بهترین هتل های مادرید

مادرید پایتخت و یکی از شهرهای بسیار زیبای اسپانیا می باشد. گردشگران زیادی هر ساله این شهر را به عنوان مرکز تفریحی خود انتخاب می کنند و در بهترین هتل های مادرید اقامت دارند. هتل های مادرید دارای امکانات بسیار زیادی هستند که خدماتی بسیار عالی برای مسافرین ارائه می دهند. بهترین هتل های مادرید در گوشه و کنار شهر و در نزدیکی جاذبه های گردشگری و مرکز خرید این شهر قرار دارند و اقامتی رویایی برای تمامی مسافرین به ارمغان می آورند.

[caption id="attachment_940" align="aligncenter" width="800"]بهترین هتل های مادرید بهترین هتل های مادرید[/caption]

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تیا NH Collection Madrid Palacio de Tepa

بهترین هتل های مادرید از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی از هتل های 5 ستاره مادرید هتل ان اچ کالکشن می باشد. این هتل در یک کاخ قرار دارد که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است و در این هتل حال و هوای تاریخ را احساس خواهید کرد. این هتل در یک خیابان بسیار زیبا و شیک قرار دارد و با طراحی داخلی خود بسیار مدرن شده است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و جا دار هستند و از امکانات عالی برخودار می باشند. در این اتاق ها در یک فضای دلنشین می توانید یک قهوه درست کنید و با تماشای چشم انداز بیرونی لذت ببرید.

هتل های مادرید از بهترین مواد غذایی برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می کنند. صبحانه های این هتل نظیر ندارد و می توان از میوه ها، لبنیات، نان تازه و ... لذت برد. البته بهتر است بدانید که رستوان این هتل در فضایی بسیار زیبا و ساده قرار دارد که یک محیط آرامش بخش را برای مهمانان ارائه می دهد.

[caption id="attachment_941" align="aligncenter" width="800"]هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تیا NH Collection Madrid Palacio de Tepa هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تیا NH Collection Madrid Palacio de Tepa[/caption]

هتل پوئرتا امریکا Hotel Puerta America

یکی از دیگر از بهترین هتل های مادرید که بسیار باشکوه و مجلل می باشد هتل پوئرتا است. این هتل از زمان ورود تا زمان خروج چیزی برای دیدن و لذت بردن دارد. تمامی امکانات این هتل بسیار مدرن و مجهز می باشد. در این هتل اتاق های بسیار منحصربفردی قرار دارد که آرامش را به مسافرین هدیه می دهند. همه اتاق های هتل پورتا مبله هستند و دارای تخت هایی راحت می باشند. این اتاق ها از سیستم تهویه مناسب، اینترنت، حمام های مجلل، وسایل بهداشتی و ... برخوردار هستند.

در رستوران این هتل می توان از غذاهای بسیار لذیذ اسپانیا لذت برد و در یک محیط دنج و راحت غذای خود را نوش جان کرد. این هتل بسیار زیبا و مجلل در فاصله بسیار کمی از ورزشگاه و ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل یکی از جذاب ترین هتل های مادرید است که می توان از تمامی لحظات حضور خود در آن لذت برد.

[caption id="attachment_942" align="aligncenter" width="800"]هتل پوئرتا امریکا Hotel Puerta America هتل پوئرتا امریکا Hotel Puerta America[/caption]

هتل یورواستارز مادرید تاور  Eurostars Madrid Tower

یکی از بهترین هتل های مادرید هتل یورو استارز می باشد که از طراحی بسیار لوکس و محللی برخوردار می باشد. این هتل تجربه ای بیادماندنی برای مسافرین و گردشگران ایجاد می کند.  تجهیزات بسیار پیشرفته ای در طراحی این هتل استفاده شده است که محیط داخلی آن را شیک و دلچسب کرده است. تمامی اتاق های این هتل با کف پوش های چوبی مزین شده اند که چشم اندازی بی نظیر و فوق العاده ای از شهر دارند. در این اتاق ها می توان از تمامی امکانات روز مانند تلویزیون، یخچال، سشوار، چای ساز، قهوه ساز، حمام های مجزا و ... استفاده کرد. محیط مجلل این اتاق ها خاطره ای بیادماندنی برای مسافرین به ارمغان می آورد.

یکی از جذاب ترین مکان های این هتل رستوران آن می باشد که در طبقه 30 قرار دارد و بهترین غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. در این هتل می توان از امکاناتی مانند مرکز اسپا، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و ... استفاده کرد.

[caption id="attachment_943" align="aligncenter" width="800"]هتل یورواستارز مادرید تاور Eurostars Madrid Tower هتل یورواستارز مادرید تاور Eurostars Madrid Tower[/caption]

هتل اربن Hotel Urban

یکی دیگر از بهترین هتل های مادرید، هتل 5 ستاره و مجلل اربن مادرید می باشد. در این هتل شاهد آثار برجسته ای از گینه نو خواهید بود و می توانید از چشم اندازی عالی لذت ببرید. مجسمه های بزرگی که در این هتل وجود دارد، زیبایی آن را چند برابر کرده است. در این هتل اتاق های بسیار شیک و مدرنی وجود دارد که با وسایل چرمی و بسیار مجلل چیده شده اند. محیط اتاق های این هتل بسیار آرامش بخش و راحت هستند. در این اتاق ها می توان از سیستم تهویه عالی، تلویزیون، دی وی دی، حمام های لوکس به همراه وسایل بهداشتی و ... استفاده کرد. در این هتل بهترین صبحانه که شامل میوه های تازه به همراه کیک های خوش طعم می باشد سرو می شود.

رستوران این هتل بهترین غذاهای اسپانیایی و بین المللی را سرو می کند. البته نوشیدنی های این هتل نیز بسیار گوارا هستند که می توان در هر زمانی از آنها لذت برد. تجهیزات بهترین هتل های مادرید بسیار شیک و مدرن می باشد.

[caption id="attachment_944" align="aligncenter" width="800"]هتل اربن Hotel Urban هتل اربن Hotel Urban[/caption]

هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid

یکی از بهترین هتل های مادرید هتل ریتز می باشد. اگر می خواهید احساس کنید که فرد مهمی هستید بهتر است به هتل ریتز مادرید بروید. این هتل محیطی بسیار شیک و مجلل دارد و یکی از بهترین هتل های مادرید است که اقامت سلطنتی را برای مسافرین ایجاد می کند. در این هتل بسیار زیبا یک لابی وجود دارد که بهترین و مجلل ترین مبلمان چیده شده است و می توان آنجا نشست و یک قهوه نوش جان کرد. اتاق های هتل ریتز طرح های چوبی و کلاسیک دارند و با تخت هایی بسیار مجلل و شیک مجهز شده اند. در این اتاق ها تمامی امکانات راحتی مسافرین قرار داده شده است.

[caption id="attachment_945" align="aligncenter" width="800"]هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid هتل ریتز مادرید Hotel Ritz Madrid[/caption]

هتل یورو استارز سوییتز میراسیرا Eurostars Suites Mirasierra

هتل های مادرید یک فضای بسیار دلچسب و رویایی را برای اقامت مهمانان ایجاد می کنند. هتل یورو یکی از بهترین هتل های مادرید است که بهترین امکانات را برای اقامت مسافرین فراهم می کند. در این هتل اتاق های بسیار بزرگ و مجللی وجود دارد که دکوراسیونی بسیار عالی دارند. پنجره های این اتاق ها چشم اندازی زیبا از محیط بیرون دارند و می توان ساعت ها محیط بیرون را تماشا کرد.

در این هتل می توان از امکانات تراس، پارکینگ، مرکز بدنسازی، ماساژ، اسپا، استخر و ... استفاده کرد. رستوران این هتل در یک محیط بسیار رویایی قرار دارد و بهترین غذاهای روز را برای مسافرین سرو می کند.

[caption id="attachment_946" align="aligncenter" width="800"]هتل یورو استارز سوییتز میراسیرا Eurostars Suites Mirasierra هتل یورو استارز سوییتز میراسیرا Eurostars Suites Mirasierra[/caption]

هتل ملیا مادرید پرینسیا Melia Madrid Princesa

یکی از بهترین هتل های مادرید که در غرب این شهر قرار دارد هتل ملیا می باشد. این هتل بسیار زیبا در فاصله بسیار کمی از ایستگاه مترو قرار دارد و به راحتی مسافرین می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این هتل یک رستوران بسیار شک وجود دارد که با غذاهای بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می کند. در این هتل می توان از بهترین نوشیدنی ها لذت برد.

اتاق های این هتل دکوراسیونی شیک و مجلل دارند و دارای بهترین چشم اندازها از شهر هستند. اتاق های هتل ملیا مادرید دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، حمام های مجلل، تلویزیون، سشوار و ... می باشد. بهترین هتل های مادرید در موقعیت های بسیار عالی قرار دارند.

[caption id="attachment_947" align="aligncenter" width="800"]هتل ملیا مادرید پرینسیا Melia Madrid Princesa هتل ملیا مادرید پرینسیا Melia Madrid Princesa[/caption]

هتل وستین پالیس Westin Palace Hotel

یکی از هتل های مادرید که در مرکز این شهر قرار دارد هتل وستین پالیس است. این هتل دارای گنبد شیشه ای در قسمت لابی خود می باشد که یک لوستر بسیار شیک آن را مجلل تر کرده است. در این لابی نوشیدن یک قهوه واقعا لذت بخش خواهد بود. تمامی اتاق های این هتل از زیبایی خاص و دکوراسیونی شیک برخوردار هستند. در این اتاق ها سیستم تهویه، تلویزیون، اینترنت، چای ساز، حمام های لوکس و ... وجود دارد که اقامتی رویایی برای مسافرین به ارمغان می آورند.

[caption id="attachment_948" align="aligncenter" width="800"]هتل وستین پالیس Westin Palace Hotel هتل وستین پالیس Westin Palace Hotel[/caption]

هتل ویلا ریل Hotel Villa Real

یکی دیگر از بهترین هتل های مادرید هتل ویلا ریل می باشد. این هتل بسیار مجلل در یک مکان عالی قرار دارد و در واقع در مقابل کنگره نمایندگان اسپانیا می باشد. طراحی این هتل بسیار شیک و رویایی می باشد و از چیدمانی منحصربفرد برخوردار است. اتاق های راحت این هتل با وجود پنجره های بزرگ و نورگیرها رویایی شده اند.

در این هتل می توان از باشگاه بدنسازی، استخر، سالن های کنفرانس، پارکینگ، لابی، خشکشویی، صندوق امانات و ... استفاده کرد. هتل های مادرید بهترین فرصت را برای اقامت رویایی ایجاد می کند. این هتل یکی از بهترین هتل های مادرید می باشد.

هتل ویلا مگنا Hotel Villa Magna

هتل های مادرید دارای امکانات رویایی هستند که در این میان نام هتل ویلا مگنا به چشم می خورد. این هتل دارای اتاق های بسیار لوکس و مجلل می باشد که از دکوراسیونی عالی و زیبا برخوردار است. در این اتاق ها می توان از تخت های کلاسیک، مبلمان های شیک و راحت و ... استفاده کرد. این هتل در نزدیکی مرکز خرید و ورزشگاه قرار دارد که بهترین فرصت را برای رفت و آمد برای مسافرین ایجاد می کند.

تمامی هتل های مادرید فرصتی عالی برای داشتن یک اقامت دلنشین را برای مسافران و گردشگران ایجاد می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱