبا ترین جادبه های دیدنی مادرید

یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی مادرید معبد دبود است که در پارک مونتانیا این شهر قرار دارد. این معبد حدودا دو قرن قبل از میلاد مسیح بنا شده است و در سال 1968 به عنوان ارمغانی از مصر به اسپانیا آورده شده است. معبد دبود مادرید دارای یک سالن بسیار بزرگ و مکان هایی متعدد برای پرستش و یک تراس وسیع می باشد. معبد دبود مادرید یک باغ بسیار زیبا و دلنواز دارد که این باغ دارای استخر و فواره ای خارق العاده است که توجه همگان را به خود جلب می کند. معبد دبود مادرید علاوه بر این که مکانی برای برگزاری مراسم های مذهبی است، در گروه جاذبه های دیدنی مادرید نیز قرار گرفته است.

[caption id="attachment_975" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی مادرید جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

موزه پرادو یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی مادرید

موزه پرادو یکی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی مادرید است که شهرت جهانی دارد و بدون شک یکی از بهترین و مهمترین موزه های هنری در سطح جهانی می باشد و از همه جهات رقیب موزه لوور پاریس است. در این موزه بیشتر از 5000 نقاشی از قرن 12 تا قرن 19 وجود دارد که توسط نقاشان بسیار معروف و قدیمی خلق شده اند این آثار هنری و دیگر دیدنی های موزه در بیشتر از 100 اتاق در سه طبقه بزرگ قرار داده شده اند. با یک بار بازدید از موزه بسیار دشوار است که بتوانید از تمامی آثار دیدن کنید. در موزه پرادو مادرید آثار بسیار مهمی وجود دارد از جمله تابلو ندیمه ها اثر وِلاسکِز، بشارت اثر فرا آنجلیکو، سوم ماه می اثر گویا و ... که راهنماهای موزه دیدن آنها را به شما توصیه می کنند.

[caption id="attachment_976" align="aligncenter" width="800"]موزه پرادو یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی مادرید موزه پرادو یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

موزه‌ی ملی باستان‌ شناسی یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید

موزه‌ ملی باستان‌ شناسی یکی دیگر از جاذبه های دیدنی مادرید است که در آن اقلام بسیار ارزشمندی از اقصی نقاط دنیا وجود دارد که قدمت تاریخی آنها به 2500 سال پیش برمی گردد اما در ظاهر بسیار نو و تمیز به چشم می آیند. این موزه در سال 1867 به وسیله ملکه ایزابلای دوم تاسیس شده است. شما در این موزه اکثر مجسمه ها و گنجینه هایی که به شبه جزیره ایبری تعلق دارند، را می شوند. موزه ملی باستان شناسی مادرید دومین موزه مهم شهر مادرید است. در موزه باستان شناسی مادرید نمایشگاه هایی به صورت دائم یا موقت برگزار می شود که شامل موارد متفاوتی از جمله قوم نگاری، مسائل مربوط به مومیایی های مصر، باستان شناسی اسلامی، هنر های تزئینی باستانی، سکه های قدیمی یافته شده از هر مکان یا زمانی و ... می باشد. در کتابخانه ای که در این موزه وجود دارد کتاب هایی مربوط به هنر و تاریخ و باستان شناسی وجود دارد.

[caption id="attachment_977" align="aligncenter" width="800"]موزه‌ی ملی باستان‌ شناسی یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید موزه‌ی ملی باستان‌ شناسی یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

کلیسا سن فرانسیسکو یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی مادرید 

کلیسا سن فرانسیسکو یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی مادرید است که در سال ۱۷۶۱ برای راهبان فرانسیسکَن ساخته شده است و بعد ها تزئینات سردر ورودی کلیسا و گنبدی زیبا را در سال 1770 به این بنا توسط معمارانی ماهر اضافه کردند. فضای داخلی کلیسا سن فرانسیسکو مادرید بسیار زیبا طراحی و معماری شده است و شامل 6 کلیسا کوچک می باشد که در این کلیسا ها نقاشی های بسیار شگفت انگیز و ارزشمند دیده می شود که هر فردی در زمان بازدید از این نقاشی ها معنا و مفهوم متفاوتی را بیان و درک می کند. در این کلیسا آثار هنری مذهبی بسیاری هم به غیر از نقاشی ها به چشم می خورد.  

[caption id="attachment_978" align="aligncenter" width="800"]کلیسا سن فرانسیسکو یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی مادرید کلیسا سن فرانسیسکو یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

پارک بوئن رتیرو یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید

پارک بوئن رتیرو یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی مادرید است که در مرکز شهر مادرید قرار دارد و معمولا مردم برای دور بودن از شلوغی و همهمه شهری به این پارک بسیار بزرگ و سرسبز 120 هکتاری پناه می برند. پارک بوئن رتیرو مادرید یا پارک بازنشستگان از قرن هفدهم تا الان از جمله بهترین پارک های دنیا محسوب می شود که دارای فضایی پر از آرامش و مناظری بسیار چشمگیر می باشد. این پارک تا اوایل قرن نوزدهم متعلق به یکی از خانواده های سلطنتی اسپانیایی بود که پس از آن دیدار باغ و بهره مندی از چشم اندازهای زیبای آن برای عموم آزاد شد. این پارک یک استخر بزرگ و تمیز دارد که از سمت ورودی میدان استقلال به چشم می خورد. از جمله دیدنی های زیبای این پارک می توان به باغ گل سرخ و باغ فرانسوی، دریاچه ای پاکیزه، کافه روباز و یک شیرینی فروشی بسیار معروف با کیفیتی عالی و آثار تاریخی و چند موزه که معروف ترین آنها موزه ارتش است اشاره کرد.

[caption id="attachment_979" align="aligncenter" width="800"]پارک بوئن رتیرو یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید پارک بوئن رتیرو یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

میدان پلازا مایور یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی مادرید

میدان پلازا مایور یکی دیگر از جاذبه های دیدنی مادرید است که به عنوان یکی از زیباترین میدان ها در اروپا شناخته شده است. این میدان به دوره رنسانس تعلق دارد و در سال 1600میلادی ساخته شده است. این میدان به گونه ای قرار گرفته است که چند ساختمان آجر قرمز مسکونی تاریخی را در اطراف خود دارد و این میدان با 9 ورودی ساخته شده است و در ایوان های پایین چند کافه دنج وجود دارد و به صورت بسیار زیبا و متقارن طراحی و معماری شده است. 

[caption id="attachment_980" align="aligncenter" width="800"]میدان پلازا مایور یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی مادرید میدان پلازا مایور یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

دروازه آلکالا یکی از با شکوه ترین جاذبه های دیدنی مادرید

دروازه آلکالا یکی از چشمگیر ترین جاذبه های دیدنی مادرید محسوب می شود. این دروازه بزرگ نئوکلاسیک، به خواسته شاه کارلوس سوم به منظور برگزاری جشن ورود پادشاهان به پایتخت اسپانیا بنا شد. دروازه آلکالا مادرید قریب به 30 متر ارتفاع دارد و بخش ورودی این طاق بسیار با دقت و مهارت با گرانیت ساخته شده است. دروازه آلکالا مادرید به وسیله مجسمه ها و نقش و نگار های برجسته و سر ستون های بسیار با شکوه تزئین شده است و بازدید کنندگان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. برای طراحی و تزیین نمای دروازه از تندیس ها و آواتار های هنرمندان بزرگی استفاده شده است.

[caption id="attachment_981" align="aligncenter" width="800"]دروازه آلکالا یکی از با شکوه ترین جاذبه های دیدنی مادرید دروازه آلکالا یکی از با شکوه ترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

فواره سیبِلکس یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی مادرید

فواره سیپلکس یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی مادرید به حساب می آید. این فواره شهرت خاصی در جهان دارد و در محلی پر از ازدحام و شلوغی و پر رفت و آمد قرار دارد. این فواره یادآور و نمایشگر الهه رومی به نام سیبل می باشد که سوار بر ارابه ای است که شیر آن را می راند و توسط فرانسیسکو گوتیرز ساخته شده است. در جوار این فواره موسسه فرهنگی سیبل قرار دارد که در آن نمایشگاه های دائمی و یا موقت، کنفرانس های مهم و کنسرت های متفاوت برگزار می شود.

[caption id="attachment_982" align="aligncenter" width="800"]فواره سیبِلکس یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی مادرید فواره سیبِلکس یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

سَن آنتونیو دِلا فلوریدا یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی مادرید

سن آنتونیو دلا فلوریدا یکی دیگر از بهترین جاذبه های دیدنی مادرید می باشد. این کلیسا یکی از با اهمیت ترین مکان های زیارتی و تاریخی مادرید است که هر سال در زمانی مشخص به بهانه بزرگداشت سنت آنتونی جشنواره ای بسیار بزرگ و دیدنی برگزار می شود که این جشنواره گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.

در این کلیسا آثار هنری ارزشمند فرانسیسکو گویا به چشم می خورد و کسانی که به آثار این هنرمند علاقه دارند، توصیه می شود از این کلیسا دیدن کنند. محوطه داخلی این کلیسا به وسیله فرسک هایی از گویا تزئین و دکور شده است که این آثار نشان دهنده صفاتی مانند شجاعت ، سبک طراحی هنری هنرمند و سیر تغییر و تحول این فرد می باشد و به عنوان اساسی ترین پایه های هنر نقاشی مدرن شناخته شده اند. این کلیسا در بین جاذبه های دیدنی مادرید بیشتر جنبه نمادین دارد و صرفا مکانی دیدنی و توریستی می باشد و دیگر در آن مراسمات آئینی و مذهبی برگزار نمی شود و در گروه جاذبه های دیدنی مادرید قرار گرفته است.

[caption id="attachment_983" align="aligncenter" width="800"]سَن آنتونیو دِلا فلوریدا یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی مادرید سَن آنتونیو دِلا فلوریدا یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی مادرید[/caption]

امیدواریم با سفر به کشور اسپانیا مخصوصا شهر مادرید و دیدار از جاذبه های دیدنی مادرید لذت کافی را برده و با تاریخ این شهر و کشور بیشتر آشنا شوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

بهترین رستوران های مادرید

بهترین رستوران های مادرید

در مادرید رستوران های مختلفی وجود دارد که گردشگران را با طعم غذاهای خوشمزه و سنتی اسپانیا آشنا می کنند. لیست بهترین رستوران های مادرید آنقدر زیاد است که انتخاب بهترین رستوران در مادرید را برای گردشگران و توریست های این شهر دشوار می کند. بهترین رستوران های مادرید در خیابان های اصلی و فرعی این شهر قرار دارند. تنوع غذاهای این رستوران ها بسیار بالا بوده و همواره دارای مشتریان پروپاقرص هستند. امتحان غذاهای خوشمزه اسپانیایی یکی از لازمه های سفر به اسپانیا می باشد. از شهرهای مهمی که اکثر گردشگران تور اسپانیا به آن سفر می کنند، مادرید است.

مادرید از شهرهای دیدنی در کشور اسپانیا است. این شهر از مقصدهای مهم گردشگران و توریست های سراسر دنیا می باشد. بنابراین رستوران های بسیاری در شهر مادرید وجود دارد. چون غذاهای اسپانیایی از گوشه و کنار جهان تأثیر گرفته اند، بنابراین این غذاها با ذائقه اکثر مردم دنیا جور هستند. بهترین رستوران های مادرید دارای غذاهای باکیفیتی در سطح جهانی هستند و جوایز مختلفی در این زمینه کسب کرده اند. در همه جای شهر مادرید می توان رستوران ها و کافه هایی را دید که به دلیل تنوع می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. در این رستوران ها انواع غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی، غذاهای کلاسیک اسپانیایی و انواع مختلف دسر سرو می شود. لازم است بدانید بهترین رستوران های مادرید دارای طراحی زیبا و خیره کننده هستند.

اگر به دنبال نام و آدرس بهترین رستوران مادرید هستید با ما همراه شوید، چرا که در این بخش قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های مادرید می پردازیم.

[caption id="attachment_962" align="aligncenter" width="800"]بهترین رستوران های مادرید بهترین رستوران های مادرید[/caption]

رستوران کازا لوسیو

در بین بهترین رستوران های مادرید، نام رستوران کازا لوسیو در صدر می باشد. شهرت این رستوران به حدی زیاد است که اگر از اهالی این شهر سراغ یک رستوران نمونه را بگیرید، کازا لوسیو را به شما معرفی خواهند کرد. در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای خوش طعم، ماجراهای تاریخی بسیاری نیز برای گفتن دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی خوش طعم اسپانیا وجود دارد. تنوع این غذاهای سنتی بسیار بالا بوده و مشتریان به سختی می توانند غذا را انتخاب کنند. استفاده از تنور زغالی برای پخت غذاها و به کار بردن روغن زیتون سبب شده غذاهای رستوران کازا لوسیو بسیار لذیذ و خوش طعم شده و این رستوران از بهترین رستوران های مادرید باشد. افراد معروف زیادی مشتریان این رستوران هستند، لذا غذاهای رستوران در کیفیتی عالی تهیه می شوند. به دلیل شمار زیاد مشتریان برای رفتن به رستوران کازا لوسیو باید از قبل میز رزرو کرد. پیشنهاد می شود در طبقه اول رستوران میز رزرو کنید.

آدرس این رستوران در: Calle Cava Baja, 35, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_963" align="aligncenter" width="800"]رستوران کازا لوسیو رستوران کازا لوسیو[/caption]

رستوران لا بولا تابرنا

در بین بهترین رستوران های مادرید، رستوران لا بولا تابرنا از رستوران های خلوت و آرام این شهر است. این رستوران در یکی از کوچه های فرعی قرار گرفته و برای افرادی مناسب است که به دنبال محلی آرام و خلوت برای سرو غذا هستند. بسیاری از افراد عقیده دارند خورش کوسیدو که از خورش های خوشمزه و محبوب در اسپانیا است، برای اولین بار در این رستوران اختراع شده است. این رستوران باوقار و کلاسیک در قرن نوزدهم توسط یک خانواده تأسیس شده است و هنوز همان خانواده آن را اداره می کنند. بنابراین اصالت آن به خوبی حفظ شده است. زمان سرو غذای کوسیدو در این رستوران فقط برای ناهار می باشد. این غذا به همان شیوه سنتی و در ظرف های مخصوص آن تهیه می شود. هتل هایی که در این ناحیه هستند خوردن غذا در رستوران لا بونا تابرنا را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. این رستوران دارای فضایی کاملا اسپانیایی با غذاهای سنتی و اصیل اسپانیا است. اگر به اسپانیا سفر می کنید، تجربه غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید.

آدرس این رستوران در Calle Bola, 5, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_964" align="aligncenter" width="800"]رستوران لا بولا تابرنا رستوران لا بولا تابرنا[/caption]

رستوران کازا مانولو از جمله ساده ترین و بهترین رستوران های مادرید

اگر می خواهید در شهر مادرید رستورانی ساده پیدا کنید که محیط آن شبیه خانه های محلی باشد، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در بین بهترین رستوران های مادرید، رستوران کازا مانولو دارای فضای ساده همراه با غذاهای خانگی است. طراحی فضای رستوران به گونه ای است که شبیه خانه های محلی اسپانیا می باشد. سالاد های خلاقانه ای که در این رستوران درست می شوند سبب شده تا این مکان از بهترین رستوران های مادرید باشد. سالاد بادمجان، پنیر بز و گوجه فرنگی از سالاد های معروف مادرید می باشد که در این رستوران درست می شود. طعم خوب سالادهای این رستوران مشتریان را غافلگیر می کند. همچنین کوسیدو، سوپ عدس و خورش های مقوی توسط سرآشپز رستوران به خوبی طبخ شده و سرو می شود.

آدرس این رستوران در: Calle Cava Baja, 35, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_965" align="aligncenter" width="800"]رستوران کازا مانولو از جمله ساده ترین و بهترین رستوران های مادرید رستوران کازا مانولو از جمله ساده ترین و بهترین رستوران های مادرید[/caption]

رستوران DiverXO

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مادرید است که دارای سه ستاره میشلن می باشد و تنها رستوران مادرید است که دارای این سه ستاره است. منوی رستوران کاملا خاص و منحصر به فرد بوده و در این رستوران انواع غذاهای آسیایی و ایبریایی طبخ می شود. طراحی غذاهای رستوران مانند یک نقاشی و اثر هنری داخل بشقاب ها قرار می گیرد و شاید همین امر در تبدیل کردن آن به یکی از بهترین رستوران های مادرید بی تأثیر نبوده است. فضای داخلی رستوران به زیبایی تزیین و طراحی شده تا غذا خوردن در این رستوران تجربه ای خاص و فراموش نشدنی باشد.

رستوران DiverXO

ال سوبرینو دی بوتین یکی از بهترین رستوران های مادرید

یکی از بهترین رستوران های مادرید که قدیمی ترین رستوران دنیا می باشد،  نام دارد. این رستوران پس از ۳۰۰ سال همچنان به پخت غذاهای سنتی و خوش طعم ادامه می دهد. به دلیل فضای شاد و پر از انرژی که در این رستوران وجود دارد، این مکان از جاذبه های گردشگری شهر مادرید نیز به شمار می آید. بهترین غذاهای کبابی اسپانیا در این رستوران درست می شوند برای همین به رستوران کبابی مشهور شده است. قسمت های تاریخی زیادی در رستوران وجود دارد که پس از غذا مشتریان می توانند از این بخش های تاریخی دیدن کنند.

آدرس این رستوران در Calle Cuchillos, 17, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_967" align="aligncenter" width="800"]ال سوبرینو دی بوتین یکی از بهترین رستوران های مادرید ال سوبرینو دی بوتین یکی از بهترین رستوران های مادرید[/caption]

رستوران لا بیبلیوتکا در هتل سانتو مورو

در میان بهترین رستوران های مادرید این رستوران به دلیل اینکه در گذشته یک کتابخانه بوده است، از فضایی فرهنگی برخوردار است. ظاهر قدیمی این رستوران دارای قفسه هایی پر از کتاب، شومینه های قدیمی و قاب کاری های چوبی می باشد. بنابراین غذا خوردن در این رستوران تجربه ای خاص و متفاوت برای مشتریان است. این رستوران ظرفیت پذیرش ۲۴ تا ۳۰ نفر را به صورت هم زمان دارد. یک تراس در رستوران قرار دارد که از مهمان ها با انواع نوشیدنی در این تراس برای فصل تابستان پذیرایی می شود. این تراس از چشم انداز زیبایی رو به باغ های محصور سانتو مورو برخوردار است. منوی این رستوران دارای انواع غذاهای اسپانیایی است. این رستوران واقع در تالار قدیمی کاخ بوده و درهای آن به سمت باغ هتل گشوده می شوند. لژ خصوصی رستوران اتاق ملاقات سانتو مورو است که به هتل اضافه شده است.

[caption id="attachment_968" align="aligncenter" width="780"]رستوران لا بیبلیوتکا در هتل سانتو مورو رستوران لا بیبلیوتکا در هتل سانتو مورو[/caption]

رستوران ویریدیانا

یکی دیگر از بهترین رستوران های مادرید، رستوران ویریدیانا است. نام این رستوران برگرفته از فیلم معروف لوئیس بونوئل از فیلم های مشهور در اسپانیا می باشد. مالک رستوران همان سرآشپز رستوران به نام آبراهام گارسیا است. در این رستوران انواع غذاهای کلاسیک اسپانیایی سرو می شود. از ویژگی های خوب این رستوران وجود انواع روغن زیتون است که مشتریان می توانند برای خود خریداری کنند. روغن زیتون از جمله خوراک های خوش طعمی است که در رستوران ویریدیانا که یکی از بهترین رستوران های مادرید به شمار می رود؛ می توان مزه کرد. مانند دیگر نوشیدنی ها انواع روغن زیتون در این رستوران وجود دارد که برای خرید می توانید امتحان کنید. طعم، مزه و بوی روغن های موجود در رستوران با هم فرق دارند.

[caption id="attachment_969" align="aligncenter" width="800"]رستوران ویریدیانا رستوران ویریدیانا[/caption]

رستوران کابرِیرا

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین رستوران های مادرید هستید، رستوران کابریرا در بین بهترین رستوران های مادرید قرار دارد که می توانید با غذا خوردن در این رستوران تجربه ای فراموش نشدنی را کسب کنید. منوی رستوران دارای تنوع بالایی بوده و غذاهای وسوسه انگیز زیادی در رستوران سرو می شود. از ویژگی های این رستوران این است که پیش خدمت های آن توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را به خوبی دارند. همچنین این رستوران دارای شعبه دیگری نیز است که در صورت نداشتن میز خالی می توان به شعبه خیابان ولارده  13مراجعه کرد. از بهترین رستوران های مادرید که تاپاس های خوشمزه و متنوع اسپانیایی درست می کند، رستوران کابریرا می باشد. تاپاس های اسپانیایی دارای انواع مختلفی هستند و در این رستوران حدود  13 نمونه تاپاس خوش طعم پخته و سرو می شود. کیفیت و طعم این تاپاس ها آن قدر خوب است که می توان آن را جایگزین شام و ناهار کرد.

آدرس این رستوران در : Calle Ruíz 2, Plaza Dos de Mayo, Madrid, Spain می باشد.

۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۲:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

جمعیت مادرید

جمعیت مادرید

شهر مادرید پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهر کشور اسپانیا است که مسائل مهاجرتی بسیار زیادی دارد. این شهر هم بسیار مهاجر پذیرفته است و هم بسیاری از ساکنانش به کشور های دیگر مهاجرت کرده اند.

مادرید، پایتخت اسپانیا و پر جمعیت ترین شهر این کشور است. پراکندگی جمعیت مادرید در اسپانیا اصلاً به طور برابر نیست بنابراین بعضی از مناطق بسیار پر جمعیت و بعضی کم جمعیت هستند و این طور که از شواهد معلوم است، به جز منطقه شهر مادرید و حومه آن، اغلب جمعیت اسپانیا در مناطق ساحلی زندگی می کنند. طی آخرین تحقیقات و آمار ها در سال ۲۰۱۶، جمعیت مادرید یعنی منطقه آن در حدود ۶ میلیون و ۴۲۴ هزار نفر است و  خود جمعیت مادرید ۳ میلیون و ۱۶۶ هزار نفر جمعیت دارد. بیشترین رشد جمعیتی که این مردم تجربه کرده اند مربوط به سال های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ است و پس از آن نرخ رشد جمعیت دوباره رو به کاهش می رود. یکی از دلایل آن می تواند مهاجرت اسپانیایی ها به کشور های دیگر باشد که باعث کاهش نرخ رشد جمعیت کشور خودشان شده است.

امروزه اما هجوم مهاجران غیر اسپانیایی به اسپانیا و به ویژه جمعیت مادرید باعث شده است تا دوباره نرخ رشد جمعیت دچار نوسانات مثبت شود و افزایش پیدا کند. درصد زیادی از مهاجرینی که به اسپانیا و شهر مادرید می آیند اهل آمریکای لاتین هستند (اکوادور، کلمبیا، مراکش و...)، درصد کمی متعلق به آفریقای شمالی و اروپای شرقی هستند. نکته جالب اینجاست که از خود مردم اسپانیا هم درصد زیادی به کشور های آمریکای لاتین رفته اند، به دلیل شباهت زبان و فرهنگ که ریشه در استعمار صد ها سال پیش دارد، مهاجرت بین این کشور ها و جا به جایی جمعیت مادرید به راحتی انجام می گیرد.

[caption id="attachment_954" align="aligncenter" width="800"]جمعیت مادرید جمعیت مادرید[/caption]

اقلیت ها در شهر مادرید

اقلیت های جمعیت مادرید به دو دسته تقسیم می شوند. اقلیت های مذهبی و اقلیت های نژادی. برای مثال مسلمانان، یهودیان و بودایی ها، سیک ها و هندو ها جزو اقلیت های ساکن در شهر مادرید و حومه آن هستند. به لحاظ نژادی هم در جمعیت مادرید، اقلیت هایی از سیاه پوستان آفریقای مرکزی، مهاجرانی از خاورمیانه، چین، هند، آسیای جنوبی، اروپای شرقی، آفریقای شمالی، بریتانیایی ها، آلمانی ها و فرانسوی ها حضور دارند. یکی دیگر از اقلیت های مشهور در جمعیت مادرید، کولی ها یا جیپسی ها هستند که اقلیتی بسیار بزرگ و با قدمت محسوب می شوند. آن ها در حدود قرن ۱۶ وارد اسپانیا شدند و در حدود هفتصد هزار نفر جمعیت دارند که البته همه آن ها در مادرید ساکن نیستند.

[caption id="attachment_955" align="aligncenter" width="800"]اقلیت ها در شهر مادرید اقلیت ها در شهر مادرید[/caption]

دین و مذهب مردم در شهر مادرید

اسپانیا دین و مذهب خاصی را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما به دلیل این که مسیحیت کاتولیک برای سال های زیادی بر این کشور حاکم بوده است، پیروان این شاخه از مسیحیت در اسپانیا و در جمعیت مادرید سهم بیشتری دارند. آن طور که شواهد و تحقیقات سال های اخیر نشان می دهد حدود ۷۱ درصد مردم خود را مسیحی کاتولیک معرفی کرده اند که درصد کمی نیست. ۲۴ درصد از مردم خودشان را بی دین، از این میان ۹.۴ درصد نیز بی اعتقاد به وجود خداوند یا لائیک هستند و تنها ۲.۷ درصد از جمعیت مادرید را پیروان دیگر ادیان و مذاهب را تشکیل می دهند. یکی از اقلیت های دینی حاضر در اسپانیا و مادرید، جامعه یهودیان است که در برهه ای از زمان از اسپانیا رانده شدند و سپس در قرن نوزدهم اجازه پیدا کردند تا به اسپانیا بیایند.اکنون یهودیان ۰.۱۴ درصد از جمعیت را تشکیل می دهند یعنی جمعیتی در حدود ۶۲ هزار نفر دارند.

[caption id="attachment_956" align="aligncenter" width="800"]دین و مذهب مردم در شهر مادرید دین و مذهب مردم در شهر مادرید[/caption]

جمعیت مادرید به تفکیک جنسیت و بازه سنی

در جمعیت مادرید، نسبت درصد جمعیت زنان اندکی بیشتر از مردان است. اگر به نقشه ها و چارت های جمعیت شناسی آن نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که مردان با ۴۶.۵ درصد سهم کمتری را به نسبت زنان از جمعیت شهر مادرید به خود اختصاص داده اند. درصد جمعیت زنان در شهر مادرید در حدود ۵۳.۵ درصد است. بازه سنی جمعیت شهر مادرید از این قرار است: ۱۶ درصد بازه سنی ۰ تا ۱۷ سال، ۶۴.۵ درصد بازه سنی ۱۸ تا ۶۴ سال و ۱۹.۵ درصد بازه سنی بالای ۶۵ سال را تشکیل می دهند. اگر بخواهیم با تفکیک دقیق تری، بیشترین درصد بازه سنی شهر مادرید را بیان کنیم باید بگوییم بازه سنی ۳۰ تا ۴۹ بیشترین درصد جمعیتی را در شهر مادرید به خود اختصاص داده اند.

[caption id="attachment_957" align="aligncenter" width="800"]جمعیت مادرید به تفکیک جنسیت و بازه سنی جمعیت مادرید به تفکیک جنسیت و بازه سنی[/caption]

زبان مردم شهر مادرید

زبان مردم شهر مادرید مثل دیگر نقاط اسپانیا، اسپانیایی یا اسپانیول است. در واقع اسپانیایی زبان رسمی کشور اسپانیا است که مردم به آن تکلم می کنند. این زبان از خانواده زبان های رومی است و پس از زبان ماندارین دومین زبان پرتکلم جهان است چرا که جمعیتی در حدود ۵۰۰ میلیون نفر به آن تکلم می کنند. در واقع نه تنها اسپانیا بلکه تقریبا کل قاره آمریکای لاتین به دلایل استعماری و تاریخی با این زبان آمیخته شده اند و به آن تکلم می کنند. زبان اسپانیایی در دوره های خاصی از تاریخ تحت فشار هایی از سوی زبان عربی بوده است، اگر چه با زبان عربی آمیخته نشده است اما کلمات و اصطلاحاتی را از این زبان پذیرفته است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

بهترین هتل های مادرید

بهترین هتل های مادرید

مادرید پایتخت و یکی از شهرهای بسیار زیبای اسپانیا می باشد. گردشگران زیادی هر ساله این شهر را به عنوان مرکز تفریحی خود انتخاب می کنند و در بهترین هتل های مادرید اقامت دارند. هتل های مادرید دارای امکانات بسیار زیادی هستند که خدماتی بسیار عالی برای مسافرین ارائه می دهند. بهترین هتل های مادرید در گوشه و کنار شهر و در نزدیکی جاذبه های گردشگری و مرکز خرید این شهر قرار دارند و اقامتی رویایی برای تمامی مسافرین به ارمغان می آورند.

[caption id="attachment_940" align="aligncenter" width="800"]بهترین هتل های مادرید بهترین هتل های مادرید[/caption]

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تیا NH Collection Madrid Palacio de Tepa

بهترین هتل های مادرید از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی از هتل های 5 ستاره مادرید هتل ان اچ کالکشن می باشد. این هتل در یک کاخ قرار دارد که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است و در این هتل حال و هوای تاریخ را احساس خواهید کرد. این هتل در یک خیابان بسیار زیبا و شیک قرار دارد و با طراحی داخلی خود بسیار مدرن شده است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و جا دار هستند و از امکانات عالی برخودار می باشند. در این اتاق ها در یک فضای دلنشین می توانید یک قهوه درست کنید و با تماشای چشم انداز بیرونی لذت ببرید.

هتل های مادرید از بهترین مواد غذایی برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می کنند. صبحانه های این هتل نظیر ندارد و می توان از میوه ها، لبنیات، نان تازه و ... لذت برد. البته بهتر است بدانید که رستوان این هتل در فضایی بسیار زیبا و ساده قرار دارد که یک محیط آرامش بخش را برای مهمانان ارائه می دهد.

[caption id="attachment_941" align="aligncenter" width="800"]هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تیا NH Collection Madrid Palacio de Tepa هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تیا NH Collection Madrid Palacio de Tepa[/caption]

هتل پوئرتا امریکا Hotel Puerta America

یکی از دیگر از بهترین هتل های مادرید که بسیار باشکوه و مجلل می باشد هتل پوئرتا است. این هتل از زمان ورود تا زمان خروج چیزی برای دیدن و لذت بردن دارد. تمامی امکانات این هتل بسیار مدرن و مجهز می باشد. در این هتل اتاق های بسیار منحصربفردی قرار دارد که آرامش را به مسافرین هدیه می دهند. همه اتاق های هتل پورتا مبله هستند و دارای تخت هایی راحت می باشند. این اتاق ها از سیستم تهویه مناسب، اینترنت، حمام های مجلل، وسایل بهداشتی و ... برخوردار هستند.

در رستوران این هتل می توان از غذاهای بسیار لذیذ اسپانیا لذت برد و در یک محیط دنج و راحت غذای خود را نوش جان کرد. این هتل بسیار زیبا و مجلل در فاصله بسیار کمی از ورزشگاه و ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل یکی از جذاب ترین هتل های مادرید است که می توان از تمامی لحظات حضور خود در آن لذت برد.

[caption id="attachment_942" align="aligncenter" width="800"]هتل پوئرتا امریکا Hotel Puerta America هتل پوئرتا امریکا Hotel Puerta America[/caption]

هتل یورواستارز مادرید تاور  Eurostars Madrid Tower

یکی از بهترین هتل های مادرید هتل یورو استارز می باشد که از طراحی بسیار لوکس و محللی برخوردار می باشد. این هتل تجربه ای بیادماندنی برای مسافرین و گردشگران ایجاد می کند.  تجهیزات بسیار پیشرفته ای در طراحی این هتل استفاده شده است که محیط داخلی آن را شیک و دلچسب کرده است. تمامی اتاق های این هتل با کف پوش های چوبی مزین شده اند که چشم اندازی بی نظیر و فوق العاده ای از شهر دارند. در این اتاق ها می توان از تمامی امکانات روز مانند تلویزیون، یخچال، سشوار، چای ساز، قهوه ساز، حمام های مجزا و ... استفاده کرد. محیط مجلل این اتاق ها خاطره ای بیادماندنی برای مسافرین به ارمغان می آورد.

یکی از جذاب ترین مکان های این هتل رستوران آن می باشد که در طبقه 30 قرار دارد و بهترین غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. در این هتل می توان از امکاناتی مانند مرکز اسپا، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و ... استفاده کرد.

[caption id="attachment_943" align="aligncenter" width="800"]هتل یورواستارز مادرید تاور Eurostars Madrid Tower هتل یورواستارز مادرید تاور Eurostars Madrid Tower[/caption]

هتل اربن Hotel Urban

یکی دیگر از بهترین هتل های مادرید، هتل 5 ستاره و مجلل اربن مادرید می باشد. در این هتل شاهد آثار برجسته ای از گینه نو خواهید بود و می توانید از چشم اندازی عالی لذت ببرید. مجسمه های بزرگی که در این هتل وجود دارد، زیبایی آن را چند برابر کرده است. در این هتل اتاق های بسیار شیک و مدرنی وجود دارد که با وسایل چرمی و بسیار مجلل چیده شده اند. محیط اتاق های این هتل بسیار آرامش بخش و راحت هستند. در این اتاق ها می توان از سیستم تهویه عالی، تلویزیون، دی وی دی، حمام های لوکس به همراه وسایل بهداشتی و ... استفاده کرد. در این هتل بهترین صبحانه که شامل میوه های تازه به همراه کیک های خوش طعم می باشد سرو می شود.

رستوران این هتل بهترین غذاهای اسپانیایی و بین المللی را سرو می کند. البته نوشیدنی های این هتل نیز بسیار گوارا هستند که می توان در هر زمانی از آنها لذت برد. تجهیزات بهترین هتل های مادرید بسیار شیک و مدرن می باشد.

[caption id="attachment_944" align="aligncenter" width="800"]هتل اربن Hotel Urban هتل اربن Hotel Urban[/caption]

هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid

یکی از بهترین هتل های مادرید هتل ریتز می باشد. اگر می خواهید احساس کنید که فرد مهمی هستید بهتر است به هتل ریتز مادرید بروید. این هتل محیطی بسیار شیک و مجلل دارد و یکی از بهترین هتل های مادرید است که اقامت سلطنتی را برای مسافرین ایجاد می کند. در این هتل بسیار زیبا یک لابی وجود دارد که بهترین و مجلل ترین مبلمان چیده شده است و می توان آنجا نشست و یک قهوه نوش جان کرد. اتاق های هتل ریتز طرح های چوبی و کلاسیک دارند و با تخت هایی بسیار مجلل و شیک مجهز شده اند. در این اتاق ها تمامی امکانات راحتی مسافرین قرار داده شده است.

[caption id="attachment_945" align="aligncenter" width="800"]هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid[/caption]

هتل یورو استارز سوییتز میراسیرا Eurostars Suites Mirasierra

هتل های مادرید یک فضای بسیار دلچسب و رویایی را برای اقامت مهمانان ایجاد می کنند. هتل یورو یکی از بهترین هتل های مادرید است که بهترین امکانات را برای اقامت مسافرین فراهم می کند. در این هتل اتاق های بسیار بزرگ و مجللی وجود دارد که دکوراسیونی بسیار عالی دارند. پنجره های این اتاق ها چشم اندازی زیبا از محیط بیرون دارند و می توان ساعت ها محیط بیرون را تماشا کرد.

در این هتل می توان از امکانات تراس، پارکینگ، مرکز بدنسازی، ماساژ، اسپا، استخر و ... استفاده کرد. رستوران این هتل در یک محیط بسیار رویایی قرار دارد و بهترین غذاهای روز را برای مسافرین سرو می کند.

[caption id="attachment_946" align="aligncenter" width="800"]هتل یورو استارز سوییتز میراسیرا Eurostars Suites Mirasierra هتل یورو استارز سوییتز میراسیرا Eurostars Suites Mirasierra[/caption]

هتل ملیا مادرید پرینسیا Melia Madrid Princesa

یکی از بهترین هتل های مادرید که در غرب این شهر قرار دارد هتل ملیا می باشد. این هتل بسیار زیبا در فاصله بسیار کمی از ایستگاه مترو قرار دارد و به راحتی مسافرین می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این هتل یک رستوران بسیار شک وجود دارد که با غذاهای بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می کند. در این هتل می توان از بهترین نوشیدنی ها لذت برد.

اتاق های این هتل دکوراسیونی شیک و مجلل دارند و دارای بهترین چشم اندازها از شهر هستند. اتاق های هتل ملیا مادرید دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، حمام های مجلل، تلویزیون، سشوار و ... می باشد. بهترین هتل های مادرید در موقعیت های بسیار عالی قرار دارند.

[caption id="attachment_947" align="aligncenter" width="800"]هتل ملیا مادرید پرینسیا Melia Madrid Princesa هتل ملیا مادرید پرینسیا Melia Madrid Princesa[/caption]

هتل وستین پالیس Westin Palace Hotel

یکی از هتل های مادرید که در مرکز این شهر قرار دارد هتل وستین پالیس است. این هتل دارای گنبد شیشه ای در قسمت لابی خود می باشد که یک لوستر بسیار شیک آن را مجلل تر کرده است. در این لابی نوشیدن یک قهوه واقعا لذت بخش خواهد بود. تمامی اتاق های این هتل از زیبایی خاص و دکوراسیونی شیک برخوردار هستند. در این اتاق ها سیستم تهویه، تلویزیون، اینترنت، چای ساز، حمام های لوکس و ... وجود دارد که اقامتی رویایی برای مسافرین به ارمغان می آورند.

[caption id="attachment_948" align="aligncenter" width="800"]هتل وستین پالیس Westin Palace Hotel هتل وستین پالیس Westin Palace Hotel[/caption]

هتل ویلا ریل Hotel Villa Real

یکی دیگر از بهترین هتل های مادرید هتل ویلا ریل می باشد. این هتل بسیار مجلل در یک مکان عالی قرار دارد و در واقع در مقابل کنگره نمایندگان اسپانیا می باشد. طراحی این هتل بسیار شیک و رویایی می باشد و از چیدمانی منحصربفرد برخوردار است. اتاق های راحت این هتل با وجود پنجره های بزرگ و نورگیرها رویایی شده اند.

در این هتل می توان از باشگاه بدنسازی، استخر، سالن های کنفرانس، پارکینگ، لابی، خشکشویی، صندوق امانات و ... استفاده کرد. هتل های مادرید بهترین فرصت را برای اقامت رویایی ایجاد می کند. این هتل یکی از بهترین هتل های مادرید می باشد.

هتل ویلا مگنا Hotel Villa Magna

هتل های مادرید دارای امکانات رویایی هستند که در این میان نام هتل ویلا مگنا به چشم می خورد. این هتل دارای اتاق های بسیار لوکس و مجلل می باشد که از دکوراسیونی عالی و زیبا برخوردار است. در این اتاق ها می توان از تخت های کلاسیک، مبلمان های شیک و راحت و ... استفاده کرد. این هتل در نزدیکی مرکز خرید و ورزشگاه قرار دارد که بهترین فرصت را برای رفت و آمد برای مسافرین ایجاد می کند.

تمامی هتل های مادرید فرصتی عالی برای داشتن یک اقامت دلنشین را برای مسافران و گردشگران ایجاد می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

فرهنگ مردم مادرید

فرهنگ مردم مادرید

شاید شما هم از افرادی هستید که قصد دارید به کشور اسپانیا و شهر مادرید، به صورت تفریحی یا برای مهاجرت سفر کنید یا حتی ممکن است فقط بخواهید اطلاعاتی در مورد فرهنگ مردم مادرید و آداب و رسوم این شهر زیبا بدست آوردید. امروز می خواهیم شما را با فرهنگ مردم مادرید آشنا کنیم. از جشن ها و پوشش گرفته، تا آشپزی و غذاهای لذیذی که در شهر مادرید وجود دارد.

شهر مادرید یکی از بزرگترین شهر های کشور اسپانیا می باشد که پایتخت آن نیز محسوب می شود. کشور اسپانیا از جمله کشور هایی است که دارای فرهنگ غنی و رسوم مختلف می باشد و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد.

جشن هایی که در فرهنگ مردم مادرید شاهد آن خواهید بود

جشن هایی که در فرهنگ مردم مادرید وجود دارد در زندگی مردمان آنجا بسیار نقش دارد. در این شهر سالانه بالغ بر سه هزار جشن برگزار می شود که رقم بالایی است. در واقع مردمان مادرید، انسان هایی شاد هستند و این جشن ها را  همیشه برگزار کرده و به آن عادت کرده اند. جالب اینجاست که حتی روستاها نیز جشن ها را برای خود به شکل های مختلف برگزار می کنند. جشن ها در روستا ها اینگونه است که ساکنین روستا، با اسب یا به وسیله کالسکه، جهت زیارت به سمت معابد حرکت می کنند. مردمان این شهر از پیوستن مهمانان خارجی به آن ها در جشن هایی که برگزار می کنند، استقبال می کنند.

جشنواره هایی که در فرهنگ مردم مادرید وجود دارد

در ماه فوریه، اولین جشنی که انجام می شود، جشن Martes است که از جشن های ملی می باشد. یکی از جشنواره های معروفی که در فرهنگ مردم مادرید وجود دارد، جشنواره هفته مقدس است که توریست های فراوانی را جذب می کند. جشنواره های معروف دیگری نیز وجود دارند مانند : جشن ورود مریم مقدس به بهشت، جشنواره حمایت کننده مقدس و جشن corpus در این میان جشنواره های محلی نیز برگزار می شود که از آن ها می توان به جشن های رها شدن از خشکسالی، سلامتی ماهیگیر و برداشت محصول، اشاره کرد.

[caption id="attachment_931" align="aligncenter" width="800"]جشنواره هایی که در فرهنگ مردم مادرید وجود دارد جشنواره هایی که در فرهنگ مردم مادرید وجود دارد[/caption]

گاو بازی در مادرید و نقش آن در فرهنگ مردم مادرید

یکی از رسومی که در فرهنگ مردم مادرید از محبوبیت بالایی برخودار می باشد، گاوبازی است. این رسم توسط یونانی ها وارد اسپانیا شده و با توجه به مراحلی که تاکنون برای تکامل آن صورت گرفته، با تاریخ این کشور عجین شده و از مراسمات مشهور اسپانیا به شمار می آید. در ابتدا گاو بازی به این شکل بوده که افراد با سوار شدن بر گاوها به مبارزه با یکدیگر می پرداختند که بعد ها با گذر زمان و تحولاتی که در آن رخ داد، گاو ها، رو در رو با انسان ها مبارزه می کنند.

[caption id="attachment_927" align="aligncenter" width="800"]گاو بازی در مادرید و نقش آن در فرهنگ مردم مادرید گاو بازی در مادرید و نقش آن در فرهنگ مردم مادرید[/caption]

فرهنگ مردم مادرید و برگزاری جشن گوجه فرنگی

یکی از جالب ترین جشن هایی که در فرهنگ مردم مادرید وجود دارد، جشن گوجه فرنگی است که طرفداران زیادی دارد. مردم در یک منطقه جمع می شوند و با پرتاب صدها تن گوجه فرنگی به سمت یکدیگر، جشن را شروع کرده و از آن لذت می برند. این جشن هر ساله در آخرین چهارشنبه ماه آگوست برگزار می شود. قطعا شرکت در این جشن یک تجربه به یاد ماندنی است.

[caption id="attachment_929" align="aligncenter" width="800"]فرهنگ مردم مادرید و برگزاری جشن گوجه فرنگی فرهنگ مردم مادرید و برگزاری جشن گوجه فرنگی[/caption]

ورزش فوتبال در فرهنگ مردم مادرید

طبیعی است که فوتبال رویداد مهمی برای مردمان مادرید باشد چون ورزش ملی آن ها محسوب می شود. طرفداران فوتبال در شهر مادرید جزء با تعصب ترین طرفداران فوتبال هستند. لیگ اسپانیا در ردیف پربیننده ترین و معتبر ترین لیگ های جهان قرار می گیرد. تیم فوتبال رئال مادرید نیز یکی از بزرگترین تیم های فوتبال جهان است که در شهر مادرید قرار دارد و طرفداران فراوانی در سراسر جهان دارد.

[caption id="attachment_928" align="aligncenter" width="800"]ورزش فوتبال در فرهنگ مردم مادرید ورزش فوتبال در فرهنگ مردم مادرید[/caption]

گذر زمان و تاثیر آن بر پوشش و فرهنگ مردم مادرید

بدون شک تاریخ و فرهنگ غنی اسپانیا بر پوشش مردمان آن موثر بوده است. بانوان در شهر مادرید از لباس فلامنکو که لباسی با تزئینات فراوان است استفاده می کنند در  حالی که لباس سنتی مردان در فرهنگ مردم مادرید، شلوار مشکی چسبناک، کلاهی لبه دار و ژاکت کوتاه می باشد. البته در فرهنگ فعلی از این پوشش فقط در مراسمات و جشن هایی که برگزار می گردد، استفاده می کنند. حتی گفته می شود که مردمان اسپانیا ترجیح می دهند لباس های سنتی را به جای لباس های فعلی بپوشند این در حالی است که آن ها برای انتخاب هر نوع پوششی آزاد هستند.

[caption id="attachment_932" align="aligncenter" width="800"]گذر زمان و تاثیر آن بر پوشش و فرهنگ مردم مادرید گذر زمان و تاثیر آن بر پوشش و فرهنگ مردم مادرید[/caption]

آشپزی در فرهنگ مردم مادرید

غذا های اسپانیایی انقدر مشهور هستند که در ایران نیز مصرف می شوند و شناخته شده می باشند. اگر به غذا ها در شهر مادرید دقت کنید شامل گوشت قرمز، مرغ، ماهی، سبزی ها و ادویه ها می شوند. غذا هایی که در شهر مادرید می توانید میل کنید از خوشمزه ترین غذا های جهان هستند. یکی از غذا های مشهور مادرید که محبوبیت خاصی دارد و در تهیه آن از برنج استفاده می شود، پائولا نام دارد. خمیر برشته و شکلات داغ از دسر های معروف اسپانیا هستند. حتی اگر قصد مسافرت به کشور اسپانیا و شهر مادرید را ندارید، حتما از دستور پخت غذا های اسپانیایی استفاده کنید و  غذاهای اسپانیایی را حتما امتحان کنید به دلیل اینکه واقعا خوشمزه هستند.

[caption id="attachment_930" align="aligncenter" width="800"]آشپزی در فرهنگ مردم مادرید آشپزی در فرهنگ مردم مادرید[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۴ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

هتل های مادرید

هتل های مادرید

آشنایی با هتل های مادرید اسپانیا می‌تواند برای توریست هایی که قصد سفر به این شهر را دارند بسیار مفید باشد، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد سفر به شهر مادرید را دارید می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در زمینه هتل های مادرید به دست بیاورید تا با اطلاعات کاملی در شهر مادرید اقامت کنید. آشنایی با هتل های مادرید دارای مزیت های بسیار زیادی برای شما می باشد، به عنوان مثال می ‌توانید با آشنایی با هتل های مادرید بر اساس سلیقه خود بهترین هتل را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید. در ادامه مطلب 12 مورد از معروفترین هتل های مادرید را برای شما آورده تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

هتل شس ارپرتو

این هتل یکی از معروفترین هتل های مادرید است که دارای ۸۰ اتاق می باشد، این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که باعث شده است در شهر مادرید بسیار معروف شود. از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما وجود دارد می توان به یک صرافی در هتل اشاره کرد که می توانید پول‌های خود را تبدیل کنید. اگر به کتاب و کتاب خواندن علاقه دارید می‌توانید به کتابخانه این هتل مراجعه کنید، از جمله مهمترین ویژگی های این هتل این است که در صورتی که درخواست کنید می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده کنید. رستورانی که در این هتل قرار دارد یکی از بهترین رستوران های شهر مادرید است و غذاهای فوق العاده خوشمزه ای را سرد میکند که بعد از یک روز گردش در شهر مادرید می توانید برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید. تمامی این امکانات باعث شدند که هتل شس ارپرتو تبدیل به یکی از بهترین هتل های مادرید شود.

[caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="800"]هتل های مادرید هتل های مادرید[/caption]

هتل ملیا کاستیلا

کارکنان فوق العاده این هتل دارای اخلاق بسیار خوبی می باشند که باعث شده است این هتل در بین بهترین هتل های مادرید قرار بگیرد. امکانات فوق العاده ای که در این وجود قرار دارد باعث شده است که این هتل جز محبوب ترین هتل های مادرید باشد. امکانات این هتل شامل یک استخر روباز فوق العاده بزرگ، شیشه های دوجداره درون اتاق ها که باعث می‌شوند استراحت راحتی را در این اتاق ها داشته باشید، یک صرافی برای تبدیل کردن پول‌ های شما،  یک آرایشگاه بسیار مجهز برای انجام کارهای آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. اگر برای جلسات کاری به شهر مادرید سفر کرده اید این هتل می تواند در میان هتل های مادرید بهترین گزینه برای شما باشد چرا که دارای یک اتاق جلسه کاملا مجهز می باشد که می توانید جلسات کاری خود را در آن برگزار کنید. با داشتن ۹۱۵ اتاق هتل ملیا کاستیلا جز بزرگترین هتل های مادرید به شمار می‌آید.

[caption id="attachment_913" align="aligncenter" width="800"]هتل ملیا کاستیلا هتل ملیا کاستیلا[/caption]

هتل اکو آلکال سوئیتز

یک هتل ۴ ستاره فوق العاده زیبا که می توانید اقامتی راحت را در آن داشته باشید، این هتل دارای سوئیت هایی است که به مهمانان خود اجازه می دهد تا به صورتی کاملاً شخصی و خانوادگی در یک محیط دلپذیر اقامت کنند. از جمله امکانات رفاهی که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توان به مواردی از قبیل یک استخر روباز، سولاریوم، رستورانی بسیار مدرن و ... اشاره کرد. این هتل در میان سایر هتل های مادرید دارای اتاق‌های کمتری می باشد، این هتل ۳۲ اتاق دارد اما اتاق های این هتل بسیار بزرگ هستند و بیشتر برای اقامت به صورت خانوادگی طراحی شده اند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل که آن را جزو بهترین هتل های مادرید قرار داده است این است که یک برنامه گردش فوق العاده به شما ارائه می دهد تا بتوانید طبق این برنامه از بیشتر جاذبه های گردشگری شهر مادرید دیدن کنید.

[caption id="attachment_914" align="aligncenter" width="800"]هتل اکو آلکال سوئیتز هتل اکو آلکال سوئیتز[/caption]

هتل آکسر باراجاس از لوکس ترین هتل های مادرید

این هتل خدمات فوق العاده ای را به مسافران خود ارائه می دهد، اتاق های این هتل فوق العاده زیبا هستند و به صورت روزانه نظافت می شوند. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد که آن را در میان لوکس ترین هتل های مادرید قرار داده است یک اتاق ماساژ، سونا و جکوزی است. از دیگر امکانات معمول این هتل می توان به خدمات نگهداری اطفال و یک مرکز بازی های کامپیوتری برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد. این هتل دارای ۲۱۷ اتاق می باشد که در هر یک از این اتاق ها امکانات بسیار زیادی برای شما فراهم شده است. اتاق جلساتی که در هتل موجود است می‌تواند محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری باشد همچنین مهمانان میتوانند با پرداخت هزینه از این هتل اتومبیل کرایه کنند و در شهر به گشت و گذار بپردازند.

[caption id="attachment_915" align="aligncenter" width="800"]هتل آکسر باراجاس از لوکس ترین هتل های مادرید هتل آکسر باراجاس از لوکس ترین هتل های مادرید[/caption]

هتل دی لاس لتراس

موقعیت جغرافیایی فوق العاده این هتل باعث شده است که در میان سایر هتل های مادرید از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد. با اقامت در این هتل می توانید از بیشتر جاذبه‌ های گردشگری شهر مادرید دیدن کنید بدون آنکه نیاز داشته باشید هزینه‌ای برای تاکسی بپردازید. اتاق های این هتل اتاق های فوق العاده تمیز و راحت می باشند که یک اقامت راحت را برای شما فراهم می کنند. تعداد اتاق های این هتل ۱۰۹ عدد میباشد، در این هتل یک اتاق جلسات کاری می باشد که می توانید جلسه های خود را در آن برگزار کنید. کتابخانه این هتل نیز محل مناسبی برای افرادی است که علاقه به کتاب خواندن دارند. با وجود این امکانات، این هتل تبدیل به یکی از بهترین هتل های مادرید شده است.

[caption id="attachment_916" align="aligncenter" width="800"]هتل دی لاس لتراس هتل دی لاس لتراس[/caption]

هتل ریتز مادرید از بهترین هتل های مادرید

این هتل خدمات فوق العاده ای را به مسافران خود ارائه می دهد که باعث شده است در بین بهترین هتل های مادرید قرار بگیرد، موقعیت جغرافیایی این هتل یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن است که باعث شده است به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر مادرید نزدیک باشد. کارکنان این هتل افرادی کاملاً متعهد و حرفه ای هستند که رابطه صمیمانه را با شما برقرار می‌کنند و شما می توانید به راحتی تمامی نیازهای خود را از آنها بخواهید. مرکز سلامت و آبگرم این هتل یکی از مهمترین امکانات آن می‌باشد که باعث شده است افراد بسیار زیادی علاقه مند به رزرو اتاق در این هتل باشند، این هتل دارای ۱۶۷ اتاق است که به صورت منظم و روزانه اضافه می‌شوند و محیطی کاملا آرام را برای استراحت برای مسافران فراهم می‌کنند. خدمات نگهداری از اطفال یکی دیگر از مهم‌ترین خدماتی است که در این هتل به شما ارائه می می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به صرافی که درون این هتل قرار دارد  پول‌های خود را تبدیل کنید.

[caption id="attachment_917" align="aligncenter" width="800"]هتل ریتز مادرید از بهترین هتل های مادرید هتل ریتز مادرید از بهترین هتل های مادرید[/caption]

هتل وستین پالاس

هتل پنج ستاره وستین پالاس یکی از بهترین هتل های مادرید است که دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافران می باشد، محیط فوق العاده ای که این هتل برای مهمانان خود فراهم میکند باعث شده است که بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به رزرو اتاق در این هتل داشته باشند. از جمله امکاناتی که در این هتل برای شما فراهم می‌شود می‌توان به اتاق ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، یک رستوران فوق العاده لوکس و مدرن و همین طور خدمات فوق العاده کارکنان این هتل اشاره کرد که باعث شده اند این هتل در بین بهترین هتل های مادرید قرار گیرد.

[caption id="attachment_918" align="aligncenter" width="800"]هتل وستین پالاس هتل وستین پالاس[/caption]

هتل هستال آلاسکا از بهترین هتل های مادرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی

این هتل تنها ۱۰۰ متر با ایستگاه مترو فاصله دارد و شما می توانید به راحتی با استفاده از ایستگاه مترو به تمامی نقاط شهر مراجعه کنید. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این هتل که آنها در میان بهترین هتل های مادرید قرار داده است این است که در تمامی ساختمان شما به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده کنید. دفتر گردشگری که درون یک اتاق قرار دارد توصیه های مفیدی را به شما درباره نحوه گردشگری در شهر مادرید می دهد.

[caption id="attachment_919" align="aligncenter" width="800"]هتل هستال آلاسکا از بهترین هتل های مادرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی هتل هستال آلاسکا از بهترین هتل های مادرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی[/caption]

هتل رجینا از بهترین هتل های مادرید در قلب این شهر

هتل رجینا یکی از زیباترین هتل های مادرید است که  در قلب شهر مادرید قرار گرفته است، این هتل در نزدیکی یکی از معروف ترین میدان های شهر مادرید یعنی میدان  puerta del sol  قرار گرفته است، اتاق های با کیفیت در کنار اینترنت رایگان و خدمات فوق العاده از جمله ویژگی های فوق العاده این هتل می باشند که آن را در میان بر‌ترین هتل های مادرید قرار داده‌اند.  اگر به رستورانهای مدیترانه ای علاقه مند هستید این هتل می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد، رستوران مدیترانه ای که درون این هتل قرار دارد انواع غذاهای اسپانیا را برای مسافران سرو می کند.

[caption id="attachment_920" align="aligncenter" width="800"]هتل رجینا از بهترین هتل های مادرید در قلب این شهر هتل رجینا از بهترین هتل های مادرید در قلب این شهر[/caption]

هتل آک آونیدا دی آمریکا

یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل که آن را در میان بهترین هتل های مادرید قرار داده است این است که کارکنان این هتل فوق العاده مهربان هستند و با دلسوزی تمام خدمات کاملی را به شما ارائه می دهند، این هتل دارای ۱۴۵ اتاق است که اتاق های فوق العاده راحت هستند که شما می توانید اقامت راحتی را در این اتاق ها داشته باشید. شیشه های دوجداره اتاق های این هتل باعث می شود که هیچ صدایی از بیرون این هتل به داخل اتاق ها نیاید و به همین علت در هنگام استراحت کردن هیچ عاملی مزاحم شما نمی شود. اتاق جلساتی که درون این هتل قرار دارد می تواند محل مناسبی برای برگزاری جلسات کاری شما باشد، همچنین شما می توانید یک برنامه گردش فوق العاده را نیز از این هتل بگیرید تا بتوانید به راحتی از جاذبه های گردشگری شهر مادرید دیدن کنید.

[caption id="attachment_921" align="aligncenter" width="800"]هتل آک آونیدا دی آمریکا هتل آک آونیدا دی آمریکا[/caption]

هتل هستال جان

بیشترین دلیل محبوبیت این هتل در میان سایر هتل های مادرید موقعیت جغرافیایی فوق العاده این هتل می‌باشد، این هتل دارای کارکنان فوق العاده مودب و منظمی می باشد که با دقت خدمات کاملی را به شما ارائه می دهند. این هتل دارای ۷ اتاق می باشد و یکی از کوچکترین هتل های مادرید است با این حال اتاق‌های آن تمامی امکانات لازم برای اقامت شما را دارا می باشند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این هتل این است که اتاق های آن کاملا مجهز هستند و از تهویه مناسبی نیز برخوردار می باشند. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مراجعه به این هتل اقدام به رزرو اتاق در این هتل کنید.

[caption id="attachment_922" align="aligncenter" width="800"]هتل هستال جان هتل هستال جان[/caption]

هتل ویلا مانا

این هتل جز هتل های لوکس شهر مادرید اسپانیا می باشد، چشم انداز فوق العاده زیبای این هتل که روبه سمت خیابان Serrano است باعث شده است که این هتل طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد و افراد بسیار زیادی اقدام به رزرو اتاق در این هتل کنند. درون اتاق های هتل یک گاوصندوق وجود دارد که شما می توانید اشیای قیمتی خود مانند لپ تاپ، شارژر و طلا و جواهرات خود را درون گاوصندوق قرار دهید و با خیال راحت به گردش در شهر مادرید بپردازید. مرکز سلامتی که در این هتل وجود دارد انواع معالجات را به میهمانان ارائه می‌دهد که یکی از مهمترین آنها ماساژ مخصوص اسپانیایی است.  در این هتل یک سالن بدنسازی بسیار مجهز وجود دارد که می توانید در آن به ورزش کردن بپردازید، همچنین استخر فوق العاده مجهزی که در این هتل وجود دارد نیز می تواند محل مناسبی برای شنا و ورزش باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

بلیط مادرید

بلیط مادرید

اگر به دنبال یک شهر عالی و زیبا برای گذراندن تعطیلات خود هستید، پیشنهاد ما به شما شهر مادرید اسپانیا است. گردشگران می توانند با خرید بلیط مادرید، به بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر اروپایی بپردازند. مادرید با داشتن جاذبه های گردشگری بسیاری از قبیل طاق پیروزی، موزه رئال مادرید، کلیسای ریکارمن، کلیسای ناپلئون، کاخ سلطنتی و غیره سالانه مسافران زیادی را از اقصی نقاط جهان به خود جلب می کند. گردشگران می توانند با آگاهی از بهترین زمان سفر به این شهر (براساس فصول و رویدادها و فستیوال های تاریخی و فرهنگی)، بلیط مورد نظر خود را تهیه کنند. برای خریداری بلیط مادرید، باید از قبل اطلاعاتی در این مورد داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره شده است.

فرودگاه مادرید

فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید، به عنوان مهمترین و اصلی ترین فرودگاه مادرید شناخته شده است. این فرودگاه یکی از بزرگ ترین فرودگاه های اروپا به شمار می رود که سالانه میزبان مسافران و پرواز های زیادی از سراسر جهان می باشد. با وجود فاصله 9 کیلومتری این مکان تا مرکز شهر، باز هم به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه ها به شمار می رود. این فرودگاه با داشتن مساحتی نزدیک به 7500 هکتار، دارای 5 ترمینال داخلی و خارجی می باشد که تمام پروازها از آنجا انجام می شوند.

فرودگاه باراخاس برای تمامی افرادی که بلیط مادرید را تهیه کرده اند، امکانات خاصی را فراهم کرده است. برخی از امکانات فرودگاه شامل رستوران، کافه، سالن انتظار، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، صرافی، فروشگاه، اورژانس، منطقه بازی برای کودکان، سیستم حمل و نقل و غیره می شود.  یکی از بهترین امکانات این فرودگاه، امکان اقامت در فرودگاه هتل است. این گزینه بسیار مناسب کسانی است که پروازشان تاخیر دارد. افراد زیادی با تهیه بلیط مادرید قدم در این فرودگاه گذاشته اند و سفر هیجان انگیز خود را از این نقطه آغاز کرده اند.

[caption id="attachment_892" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه مادرید فرودگاه مادرید[/caption]

رزرو بلیط مادرید

اگر یکی از افرادی هستید که قصد سفر به مادرید را دارید، باید به فکر تهیه بلیط مادرید باشید. به طور متوسط می توان گفت مدت زمان پرواز از تهران به مادرید، نزدیک به 7 ساعت می باشد که این زمان با توجه به نوع بلیط مادرید شما (تعداد توقف) و همچنین شرایط آب و هوا می تواند متغیر باشد. شرکت های هواپیمایی مختلفی به مقصد مادرید پرواز دارند، این انتخاب با مسافران عزیز است که بلیط مادرید کدام یک از شرکت های هواپیمایی را انتخاب می کنند. مسافران با توجه به شرایط خود می توانند بلیط مادرید چارتری یا سیستمی را برای پرواز به این شهر انتخاب کنند و از خدمات ویژه پرواز خود نهایت لذت را ببرند.

[caption id="attachment_893" align="aligncenter" width="800"]رزرو بلیط مادرید رزرو بلیط مادرید[/caption]

شرکت هایی که به مادرید پرواز دارند

سالانه شرکت های هواپیمایی زیادی به مقصد مادرید پرواز دارند. مسافرانی که به فکر خرید بلیط مادرید هستند می توانند با مشخص کردن نوع بلیط، مبدا و مقصد پرواز و غیره جستجوی خود را انجام دهند. شما با این جستجو با لیستی از پروازها رو به رو خواهید شد که شرکت های مختلف ارائه می دهند. برخی از شرکت هایی که به مادرید پرواز دارند، شامل شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر می شوند. در صورتی که قصد دارید بلیط ایرلاین خاصی را تهیه کنید، بهتر است در هنگام انتخاب ایرلاین مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشید.

[caption id="attachment_894" align="aligncenter" width="800"]شرکت هایی که به مادرید پرواز دارند شرکت هایی که به مادرید پرواز دارند[/caption]

رزرو بلیط مادرید

گاهی اوقات عدم وجود بلیط مادرید در تاریخ مورد نظر، باعث می شود مسافران سفر خود را کنسل کنند. بنابراین اگر قصد سفر به شهر رویایی مادرید را دارید، سعی کنید از پیش برای رزرو بلیط اقدام کنید. در زمان رزرو بلیط مادرید با دقت اطلاعات پرواز را بررسی کنید تا بعدا از رزرو بلیط مربوطه پشیمان نشوید. برخی از اطلاعات برای رزرو بلیط مادرید شامل، ایرلاین، تاریخ، مدت زمان سفر (برای پروازهای رفت و برگشتی)، کلاس پروازی و غیره می شود. با کمی جستجو می توانید مناسب ترین بلیط را برای خود انتخاب کنید و با زدن دکمه به رزرو بلیط بپردازید. رزرو بلیط مادرید به شما کمک می کند تا با خیال راحت برای داشتن سفری خوش و بیادماندنی برنامه ریزی کنید. به طور کلی مسافرانی که قصد دارند در ایام پیک به این شهر سفر کنند، بهتر است حتما از قبل برای رزرو بلیط مادرید اقدام کنند تا با برنامه ریزی درست، کارهای مربوط به سفر خود را آغاز کنند.

[caption id="attachment_895" align="aligncenter" width="800"]رزرو بلیط مادرید رزرو بلیط مادرید[/caption]

بهترین زمان برای رزرو بلیط مادرید

مسافرانی که قصد سفر به این شهر دیدنی را دارند، با توجه به شرایط خود باید از بهترین زمان رزرو بلیط مادرید آگاهی داشته باشند. با توجه به اینکه مادرید در فصل بهار و پاییز، زیبایی های خاص خود را دارد، می توان گفت بهترین زمان برای رزرو بلیط مادرید، این دو فصل می باشد. علاوه بر بهار و پاییز، یکی دیگر از پرطرفدارترین زمان ها برای خرید بلیط مادرید، فصل تابستان می باشد. این فصل از سال هوا گرم بوده و شاهد سیل عظیمی از گردشگران در شهر خواهید بود. با توجه به اینکه هزینه ها (هزینه بلیط مادرید، هزینه هتل و غیره) در این ایام به نسبت بیشتر است، می توانید فصل زمستان را برای رزرو بلیط مادرید انتخاب کنید. در این زمان از سال به علت سرمای هوا تعداد متقاضیان بلیط مادرید اسپانیا کمتر بوده، بنابراین شما می توانید با قیمت کمتری بلیط مادرید را برای خود و خانواده تهیه کنید.

[caption id="attachment_896" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان برای رزرو بلیط مادرید بهترین زمان برای رزرو بلیط مادرید[/caption]

بلیط ارزان مادرید

اگر برای سفر خود می خواهید بلیط ارزان مادرید را تهیه کنید، نیازی نیست نگران باشید. شما با آگاهی از برخی اطلاعات، به راحتی می توانید یک بلیط ارزان قیمت برای خود خریداری کنید. برخی از عواملی که بر قیمت بلیط مادرید تاثیرگذار هستند شامل تعداد توقف ها، نوع بلیط، کلاس پروازی و غیره می شوند. یکی دیگر از ایامی که می توانید یک بلیط کم بها تهیه کنید، زمان هایی  است که تعداد گردشگر در این شهر کمتر می باشد. برای مثال از آنجایی که فصل زمستان متقاضیان کمتری برای سفر به این شهر دارد، قیمت بلیط مادرید با افت شدیدی رو به رو می شود. فراموش نکنید مادرید در زمستان نیز جذابیت های خاص خود را دارد؛ علاوه بر این می توانید بدور از شلوغی و هیاهوی فصل پیک، سفری آرام و بیادماندنی برای خود و خانواده رقم بزنید.

[caption id="attachment_897" align="aligncenter" width="800"]بلیط ارزان مادرید بلیط ارزان مادرید[/caption]

بلیط لحظه آخری مادرید

یکی از گزینه هایی که بسیاری از مسافران به دنبال آن هستند، خرید بلیط های لحظه آخری است. بلیط های لحظه آخری بسیار مناسب افرادی هستند که هر لحظه برای سفر آمادگی دارند. این بلیط ها در دسته بلیط های ارزان قیمت قرار می گیرند و ممکن است در هر زمان از سال فرصت خرید آنها برای شما فراهم شود. شما با خرید بلیط لحظه آخری می توانید از تمامی امکاناتی که برای دیگر مسافران فراهم شده است استفاده کنید. این بلیط ها همان بلیط های چارتر شده هستند که با فرا رسیدن موعد پرواز و خالی ماندن تعدادی از صندلی ها، برخی از آژانس ها با کاهش قیمت ها اقدام به فروش صندلی های خالی می کنند. این کار باعث می شود ضرر کمتری به چارتر کننده برسد.

[caption id="attachment_898" align="aligncenter" width="800"]بلیط لحظه آخری مادرید بلیط لحظه آخری مادرید[/caption]

نکاتی که در هنگام تهیه بلیط مادرید باید بدانید

در هنگام خرید بلیط، دقت داشته باشید که قیمت بلیط ها با توجه به تاریخ و ساعت تغییر می کند. در زمان خرید بلیط مادرید دقت داشته باشید که اطلاعات شخصی خود را صحیح وارد کنید تا هیچگونه مغایرتی با مشخصات شناسنامه ای شما و کارت پرواز وجود نداشته باشد. در صورت تمایل، در هنگام خرید بلیط مادرید می توانید خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و غیره را نیز خریداری کنید. برخی از شرکت های هواپیمایی امکانات خاصی را همراه با بلیط ارائه می دهند و قوانین خاصی راجع به حمل بار و  غیره دارند. بنابراین پیش از خرید هرگونه بلیط مادرید، شرایط آنها را به دقت مطالعه کنید. بهتر است همیشه بلیط رفت و برگشت مادرید را خریداری کنید، تا بدون هیچ گونه نگرانی بابت بلیط برگشتی از سفر خود لذت ببرید.

[caption id="attachment_899" align="aligncenter" width="780"]نکاتی که در هنگام تهیه بلیط مادرید باید بدانید نکاتی که در هنگام تهیه بلیط مادرید باید بدانید[/caption]

خرید بلیط مادرید

مسافران عزیز می توانند برای تهیه بلیط مادرید به صورت حضوری در آژانس های مسافراتی حضور پیدا کنند. اما فراموش نکنید با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امکان خرید بلیط از راه دور نیز برای مسافران فراهم شده است. بنابراین مسافران می توانند در هر زمان و هر مکانی، با کمی جستجو بهترین بلیط مادرید را مناسب با شرایط خود پیدا کنند. ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم تا بتوانید به راحتی بلیط مادرید مورد نظر خود را رزرو کنید و برای سفر بیادماندنی خود برنامه ریزی کنید. فقط کافی است از طریق کارت های عضو شتاب، هزینه بلیط را پرداخت کنید و بلیط را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

آب و هوای مادرید

آب و هوای مادرید

آب و هوای مادرید در طول سال نسبتا خشک می باشد و اصلا در هیچ فصلی با آب و هوای معتدل روبرو نخواهید شد. درجه آب و هوای مادرید در فصل های مختلف متفاوت و متغیر است. در این شهر می توانید با آب و هوای مدیترانه ای و قاره ای روبرو شوید. آب و هوای مادرید به دلیل نزدیکی به نواحی کوهستانی متغیر است و دارای یکی از متغیرترین آب و هوای اروپایی می باشد. تنوع آب و هوای مادرید باعث می شود تا گردشگران بسیار زیادی در ماه های مختلف از این شهر بازدید کنند و از جاذبه های آن لذت ببرند.

[caption id="attachment_865" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای مادرید آب و هوای مادرید[/caption]

شهر مادرید

مادرید یکی از شهرهای بزرگ اسپانیا محسوب می شود. امروزه این شهر یکی از جاذبه های گردشگری در جهان محسوب می شود و افراد زیادی به آن سفر می کنند. آب و هوای مادرید بسیار خوب است. بیشتر مسافرین قبل از سفر خود با شرایط آب و هوای مادرید آشنا می شوند تا در سفر خود بتوانند از بیشترین و بهترین مکان ها دیدن کنند. آب و هوای مادرید در هر فصل متفاوت می باشد و جذابیت های آن در هر زمان فرق می کند. ما نیز در اینجا سعی می کنیم آب و هوای مادرید را در زمان های مختلف توضیح دهیم.

شهر مادرید

شهر مادرید بزرگ ترین شهر اسپانیا و پایتخت این کشور می باشد. این شهر بزرگ و زیبا در قلب کشور اسپانیا قرار دارد و در فلات آن واقع شده است. گفته می شود که شهر مادرید بعد از شهرهای لندن و برلین از جمله شهرهای بسیار بزرگ اتحادیه اروپا می باشد و جایگاه ویژه ای در این کشور دارد. این شهر بزرگ چیزی حدود 3.000.000 نفر جمعیت دارد و مساحت آن برابر با 604 کیلومتر مربع می باشد. در این شهر جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب می کند. از جمله مکان های گردشگری این شهر کاخ سلطنتی، پارک رتیرو، موزه باستان شناسی، موزه هنری و موزه تیسن می باشد. بیشتر گردشگران برای سفر خود سعی می کنند تا با آب و هوای مادرید آشنا شوند و بهترین زمان سفر را انتخاب کنند.

[caption id="attachment_864" align="aligncenter" width="780"]شهر مادرید شهر مادرید[/caption]

آب و هوای مادرید در فصل بهار و تابستان

آب و هوای مادرید در فصل بهار بسیار مناسب است و بعد از سرمای زمستان دارای آب و هوای خوبی می باشد. این فصل دارای آب و هوای ملایمی برای گردشگران شهر مادرید می باشد. ساعت روز افزایش می یابد و بیش از 7 ساعت روز می باشد. اما در شب ها هنوز سردی هوا را می توان حس کرد و دما به ندرت به بالای 10 درجه می رسد.

آب و هوای مادرید در فصل تابستان بسیار گرم است و یکی از شهرهای گرم اروپا می باشد. گاهی اوقات با افزایش دمای 40 درجه ای روبرو می شویم و گاهی اوقات مغازه ها در ظهر بسته می شوند. اما شب های مادرید خنک است و بیشتر شهر در شب پر جنب و جوش است. در صورتی که بخواهید تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید بهتر است در ماه ژوئن به این شهر بروید، چرا که میانگین دما در این ماه 27 درجه سانتی گراد می باشد.

آب و هوای مادرید در فصل های پاییز و زمستان

آب و هوای مادرید در فصل پاییز ملایم تر است و و از گرمای تابستان کاسته می شود. آب و هوای ملایم این شهر باعث جذب گردشگران بسیار زیادی می شود. آب و هوای خوب پاییز باعث شروع فعالیت های خیابانی زیادی می شود. رنگ های طلایی و قرمز را می توان در تمامی شهر دید و از آب و هوای مادرید در این فصل خوب لذت برد.

آب و هوای مادرید در فصل زمستان سرد است و دارای آب و هوای خشکی است. در این فصل می توان شاهد وجود لکه های ابر سفید و تیره در آسمان شد. دمای هوا گاهی اوقات بسیار پایین می آید و شاهد بارش برف و باران در این شهر هستیم. هوای کوهستانی این شهر را شستشو می دهد و آب و هوای تمیز و پاکی را برای شهر به ارمغان می آورد.

[caption id="attachment_866" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای مادرید در فصل های پاییز و زمستان آب و هوای مادرید در فصل های پاییز و زمستان[/caption]

بهترین زمان سفر به مادرید

افرادی که می خواهند به این شهر سفر کنند می توانند بهترین ماه ها را برای سفر خود انتخاب کنند. آب و هوای مادرید در ماه های مه و اکتبر بسیار مناسب می باشد و تجربه بیاد ماندنی برای گردشگران به ارمغان می آورد. در ماه مه هوا خوب است و گرمای شدید تابستان هنوز شروع نشده است. ماه های دیگر مانند اکتبر آب و هوای مادرید کمی سردتر می شود و دمای بسیار خوب و ملایمی در شهر جریان دارد. به طور کی می توان گفت که فصل پاییز و بهار بهترین زمان ها برای سفر به شهر مادرید می باشد و بهترین فرصت را برای بازدید از جاذبه های فراهم می کند. در صورتی که فصل تابستان را برای گردش و تفریح خود انتخاب می کنید، بهتر است ابتدای روز به گشت و گذار بپردازید و از مناطق مختلف شهر بازدید کنید. غروب ها و شب ها نیز بهترین زمان برای بازدید از زیبایی های شهر هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا