هتل های ایبیزا

ایبیزا یکی از جزیره های توریستی دنیا و از جزیره های کشور اسپانیا است. معمولاً کسانی که به کشور اسپانیا سفر می کنند، یک شب را در هتل های ایبیزا می گذرانند. این جزیره حدود 40 ساحل زیبا دارد و به همین دلیل اکثر هتل های ایبیزا در کنار ساحل ساخته شده اند. همانطور که می دانید سواحل کشور اسپانیا از زیباترین سواحل دنیا به شمار می آیند.

ورزش های آبی در هتل های ایبیزا

از جمله ورزش هایی که مورد علاقه ی اکثر مسافرین اسپانیا می باشد، ورزش های آبی است. هتل های ایبیزا از آنجا که معمولاً در کنار ساحل ساخته شده اند، اکثراً دارای ساحل اختصاصی هستند و به میهمانان خود امکاناتی مانند پلاژ اختصاصی را ارائه می دهند که دارای امکانات شنا و سایر ورزش های آبی می باشد. جت اسکی، ویندسرفینگ، کایلک سواری و ماهیگیری از جمله این تفریحات در پلاژهای اختصاصی هتل های ایبیزا می باشد. از آنجا که آب سواحل ایبیزا کم عمق است کودکان هم می توانند با ایمنی کامل در آن شنا کنند.

[caption id="attachment_397" align="aligncenter" width="780"]ورزش های آبی در هتل های ایبیزا ورزش های آبی در هتل های ایبیزا[/caption]

هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ

یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایبیزا، هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ می‌باشد که تقریباً تمامی امکانات مدرن در این هتل وجود دارد. در این هتل انواع مراسم شبانه و مراسم موسیقی انجام می‌شود و به همین دلیل معمولاً مورد توجه اکثر مسافران ایبیزا قرار می‌گیرد و بیشتر افراد دوست دارند که این مراسم را از نزدیک ببینند. همچنین منظره ساحل و دریا دقیقاً روبه روی این هتل قرار دارد و می‌تواند صحنه ی بسیار چشم نوازی را به بیننده هدیه دهد. در مرکز زیبایی این هتل تمامی امکانات آرایشی و زیبایی 24 ساعته انجام می‌شود. از دیگر امکانات این هتل، ماساژ داغ، استخر و جکوزی با ظرفیت 6 نفر می باشد. این هتل از فرودگاه ایبیزا حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.

[caption id="attachment_399" align="aligncenter" width="780"]هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ[/caption]

 هتل هارد راک ایبیزا

هتل دیگری در ایبیزا که تمامی امکانات تفریحی برای مسافران را به صورت مدرن دارد، هتل هارد راک ایبیزا می‌باشد. این هتل دارای دو استخر رو باز و هم‌ چنین دارای یک استخر سربسته به همراه سونا و جکوزی است. مراکز تجاری ایبیزا به این هتل بسیار نزدیک هستند و تقریباً در نزدیک‌ترین نقطه به مراکز خرید واقع شده است. در اکثر هتل‌های ایبیزا از جمله این هتل سرویس اتاق کامل می‌باشد و می‌توانید سرویس هر وعده غذایی را درب اتاق تحویل بگیرید. مرکز زیبایی در این هتل هم به صورت 24 ساعته فعال می‌ باشد. مراکز ماساژ هتل‌های ایبیزا اکثر از روغن‌های اسپا برای ماساژ بدن استفاده می‌کنند یا دارای مرکز اسپا جداگانه می‌باشند. هتل هارد راک ایبیزا دارای مرکز تناسب اندام است که می‌توانید به راحتی در هر زمان از شبانه روز ورزش خود را انجام دهید.

[caption id="attachment_400" align="aligncenter" width="780"] هتل هارد راک ایبیزا هتل هارد راک ایبیزا[/caption]

هتل اود اوشن درایو ایبیزا

شاید بتوان گفت در میان هتل‌های ایبیزا، هتل اود اوشن درایو یکی از برترین هتل‌ها می‌باشد. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایبیزا با امکانات مخصوص مانند بار زیبا یا سالن رقص، برگزاری مراسم موسیقی شبانه و تفریحات دریایی می باشد که از لوکس‌ترین امکانات و نمایی بسیار زیبا به دلیل نزدیکی آن به ساحل، برخوردار است. بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، تمامی امکانات این هتل به صورت عالی گزارش شده است. اتاق‌ها، راحتی در هتل و نوع غذا همگی مورد تأیید مسافران بوده و همچنین امکاناتی مانند سرویس درب اتاق کامل می‌باشد و هر زمان که بخواهید می‌توانید وعده ی غذایی خود را درب اتاق تحویل بگیرد. سایر امکانات مانند استخرهای رو باز و سالن ورزشی و تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته، برای مسافران ارائه می شود.

[caption id="attachment_401" align="aligncenter" width="780"]هتل اود اوشن درایو ایبیزا هتل اود اوشن درایو ایبیزا[/caption]

هتل رویال پلازا ایبیزا

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایبیزا، هتل رویال پلازا می باشد که تمامی امکانات آن همان گونه که از نام آن مشخص است کاملاً شیک و بسیار زیبا هستند. این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مسافران در تک تک اتاق ها می باشد. همچنین یکی از معدود هتل های ایبیزا است که دارای سیستم لباس شویی بوده و به راحتی می توانید لباس های خود را در اتاق خود بشویید. این هتل در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع در زمستان و تابستان می باشد و یکی از نزدیک ترین هتل ها به ساحل  است و خود هتل دارای پلاژ اختصاصی برای مسافران می باشد.

ساحل این پلاژها کم عمق بوده و برای ورزش هایی مانند واتر پلو مناسب می باشد. یکی از مزیت های این هتل دارا بودن سالن ماساژ اسپا است. همچنین بار و سالن رقص این هتل کامل مجهز است. هتل رویال پلازا یکی از هتل های ایبیزا است که هم دارای استخر روباز برای شنا در فصل تابستان و هم دارای استخر سربسته و جکوزی های سرد و گرم برای سایر فصول می باشد.

[caption id="attachment_402" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پلازا ایبیزا هتل رویال پلازا ایبیزا[/caption]

 قیمت هتل های ایبیزا

همان‌طور که می دانید ایبیزا یکی از جزیره‌های کشور اسپانیا می‌باشد بنابراین از جزیره‌هاییست که برای مسافرت به آن نیاز به ویزای شینگن می‌باشد. اما قیمت هتل‌های ایبیزا نسبت به امکانات آن بسیار مناسب می‌باشد. شاید بتوان گفت اکثر کسانی که قصد سفر به یکی از جزیره‌های اروپایی را دارند احتمالاً یکی از انتخاب‌های آن ها ایبیزا باشد. این شهر با اینکه شهر کوچکی است اما اکثر تفریحات لازم برای یک مسافرت لوکس را دارا می‌باشد.

در کنار بسیاری از شهرهای توریستی دیگر اروپا مانند پاریس یا لندن، ایبیزا به عنوان یکی از جزیره‌های بسیار لوکس اسپانیا هتل‌های با قیمت مناسب‌تر دارد پس می‌تواند حتی برای ساکنین اروپا هم یکی از بهترین جزیره‌های توریستی محسوب شود. در کنار قیمت مناسب هتل‌های ایبیزا، بیشتر جاذبه‌های گردشگری این جزیره طبیعی هستند و در کنار جاذبه های گردشگری سایر مناطق که اکثراً مصنوعی و ساخت دست بشر هستند، می‌تواند یک تفریح طبیعی مناسب محسوب شود. قیمت هتل‌های ایبیزا حتی نسبت به قیمت هتل‌های داخلی کشور اسپانیا هم پایین‌تر می‌باشد. به همین دلیل اکثراً مسافرین اروپا و ساکنین سایر کشورهای اروپایی ترجیح می‌دهند تعطیلات تابستانی خود را در ایبیزا بگذرانند.

رزرو هتل های ایبیزا

بهتر است که قبل از سفر به اسپانیا، هتل خود را رزرو کنید. البته اگر در فصل سرما به این کشور سفر می کنید، احتمال خالی بودن اتاق هتل ها و حتی تخفیف بیشتر وجود دارد. همچنین هزینه ی هتل ها در اواسط هفته نسبت به روزهای پایانی هفته کمتر است. اگر خوش شانس باشید می توانید رزرو لحظه آخری انجام داده و 50% تخفیف بگیرید.

[caption id="attachment_398" align="aligncenter" width="780"]رزرو هتل های ایبیزا رزرو هتل های ایبیزا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱