هتل های اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که دارای جاذبه های زیادی است. این کشور یکی از مقاصد گردشگری جهان است و افراد زیادی به آن سفر می کنند. مسافرین برای اقامت خود هتل های اسپانیا را انتخاب می کنند که بهترین خدمات را به مسافرین ارائه می دهند. تمامی هتل های اسپانیا از بهترین خدمات روز و مدرن بهره مند هستند و با کادری مجرب اقامتی رویایی را برای همه مسافرین و گردشگران به ارمغان می آورند. این هتل ها در فضاهایی امن و راحت ساخته شده اند که بهترین خدمات رسانی را دارند.

[caption id="attachment_322" align="aligncenter" width="780"]هتل های اسپانیا هتل های اسپانیا[/caption]


کشور اسپانیا

همانطور که می دانید اسپانیا در جنوب غرب اروپا قرار دارد. این کشور دارای جمعیتی بیش از 50،000،000 نفر است. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است و بیشتر مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. مردم این کشور مسیحی هستند اما می توان گفت که در این کشور مسلمانان زیادی وجود دارد.
واحد رسمی پول کشور اسپانیا یورو است و این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد. این کشور از نظر اقتصادی در جایگاه خوبی قرار دارد و یکی از کشورهای دارای اقتصاد برتر جهان است.

کشور اسپانیا دارای آب و هوایی مدیترانه ای است. در فصل تابستان آب و هوای این کشور گرم و خشک است و در فصل زمستان دارای آب و هوای سرد می باشد. این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که همواره باعث جذب گردشگر از سراسر دنیا می شود. گردشگران در تمامی فصل ها به بازدید از اسپانیا می روند و برای اقامت خود بهترین هتل های اسپانیا را انتخاب می کنید. با ما همراه شوید تا با هتل های اسپانیا آشنا شوید.

[caption id="attachment_323" align="aligncenter" width="780"]کشور اسپانیا کشور اسپانیا[/caption]

هتل سیلکن گران هاوانا

یکی از بهترین هتل های اسپانیا، هتل سیلکن گران هاوانا می باشد. این هتل دارای بهترین امکانات روز و مدرن است. در این هتل 145 اتاق مجلل و راحت وجود دارد. این هتل بهترین خدمات را به کارکنان مهربان خود ارائه می دهد و این افراد در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه بهترین خدمات هستند. در این هتل زیبا شاهد امکانات بی نظیری مانند استخر، سونا، سولاریوم، ماساژ، اینترنت و رستوران هستید. در صورتی که نیاز به مبادله و تعویض پول باشد، در این هتل صرافی نیز وجود دارد. این هتل یکی از هتل های اسپانیا است که با بهترین امکانات رفاهی بهترین خدمات را در شهر بارسلون به گردشگران ارائه می دهد.

[caption id="attachment_324" align="aligncenter" width="780"]هتل سیلکن گران هاوانا هتل سیلکن گران هاوانا[/caption]

هتل گراند سنترال اسپانیا

یکی دیگر از هتل های اسپانیا، هتل گراند سنترال در شهر بارسلونا است. بر فراز بام این هتل زیبا یک استخر قرار دارد که از اینجا می توان چشم اندازی زیبا از کلیسای جامع شهر داشت. تمامی اتاق های این هتل مجلل دارای بهترین امکانات رفاهی هستند و مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، حمام های مجزا، مینی بار و اینترنت هستند. بیشتر اتاق های مدرن این هتل زیبا نمایی زیبا از شهر را دارند و می توانید به خیابان های مشرف تسلط داشته باشید. این هتل یکی از هتل های اسپانیا است که دارای جکوزی است و می توان از هر لحظه حضور خود در این هتل لذت برد.

[caption id="attachment_325" align="aligncenter" width="780"]هتل گراند سنترال اسپانیا هتل گراند سنترال اسپانیا[/caption]

هتل ان اچ کالکشن مادرید

 یکی از هتل های اسپانیا هتلی لوکس و 5 ستاره است. این هتل 5 ستاره زیبا در یک کاخ قرار دارد که متعلق به قرن 19 می باشد. این هتل دارای یک طراحی مدرن است که رنگ و زیبایی تاریخ در آن وجود دارد. در اتاق های این هتل بهترین امکانات وجود دارد و مبله هستند.

این هتل چشم اندازی بی نظیر از مناطق اطراف دارد. تمامی اتاق های هتل ان اچ کالکشن بسیار بزرگ و مدرن هستند و از دکوراسیونی جذاب و زیبا برخوردار می باشند. در این اتاق ها تلویزیون وجود دارد و از مینی بار آن می توان هر آنچه می خواهید میل کنید. البته بعد از گشت و گذار در شهر می توان به رستوران فوق العاده این هتل رفت و از غذاهای بی نظیر آن نوش جان کرد. این یکی از هتل های اسپانیا است که در فاصله کمی از مترو قرار دارد.

[caption id="attachment_326" align="aligncenter" width="780"]هتل ان اچ کالکشن مادرید هتل ان اچ کالکشن مادرید[/caption]

هتل یورو استارز مادرید

این هتل بی نظیر در یک برج قرار دارد و یکی از بهترین هتل های اسپانیا است که یک تجربه ناب از سفر به شما می دهد. در این هتل به روزترین و بهترین امکانات وجود دارد چرا که بهترین معماران در طراحی آنها دست داشته اند. اتاق های این هتل با کفپوش های چوبی و با بهترین مبلمان، اقامتی رویایی را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورند. این هتل دارای یک رستوران بی نظیر است که در طبقه 30 آن قرار دارد و می توان بهترین غذاهای دریایی را در آن نوش جان کرد. در این هتل خدمات ماساژ، اسپا، درمانی و بهداشتی ارائه داده می شود. <در هتل یورو استارز می توانید بهترین صبحانه ها را در رستوران یا در اتاق خود میل کنید. این هتل یکی از بهترین هتل های اسپانیا محسوب می شود.

[caption id="attachment_327" align="aligncenter" width="780"]هتل یورو استارز مادرید هتل یورو استارز مادرید[/caption]

هتل پوئرتا امریکا

یکی از هتل های اسپانیا که بسیار باشکوه می باشد، هتل پوئرتا است. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و زیبا است و از زمانی که به آن وارد می شوید جذابیت آن را به وضوح می بینید. در این هتل تمامی اتاق ها با بهترین وسایل مجهز شده اند. اتاق ها مبله هستند و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه، تلویزیون، اینترنت، حمام های مجزا و مینی بار هستند.

در رستوران هتل می توانید از انواع غذاهای اسپانیایی نوش جان کنید و در یک محیط بسیار دل انگیز که چشم اندازی زیبا دارد غذا بخورید. البته ناگفته نماند که این هتل دارای کافه است که بهترین نوشیدنی ها را ارائه می دهد. این یکی از هتل های اسپانیا است که در فاصله کمی با فرودگاه قرار دارد و به راحتی می توان با مترو به نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشت. این هتل 5 ستاره است و تمامی کارمندان به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند.

[caption id="attachment_328" align="aligncenter" width="780"]هتل پوئرتا امریکا هتل پوئرتا امریکا[/caption]

هتل آرین اسپانیا

یکی از هتل های اسپانیا که 5 ستاره می باشد، هتل آرین است که در شهر مادرید واقع شده است. این هتل برجسته و زیبا دارای آثاری از گینه نو می باشد. در این هتل 96 اتاق وجود دارد. تمامی اتاق های این هتل با وسایل چرمی و شیک مجهز شده اند و از یک طیف رنگی دلنواز برخوردار هستند.

این هتل بهترین صبحانه را با سبکی متفاوت در اختیار مشتریان قرار می دهد و حتی کودکان به آن علاقه مند می شوند. در هتل استخرهای مجهز وجود دارد که در هر ساعتی می توان از خدمات آنها استفاده کرد. این هتل یکی از بهترین هتل های اسپانیا است که دارای امکاناتی مانند بدنسازی، ماساژ، استخر، اتاق های خانوادگی، اینترنت بی سیم، تراس و باغ می باشد. این هتل سفری رویایی و بی نظیر برای گردشگران اسپانیا به ارمغان می آورد.

[caption id="attachment_329" align="aligncenter" width="780"]هتل آرین اسپانیا هتل آرین اسپانیا[/caption]

هتل ریتز مادرید

یکی از هتل های اسپانیا که دارای امکاناتی شاهانه است، هتل ریتز مادرید می باشد. در این هتل مسافرین می توانند اقامتی شاهانه داشته باشند و از اقامت خود لذت ببرند. از زمان ورود در این هتل می توان احساس متفاوت بودن داشت. مبلمان اتاق های این هتل از طرح های کلاسیک و چوبی برخوردار هستند و تخت های راحت فرصت خوابی راحت و خوب را به شما می دهد.

در این اتاق ها می توانید ساعت ها در پشت پنجره بشینید و از چشم انداز زیبای شهر لذت ببرید. اگر می خواهید بهترین نوشیدنی ها و خوراکی های اسپانیا را بخورید، سری به رستوران و کافه آن بزنید. طعم غذاهای هتل های اسپانیا را هیچ وقت از یاد نخواهید برد.
بیشتر هتل های اسپانیا در فاصله نزدیکی از مترو و سایر خدمات قرار دارند و به راحتی می توان در شهر رفت و آمد داشت. هتل های اسپانیا اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان می آورند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱